• File

Світлана

Бухгалтер

Age:
48 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
на посаду заступник головного бухгалтера, бухгалтер

Ім‘я, по батькові, прізвище: Маринченко Світлана Михайлівна
Дата народження: 14 січня 1977 року
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: вища
Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація бухгалтер-аналітик, закінчила у 2006 році.

Досвід роботи:
1995—1996 рр. — МП «Кондитер», бухгалтер (облік первинної документації)
1996—2000 рр. — ПП «Грін пайн», деревообробне виробництво, головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
2001—2002 рр. — Підприємство «Укрінвальпром», ремонт сільгосптехніки, оптова торгівля, головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
Працювала за сумісництвом в ТОВ «Гелікон головним (єдиним) бухгалтером
2003—2004 рр. —ПП «Верстатник», виробництво деревообробного обладнання, оптова торгівля, головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
2005—2010 рр. —ЗАТ АСК «Інго Україна», страхова компанія, головний бухгалтер Чернігівської філії (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності)
2012—2017 рр. —ФОП Байда Т.В., агенство нерухомості, ,бухгалтер (ведення управлінського та податкового обліку, подання звітності)
2017—2025 рр. —ФОП Ячменьова Т.В, меблеві магазини, бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік), з 2018 року переведена на посаду менеджер (управитель) з адміністративної діяльності (ведення управлінського обліку, звітність для власника, логістика, звіряння розрахунків, складський облік, управління персоналом)
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія);
– володіння оргтехнікою: принтер, сканер
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: так (дорослі)
Можливість відряджень: так.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: