• File

Никита

Support engineer

Considering positions:
Support engineer, Service desk manager, Сервіс-менеджер
Age:
21 years
City of residence:
Chernihiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Микита
Шинкевич

Профіль LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section) | [open contact info](look above in the "contact info" section) | @nikita_shinkevich

Телеграм: @n_1101110

Досвід роботи
Service Engineer
З November 2024 по сьогодні
Вирішення проблем у продуктивному середовищі, реєстрація багів та їх подальша
передача до розробників для усунення, вирішення звернень від користувачів банку
які зіштовхнулися з технічними проблемами у роботі, наприклад: не працює
програма або вибиває помилку, проблема у клієнта, не оформлюється кредит чи
розстрочка, помилка при вході у застосунок банку, тощо
Задачі:
Аналіз логів у Kibana
Аналіз XML, Json, кредитних заявок
Багатозадачність
Вміння швидко навчатися новому та бути в курсі усіх новин банку
Вирішення складнощей у проді
Вміння знайти підхід до кожного
Еффективність
Супровід розробки, для подальшого простого вирішення потенційних
складнощів
Метрики у Grafana (автоматизація роботи, попередження про проблеми,
відображення статистики, графіків

Старший оператор електронно-комунікаційних послуг
З січень 2024 по сьогодні
Листування з клієнтами у чаті про банківські продукти
Задачі:
Деталізація по карткам
Вирахування суми заборгованості та причини боргу
Багатозадачність
Вміння швидко навчатися новому та бути в курсі усіх новин банку
Підлаштування під гнучкий графік та нічні зміни
Вміння знайти підхід до кожного
Швидкість

Працював із командою чату, зокрема із системами: Zendesk, Siebel, IS-Card, SmartVista
(раніше працював з нею), Б2
Менеджер з продажу Binotel LLC - Розумна телефонія для бізнесу з червня
2023 року по сьогодні
Щоденний мінімум 450 В2В дзвінків на день
Спілкування з потенційними клієнтами російською, українською, англійською
мовами
Професійна та офіційна мова за будь-яких обставин
Захищайте та створюйте обличчя компанії
Пояснення, що таке віртуальна телефонія, які способи підключення, як вона
впливає на зростання продажів
Вирішення проблем і труднощів, з якими стикаються існуючі клієнти
Використання розмовного сценарію як інструменту, а не довідкового діалогу
Працював з системою Binotel and Rendmine

Оператор кол-центру Міністерства оборони України eCall березень 2023 –
травень 2023 (3 місяці)
Знання військових законів і подій
Моральна підтримка клієнтів
400+ дзвінків за 8-годинний робочий день
Пошук простих способів роз'яснення прав і обов'язків, послідовності
необхідних дій клієнта для досягнення бажаних цілей
Професіоналізм і зрозумілість подачі інформації, яка необхідна військовим
Здатність зрозуміти ситуацію клієнта, оцінити ситуацію, надати необхідну
юридичну допомогу
Відповідні навички
Бінотел та міноборона: Розрахунок кінцевої вартості продукту для
Стресостійкість клієнта
Здатність вчитися новому Пояснення видів телефонії та способи
Зрозуміти потреби клієнтів підключення існуючих номерів до телефонії
Бути професіоналом у будь-яких ситуаціях
Знання о телефонії, її видів та методів
Підтримка клієнта за будь-якого результату
підключення, налаштування (особисто для
Завжди бути на стороні клієнта та давати йому
себе полюбляю FreePBX)
найпростіші інструкції для вирішення його проблем
Вміння знаходити найпростіший шлях вирішення
проблеми
Бінотел (все що вище та додатково):
Пояснити кожен етап підключення телефонії

Освіта
Середня освіта (11 класів)
Національний університет "Чернігівська політехніка" (2-ий курс, спец.
менеджмент (управління персоналом та економіка праці))
ІТ-підтримка професійний сертифікований спеціаліст (сертифікати у
LinkedIn)
Мови
українська (вільно)
російська (вільно)
англійська B1

Вся найбільш актуальна інформація є в моєму профілі LinkedIn, посилання на профіль у "шапці"
Основи технічної підтримки
https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/P4BP95S6PF5G
Skills: IT Support · Mac & PC platforms · Communication · Technical Support · Teamwork

https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/RQAGNXDHJPC4
Системне адміністрування і послуги ІТ-інфраструктури

Skills: Linux Server · IT Support · System Administration · Linux · Mac & PC platforms ·
Backup & Recovery Systems · Unix · Servers · Windows
Операційні системи і ви: як стати досвідченим користувачем

Skills: IT Support · Linux · Bash · Mac & PC platforms · Servers · Windows · Powershell · IT
Operations
https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/VT75Y9GN99WA

Біти і байти комп’ютерної мережі

Skills: IT Support · Network Administration

https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/99KZEQWUBYEK
https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/VUAZQKSZQWX3
ІТ-безпека: захист від цифрового кібершахрайства
Skills: IT Support · Network Security

https://www.coursera.org/account/accomplishments/specialization/certificate/G9J8CQTZ423H

IT-підтримка від Google Спеціалізація

Skills: Linux Server · IT Support · System Administration · Network Security · Command
Prompt · Mac & PC platforms · Network Administration · Active Directory · Powershell
Про Гугл сертифікати загалом: від того як зібрати
компютер та бітів й байтів, як працюють мережі та їх рівні
та безпека і командна строка

Про курси по Python, pandas (data analysis) - загалом
курс був про самостійне вивчення, треба було вміти
розбиратись в основних бібліотеках таких як пандас
для будови датафреймів (таблиць), матплотліб для
графіків, нампай для розрахунку значень, тощо

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: