- File
Інна
Офіс-менеджер, аналітик
- Age:
- 38 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13464697/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Менеджер з підтримки та розвитку підприємства, аналітик, офіс-менеджер, адміністратор
• [
• [
ПРО СЕБЕ
Відповідальний працівник, з високою здатністю до навчання в будь-якому напрямку діяльності. Стресостійкість, здатність сприймати зміни, не конфліктність, щира зацікавленість в потребах клієнтів та задачах підприємства. Відкрита до здобуття нових навичок, вмінь. Націленість на якісне та результативне виконання роботи, аналіз ефективності своєї роботи/роботи підрозділу та прагнення до оптимізації і налагодження робочих процесів для підвищення якості роботи підприємства.
ДОСВІД РОБОТИ
10.2024 – 03.2025
ФОП Белова І. В. (2 гр)
Надання послуг мережі продовольчих магазинів по роботі з первинною документацією, оператор ПК
Прийом, перевірка та внесення в систему 1С даних з первинної документації
03.2024 – 09.2024
Шпиталь Українського Червоного Хреста, Адміністратор
Прийом і реєстрація відвідувачів, консультування щодо послуг, які надаються, координація робочих процесів, контроль за збереженням матеріальних цінностей, вирішення конфліктних ситуацій, ведення касових операцій.
06.2023 – 02.2024
CTDI Poland Sp. Z o. o., Warsaw, Оператор складу
Здійснення складської діяльності з забезпечення правильної та своєчасної відправки та отримання вантажів, контроль документації, приймання поставок товару, сканування та ведення обліку товарів на складі.
04.2019 – 06.2023
АТ «Укрпошта», Миколаївська дирекція, Начальник відділу територіальної підтримки, Аналітик
Організація роботи щодо формування, коригування та доведення до мережі відділень планів виконання показників доходів та обсягів від реалізації товарів та послуг АТ «Укрпошта, контроль за їх виконанням, підготовка аналітичної інформації щодо стану виконання планів.
• Аналітичний супровід діяльності мережі відділень Філії у розрізі послуг, що надаються, та якості обслуговування клієнтів.
• Взаємодія з клієнтами, відповідно до чинного законодавства, а саме: консультування клієнтів в межах функціоналу підрозділу, надання роз’яснень та рекомендацій в усній та письмовій формі клієнтам, розгляд звернень громадян та належне вирішення питань, порушених у цих зверненнях, розгляд претензійно-позовних матеріалів, формування відповідної інформації.
• Розроблення рекомендацій та пропозицій щодо усунення відхилень при виконанні плану продажів, пропозицій щодо оптимізації мережі відділень, пропозиції щодо роботи зі зверненнями клієнтів.
• Розроблення проектів наказів, нормативних, методичних та інших документів з питань предмету діяльності підрозділу, та забезпечення їх впровадження.
• Участь у формуванні бюджету витрат, пов’язаних з виконанням покладених на підрозділ завдань та функцій, та контроль його виконання.
• Виконання розпорядчих, нормативних документів, доручень керівництва, затверджених планів роботи.
• Вміння користуватися та застосовувати у роботі програмні продукти та засоби передачі інформації ( Пакет програм Microsoft Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint. ERP (IT-enterprise), всі види соціальних мереж та месенджерів, навички роботи з редагуванням та розміщенням фото/відео матеріалів в соц.мережах Instagram, YouTube, та ін.)
• Надання практичної допомоги в організації та проведенні галузевого навчання за напрямом діяльності.
• Забезпечення ефективної адміністративної, інформаційної та технічної роботи офісу.
05.2015 – 10.2018
ТзОВ "ГРАН МИКОЛАЇВ" / ТзОВ "КОНТАКТИС", Старший менеджер з надання інформаційно-консультаційних послуг (Супервайзер проектів)
• Організація та контроль роботи операторів контакт-центру з напрямків «Страхування», «Банківське обслуговування»
• Безпосередня участь в підборі, навчанні, адаптації персоналу
• Ведення аналітичної, адміністративної звітності
• Виконання доручень керівництва з напрямку діяльності підрозділу
02.2012 – 10.2013
ФОП Белова І. В. (3 гр)
Створення та проведення рекламних кампаній:
• розповсюдження, доставка рекламних матеріалів або зразків
• проведення маркетингових кампаній та інших рекламних послуг задля залучення й утримання клієнтів
• реклама товарів шляхом розсилання поштою рекламних матеріалів на адреси передбачуваних покупців, визначених на основі списків, складених чи придбаних рекламодавцем
• маркетингові консультації
04.2010 – 01.2012
ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІСТ ЕКСПРЕС", начальник відділу адресної доставки рекламних матеріалів
• Організація та контроль роботи персоналу по доставці адресної рекламної продукції
• Ведення звітності та виконання задач керівництва
• Підбір та навчання персоналу
• Робота в 1С7, 1С8 (Підприємство)
оСВІТА та додаткове навчання
06.2024 – 09.2024
Графічний дизайн, Lemon School
09.2005 – 06.2010
Миколаївський філіал Київського Національного університету культури і мистецтв
-напрямок – Менеджмент і бізнес
-професійна кваліфікація – менеджер інформаційних систем і технологій,
менеджер видавничої справи
-рівень – Спеціаліст
МОВИ
Українська - рідна
Російська - вільне володіння
Англійська - середній рівень
Польска - на побутовому рівні
Similar candidates
-
Асистент керівника
Mykolaiv -
Офіс-менеджер, диспетчер
Mykolaiv, Remote -
Помічник керівника
27000 UAH, Mykolaiv, Remote -
Офіс-менеджер
20000 UAH, Mykolaiv, Remote -
Офіс-менеджер
Mykolaiv, Lviv -
Офіс-менеджер
15000 UAH, Mykolaiv