- File
Євгенія
Project-менеджер
- Considering positions:
- Project-менеджер, Account manager, Помічник фотографа
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13460773/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ACCOUNT / EVENT MANAGER
Організована та креативна професіоналка, захоплена
роботою з клієнтами в різних сферах діяльності.
Маю досвід ефективного спілкування, координації
замовлень та задач. Підтримую високий рівень сервісу.
Швидко навчаюсь, уважна до деталей.
Багатозадачна, вирішую кризові ситуацій з дедлайнами
«на вчора».
АКТУАЛЬНЫЙ ДОСВІД
Project менеджер в провідному Event-агентстві
“ProMICE” - ТОВ “Промайс Україна
З 15.11.2023 по 14.02.2025
Повна організація та координація наступних міжнародних та бізнес
проєктів: Альянс громадського здоров’я, ЛЖВ, МХП, Syngenta, UCBI-
КОНТАКТИ 4, Transform UA, USAID SOERA,
USAID Dobre,GIZ, IREX , Фонд Східної Європи,
[
Робота з теплою базою постійних клієнтів.
[
Підготовка, аналіз та формування тендерних пропозицій.
Telegram Підготовка комерційних пропозицій (кошторисів) щодо поставленого
Instagram ТЗ замовника.
Розробка концепцій заходу, оформлення презентацій для продажу ідеї
клієнту.
Комунікація та контроль роботи підрядників.
НАВИЧКИ Комплексна підготовка від масштабних заходів до семінарів, тренінгів,
конференцій тощо.
Залучення нових партнерів Бюджетування та планування витрат, прорахунок рентабельності
Повний супровід та документообіг заходів.
Управління проєктами Логістичний супровід.
Організація та курування івентів Вирішення операційних питань, пов’язаних з подією: формування
Результативні комунікації з списків учасників, комунікація щодо збору логістичної інформації,
партнерами та підрядниками електронна розсилка інформації учасникам, реєстрація учасників,
Складання бюджетів та аналіз координація трансферів, збір всієї необхідної інформації для передачі
витрат підрядникам.
Наповнення корпоративних Робота з документацією: підготовка звітності для клієнта.
ресурсів Супровід заходів в ролі конференц-менеджера, як своїх заходів так і
Вміння знаходити спільну мову з заходів колег
клієнтами, розуміти їхні потреби.
Конференц менеджер Event-менеджер
Навички продажу та переговорів.
Емпатія та клієнтоорієнтованість. ТОВ «НРБ-КЛУБ» ГК «Glibivka Family Park»
Стресостійкість. З 10.04.2023 по 11.10.2023
Організованість, ведення кількох Ведення та координація конференц-проектів, тимбілдингів,
клієнтів та проєктів розважальних заходів.
Планування та тайм-менеджмент Опрацювання вхідних запитів, ділове листування з клієнтами.
Гнучкість та адаптивність Планування графіків заходів в готельній системі Servio.
Складання і прорахунки кошторисів згідно запитів клієнтів.
Впевнений користувач: MS Office
Узгодження таймінгів із замовником та іншими відділами готельного
(Word, Exсel, Outlook, PowerPoint), 1С, комплексу.
Servio, Adobe Photoshop, Adobe Проведення зустрічей і презентацій.
Illustrator, Camera Raw. Ведення документообігу, виставлення рахунків, контроль оплат.
Спеціаліст відділу розвитку Франчайзингової Мережі
ОСВІТА Турагентств Coral Travel (підрозділ підтримки)
Вища
ТОВ «Корал Тревел Маркет»
2000-2005 р.- Національний університет з 03.10.2017 по 15.04.2022
харчових технологій (НУХТ) Організація та контролювання BTL-акцій.
Факультет біотехнології та екології. Ведення кобрендингових проектів Socar, Chicco, Reima.
Фахівець. Організація проекту «Новий Рік в Родині Coral Travel» 2018 р.
Додаткова освіта Організація виїзних Форумів 2018, 2019, 2020, 2021 у Туреччині та Єгипті
01-04.2016 р. Початковий курс: «Лови (розсилки, rooming list, розробка програми, комунікація з підрядниками
момент – професійні фішки для фотографів- та партнерами і безпосередня участь).
початківців» у школі-студії «Фотомайстер» Організаціясемінарів у рамках проекту Coral School of Leadership та
Олексія Абрамова у викладача Романа
Welcome training. Участь у виставках. Первинна консультація на стенді.
Наумовича Гінзбурга.
Комунікація з постачальниками закупівель для Coral Shop.
04-06.2016 р. Другий курс: «Малюємо
Участь у Road Show, Cinema Days та інших заходах Мережі.
світлом. Пленери для фотохудожників» у
Відкриття нових франчайзингових агенцій.
школі-студії «Фотомайстер» Олексія
Обробка запитів від партнерів корпоративної пошти (запити на дизайн,
Абрамова у викладача Романа Наумовича
зміну паролів корпоративної пошти, корпоративного порталу Club та
Гінзбурга.
03-06.2014 р. Курс «Графічний дизайн: інші нестандартні запити).
базовий» у «School of visual communication». Обробка телефонних дзвінків від партнерів. Проведення інспекцій та
04.2011 р. Семінар Тетяни Ларіної «Розвиток прямого маркетингу в агентствах ФР Мережі.
кольорово-вербального іміджу. Мова Робота з боргами (загальна розсилка, прийом запитів щодо уточнення
кольору». платежу, дубляж рахунків, перевірка платіжок, дзвінки агентам).
04.2011 р. Семінар Тетяни Ларіної «Прогноз Контроль стандартів соц.мереж на сторінках партнерів.
колірних трендів на 2012 рік з урахуванням Retail (рахунки, підписання додаткових угод, звірки з бухгалтерією,
глобальних напрямків моди в найближчі комунікація з представниками орендодавців, контроль оплат за
100 років». суборендою, звіти по товарообігу).
09.2010-03.2011 рр. Курс англійської мови у Спільна реклама (розробка та узгодження дизайну макетів,
СП "ІМІДЖ ОСВІТА", рівень «Intermediate». затвердження бюджету, проведення компенсації).
2010 р. Навчальний курс з технології роботи Підготовка всіх розсилок та опитувань для FR Мережі.
з CRM-системою. 2010 р. Тренінг Євгена
Наповнення та редагування публікацій на корпоративному порталі
Дейнеко «Результативний продаж. Нові
Club.
технології»
Обробка нестандартних запитів від партнерів, замовлень Coral Shop.
2007-2008 рр. Авторські семінари
Ведення документообігу.
О.Деревицького «Техніка ефективного
продажу», «Техніка ефективного ведення
переговорів». Візовий менеджер
2007 р. Київські державні курси іноземних Візове агентство «New Visa Service», ФОП Нагорний Р.П
мов «Інтерлінгва» Інтенсивний курс
з 08.02.2016 по 20.09.2017
англійської мови: New American Streamline.
Консультація в телефонному режимі та в діловому листуванні щодо
процедури оформлення віз до країн Шенгену, США, Румунії, Кіпру.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ Прийом, обробка, підготовка індивідуального пакету документів для
кожної ситуації клієнта.
Консультування клієнтів щодо оформлення запрошень та довідок для
Українська - рідна
консульств. - Запис до консульства на подання документів.
Російська - вільно Заповнення анкет для посольства.
Англійска — intermediate Бронювання авіаквитків, готелів.
Перевірка документів відповідно до стандартів посольств.
Оформлення медичного страхування відповідно до вимог посольств.
Ефективна та результативна взаємодія з візовими відділами консульств
та посольств, візовими центрами.
Дотримання процедур оформлення віз. Відстеження змін до візової
інформації посольств.
Наповнення сайту.
Менеджер з туризму
Туристичне агентство «Агенція Мандрівок»
ФОП Ткаченко В.М.
З 01.02.2012 по 31.12.2015
Збір, вивчення та аналіз вимог клієнтів до туристичних послуг.
Пошук найбільш вигідних за вартістю, термінами та якістю послуг
туроператорів, що надають послуги з розміщення та екскурсійного
обслуговування туристів.
Консультування клієнтів та ведення клієнтської бази.
