• PRO

Оксана

Менеджер з персоналу

City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керіник групи по роботі з персоналом

from 07.2013 to 05.2025 (11 years 10 months)
Нова пошта, ТОВ, Львів (Транспорт, логістика)

• участь у розробці процесу найму, профілів ключових посад, стандартів проведення співбесід по компетенціях, системи адаптації, сисеми мотивації персоналу компанії (HR-служба на підприємстві створювалася з 0);
• впровадження та контроль стандартів, затверджених в компанії, щод процесів найму, кадрового діловодства, навчання персоналу;
• налагодження внутрішніх комунікації з керівниками підрозділі щодо організаціїї своєчасного забезпечення персоналом, інформування, консультування та, по необхідності, первинне навчання керівників щодо HR-процесів, які впроваджувались або змін у них;
• безперебійне забезпечення персоналом мережі відділень, терміналів , служб доставки Львів і Львівська область, Волинська ( Луцьк, Ковель) область, Закарпатська область (Ужгород, Мукачеве, Хуст), відповідальність за Тернопільська область, Івано-Франківська область ( Івано-Франківськ, Калуш, Коломия) в підпорядкуванні один працівник;
• масове закриття вакансій (30-100 в місяць) від керівника відділу до фахівця (укладання, пакування);
• технічний та документальний супровід процесу працевлаштування;
• участь у атестації працівників;
• моніторинг ринку праці, формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
• звітність для ЦВ та безпосереднього керівництва ( плинність, причини звільнень, інтерв’ю, вакансії, терміни закриття, прийоми, потреба в персоналі, результативність шляхів пошуку, оцінка ефективності використання різноманітних способів підбору;

Менеджер з персоналу

from 11.2009 to 07.2013 (3 years 8 months)
ТОВ “Маркет-Сервіс 3” Розважальний центр Турбіна, Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

• пошук персоналу, організація та проведення співбесід з претендентами, організація стажування та адаптація персоналу;
•дослідження ринку праці;
•організація та контроль навчання працівників;
•звітність для ЦО;
•оцінка персоналу;
•ведення кадрового діловодства;
•ведення трудових книжок;
•залучення студентів на стажування та випускників ВНЗ для роботи на підприємстві;
•складання і підтримка бази даних персоналу підприємствах;
•ведення обліку робочого часу;
•співпраця з КА, ВНЗ, ЗМІ.

Інспектор відділу кадрів

from 09.2007 to 08.2009 (1 year 11 months)
МПП "Вік-Експо", ТзОВ "Славекс-Авто", Рівне (Автобізнес та автосервіс)

• складання профілю посади (моделі професійних компетенцій);
•пошук персоналу, організація та проведення співбесід з претендентами, організація стажування та адаптація персоналу;
•дослідження ринку праці;
•складання планів, проектів, звітності;
•оцінка персоналу;
•ведення кадрового діловодства;
•ведення трудових книжок;
•залучення студентів на стажування та випускників ВНЗ для роботи на підприємстві;
•складання і підтримка бази даних персоналу підприємствах;
•ведення обліку робочого часу;
•співпраця з КА, МЦЗ, ВНЗ, ЗМІ.

Заступник відповідального секретаря приймальної комісії

from 09.2001 to 08.2007 (5 years 11 months)
Міжнародний економіко-гуманітарний університет, Рівне (Освіта, наука)

• організація роботи відділу (від 2 до 7 осіб);
•ведення звітності, документації;
•ведення контингенту більше 6000 студентів (поновлення, відрахування, академічна відпустка, пільги, індплан...);
•оформлення особових справ студентів;
•робота в архіві;
•телефонні дзвінки;
•надання консультацій;
•співпраця з деканатами, бухгалтерією.

Education

Міжнародний економіко-гуманітаний університет (Рівне)

Менеджмент організацій, Рівне
Higher, from 2006 to 2008 (2 years)

Additional education and certificates

Стратегія розвитку HR-служби підприємства

2008

Knowledge and skills

  • Стресостійкість
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Користувач ПК
  • Масовий рекрутинг
  • Аналітичне мислення

Additional information

Працюю ПК : Word, Excel, Internet, 1С Підприємство (Кадри), САП, частково Page Maker, Pover Point. Володію офісною технікою. Володію уміннями використання технологій локальної мережі. У разі потреби готова навчатися, працюю з великими обсягами інформації, маю досвід в продажах (прямих, інтернет), готова до відряджень.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: