- PRO
Оксана
Менеджер з персоналу
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13464535/
Work experience
Керіник групи по роботі з персоналом
from 07.2013 to 05.2025
(11 years 10 months)
Нова пошта, ТОВ, Львів (Транспорт, логістика)
• участь у розробці процесу найму, профілів ключових посад, стандартів проведення співбесід по компетенціях, системи адаптації, сисеми мотивації персоналу компанії (HR-служба на підприємстві створювалася з 0);
• впровадження та контроль стандартів, затверджених в компанії, щод процесів найму, кадрового діловодства, навчання персоналу;
• налагодження внутрішніх комунікації з керівниками підрозділі щодо організаціїї своєчасного забезпечення персоналом, інформування, консультування та, по необхідності, первинне навчання керівників щодо HR-процесів, які впроваджувались або змін у них;
• безперебійне забезпечення персоналом мережі відділень, терміналів , служб доставки Львів і Львівська область, Волинська ( Луцьк, Ковель) область, Закарпатська область (Ужгород, Мукачеве, Хуст), відповідальність за Тернопільська область, Івано-Франківська область ( Івано-Франківськ, Калуш, Коломия) в підпорядкуванні один працівник;
• масове закриття вакансій (30-100 в місяць) від керівника відділу до фахівця (укладання, пакування);
• технічний та документальний супровід процесу працевлаштування;
• участь у атестації працівників;
• моніторинг ринку праці, формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
• звітність для ЦВ та безпосереднього керівництва ( плинність, причини звільнень, інтерв’ю, вакансії, терміни закриття, прийоми, потреба в персоналі, результативність шляхів пошуку, оцінка ефективності використання різноманітних способів підбору;
Менеджер з персоналу
from 11.2009 to 07.2013
(3 years 8 months)
ТОВ “Маркет-Сервіс 3” Розважальний центр Турбіна, Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)
• пошук персоналу, організація та проведення співбесід з претендентами, організація стажування та адаптація персоналу;
•дослідження ринку праці;
•організація та контроль навчання працівників;
•звітність для ЦО;
•оцінка персоналу;
•ведення кадрового діловодства;
•ведення трудових книжок;
•залучення студентів на стажування та випускників ВНЗ для роботи на підприємстві;
•складання і підтримка бази даних персоналу підприємствах;
•ведення обліку робочого часу;
•співпраця з КА, ВНЗ, ЗМІ.
Інспектор відділу кадрів
from 09.2007 to 08.2009
(1 year 11 months)
МПП "Вік-Експо", ТзОВ "Славекс-Авто", Рівне (Автобізнес та автосервіс)
• складання профілю посади (моделі професійних компетенцій);
•пошук персоналу, організація та проведення співбесід з претендентами, організація стажування та адаптація персоналу;
•дослідження ринку праці;
•складання планів, проектів, звітності;
•оцінка персоналу;
•ведення кадрового діловодства;
•ведення трудових книжок;
•залучення студентів на стажування та випускників ВНЗ для роботи на підприємстві;
•складання і підтримка бази даних персоналу підприємствах;
•ведення обліку робочого часу;
•співпраця з КА, МЦЗ, ВНЗ, ЗМІ.
Заступник відповідального секретаря приймальної комісії
from 09.2001 to 08.2007
(5 years 11 months)
Міжнародний економіко-гуманітарний університет, Рівне (Освіта, наука)
• організація роботи відділу (від 2 до 7 осіб);
•ведення звітності, документації;
•ведення контингенту більше 6000 студентів (поновлення, відрахування, академічна відпустка, пільги, індплан...);
•оформлення особових справ студентів;
•робота в архіві;
•телефонні дзвінки;
•надання консультацій;
•співпраця з деканатами, бухгалтерією.
Education
Міжнародний економіко-гуманітаний університет (Рівне)
Менеджмент організацій, Рівне
Higher, from 2006 to 2008 (2 years)
Additional education and certificates
Стратегія розвитку HR-служби підприємства
2008
Knowledge and skills
- Стресостійкість
- Організованість
- Відповідальність
- Робота з великим обсягом інформації
- Користувач ПК
- Масовий рекрутинг
- Аналітичне мислення
Additional information
Працюю ПК : Word, Excel, Internet, 1С Підприємство (Кадри), САП, частково Page Maker, Pover Point. Володію офісною технікою. Володію уміннями використання технологій локальної мережі. У разі потреби готова навчатися, працюю з великими обсягами інформації, маю досвід в продажах (прямих, інтернет), готова до відряджень.
Similar candidates
-
Рекрутер
Lviv, Remote -
HR-менеджер
25000 UAH, Lviv -
HR-менеджер (управління персоналом)
50000 UAH, Lviv -
HR-менеджер
25000 UAH, Lviv -
HR-менеджер
Lviv -
HR-менеджер
Lviv, Vinnytsia , more 5 cities