Бронювання авіаквитків та готелів.
Оформлення полюсів туристичного страхування.
Оформлення туристичної путівки.
Оформлення документів на отримання візи та страховки.
Залучення нових клієнтів.
Взаємодія з контрагентами, що надають туристичні послуги.
Вирішення проблемних ситуацій, що виникають у туристів.
Вивчення характеристик готелів, апартаментів та інших засобів
розміщення туристів.
Участь у туристичних виставках
Менеджер відділу дистрибуції
ПрАТ «Компанія «Естет»
з 22.11.2010 по 18.08.2011
Робота в базі 1С (вихідні дзвінки по клієнтській базі та внесення
оновленої інформації за картками замовників послуг).
Проведення презентацій (у телефонному режимі) за наявними
навчальними заходами та професійними виданнями.
Оформлення відповідної оборотної документації для
придбання квитків на навчальні заходи.
Оформлення підписки на фахові видання.
Робота на виставках (оформлення брендованого стенду,
презентація та реалізація продукції (книги, журнали, буклети)
Рекрутер
Рекрутингова компанія «Апейрон Систем»
з 08.2010 по 11.2010
Пошук та залучення нових клієнтів (існуюча база, «холодні дзвінки»).
Проведення презентацій та вибудовування успішних відносин із
замовниками.
Підготовка комерційних пропозицій та договорів.
Прояв потреби у персоналі компанії-клієнта.
Пошук та підбір персоналу різними методами (розміщення
оголошень у ЗМІ, інтернет, прямий пошук, рекомендації, хедхантинг).
Проведення співбесід та складання коментарів щодо кандидатів.
Формування основи кадрового резерву.
Провідний спеціаліст відділу реклами по роботі з
сегментами: нерухомість та торгівля
ТОВ «Видавництво «Прес-Центр-Район» («Газета по-
київски», «Газета Нашого Району» і регіональні видання
«Газети по-…»)
з 03.11.2008 по 31.08.2010
Пошук потенційних клієнтів, переговори із рекламодавцями,
презентація проектів. - Розробка рекламних кампаній.
Зустрічі, з'ясування потреб рекламних партнерів, розробка рекламних
стратегій.
Формування медіапланів для рекламних партнерів
Участь у розробці макетів і виготовленні PR-матеріалів.
Документообіг.
Адміністратор відділу реклами
ТОВ «Видавництво «Прес-Центр-Район» («Газета по-
київски», «Газета Нашого Району» і регіональні
видання «Газети по-…»)
с 01.08.2007 по 03.11.2008
Прийняття та реєстрація заявок на рекламу, відстеження публікації їх
відповідно до замовлень, планів конкретних номерів та графіка
технічного виробництва.
Координація роботи суміжних відділів (дистрибуція та маркетинг).
Узгодження розміщення PR-матеріалів: постановка завдань перед
копірайтером, погодження матеріалу із замовником, з одного боку та
редактором, з іншого. Координація роботи рекламного відділу із
креативною групою: постановка завдань для розробки текстів та
макетів.
Оперативне реагування на запити клієнтів щодо розміщення реклами.
Ведення бюджету та звітності відділу реклами.
Менеджер відділу реклами
ТОВ «Видавництво «Прес-Центр-Район» («Газета по-
київски», «Газета Нашого Району» і регіональні
видання «Газети по-…»)
з 02.04.2007 по 01.08.2007
Продаж рекламних площ видання.
Пошук нових клієнтів та робота з постійними партнерами.
Формування та ведення бази даних рекламодавців.
Організація зустрічей із потенційними рекламодавцями для презентації
видання та його рекламних можливостей.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Права водія (категорія «B»), особистий автомобіль
Інтереси та захоплення:
подорожі
професійна фотографія
живопис
скетч
музика
handmade
дизайн інтер'єрів
графічний дизайн
fashion
йога, фітнес
Similar candidates
-
Менеджер проєктів
Kyiv -
Project-менеджер
Kyiv -
Project-менеджер
Kyiv -
Менеджер проєктів
40000 UAH, Kyiv -
Менеджер проєктів
Kyiv -
Project-менеджер
Kyiv, Remote