• PRO

Евеліна

Оператор call-центру

Considering positions:
Оператор call-центру, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Фахівець по роботі з клієнтами, Фахівець з прийому замовлень, Консультант клієнтської підтримки, Консультант по роботі з клієнтами, Фахівець по роботі з заборгованістю
Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City of residence:
Konotop
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер

from 04.2023 to 06.2025 (2 years 2 months)
ФОП, Конотоп (Роздрібна торгівля)

Обробка замовлень від клієнтів та ведення супровідної документації.
Спілкування з клієнтами для уточнення деталей замовлення.
Виявлення потреб клієнтів та підбір оптимальних рішень.
Координація роботи з постачальниками та виконавцями.
Надання інформації про послуги та консультаційна підтримка.
Щотижневе планування замовлень разом з керівником.
Прийом та перевірка товару, робота з накладними.
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями.
Ведення звітності та контроль виконання замовлень.
Ведення ФОП (єдиний податок 2 група).
Допомога у створенні ключа ЄЦП.
Робота з КЕП/ЕЦП, електронними сервісами ДПС.
Підготовка документів для реєстрації, відкриття рахунків.
Облік доходів і дотримання лімітів.
Заповнення Книги обліку доходів, формування звітів.
Нарахування та сплата податків.
Співпраця з податковими інспекціями, проведення звірки ( електронний кабінет).
Подача звітності онлайн (Електронний кабінет платника).

HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу

from 09.2017 to 06.2022 (4 years 9 months)
Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов'язки:
• моніторинг та аналіз ринку праці;
• аналіз потреб замовника та формування вимог до вакансії;
• розробка привабливих описів вакансій та їх розміщення;
• активний пошук кандидатів через різні канали (job-платформи, соцмережі, рекомендації, публікації в газетах, розклеювання оголошень та ін.);
• відбір відповідних резюме кандидатів;
• ведення бази кандидатів;
• проведення первинних співбесід (телефонних, та відеоінтерв’ю), вторинних (особиста зустріч), організація і супровід співбесіди з керівником (за потреби);
• оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів;
• підготовка звітної документації відповідно до результатів роботи;
• організація та супровід кандидата на етапах працевлаштування;
• ведення кадрового діловодства;
• виконання доручень керівництва;
• організація робочого дня керівника.


Займалась підбором персоналу - від робочих спеціалістів, до менеджерів та керівників відділів.

Успішно закриті вакансії:
• масовий підбір (пральні, хімчистки, клінінг, готелі, заводи, магазини та ін.) : прибиральники, дезінсектори, покоївки, хаусмени, прасувальниці, вантажники, водії, водії-експедитори, сервісні інженери, майстри з ремонту прального обладнання, керівники змін/бригад, адміністратори, продавці, керівники магазинів;
• рекрутери, менеджери з продажу, оператори кол-центрів, офіс-менеджери, SMM-менеджери;
• бухгалтери, юристи, регіональні менеджери, керівники відділів/направлень тощо.

Мої переваги:
✔️ Планування та організація своєї роботи
✔️ Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
✔️ Досвід у закритті вакансій різної складності
✔️ Вміння працювати з масовим підбором і спеціалізованими позиціями
✔️ Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
✔️ Працюю якісно, в обумовлені терміни;
✔️ Постійне навчання та розвиток професійних навичок
✔️ Дотримання корпоративної культури та цінностей
✔️ Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
✔️Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
✔️ Працюю виключно дистанційно, що дає гнучкість у співпраці

Оператор call-центра

from 11.2016 to 04.2017 (5 months)
Call-центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація та обробка звернень в системі кол-центру
Надання консультацій та рішення запитів клієнтів
Обробка вхідних та вихідних дзвінків в кол-центрі
Реєстрація карток
Оформлення замовлень за спеціальною програмою
Взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів
Вирішення конфліктних питань
Проведення опитувань у телефонному режимі
Контроль якості обслуговування та вирішення проблем клієнтів
Внесення результатів до бази даних
Дотримання стандартів обслуговування та вимог щодо якості роботи з клієнтами
Навчання та підтримка нових операторів кол-центру

Редактор

from 06.2016 to 09.2017 (1 year 3 months)
Інтернет видання, Київ (ЗМІ, медіа)

Основні обов'язки:
• планування та організація своєї роботи
• збір та обробка інформації;
• написання матеріалів (нотатки, інтерв'ю, тематичні огляди, новини, аналітика);
• редагування (романи, оповідання, наукові статті, статті для журналів та газет, публікації в енциклопедії, сценарії та ін.);
• створення та редагування контенту сайтів, сторінок інтернет видань та соціальних мереж;
• копірайтинг, рерайтинг;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
• здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
• встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
• управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.

Education

КНУКіМ

Журналістики і міжнародних відносин, Київ
Higher, from 2012 to 2017 (5 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр "Данко" Курс: "КАДРОВА СПРАВА+ 1С ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 8.3"

2021

Навчальний центр "Данко" Курси бухобліку ФОП (єдиний податок)

2023

Knowledge and skills

  • Offboarding
  • Deadline management
  • Проведення телефонних інтерв'ю
  • Оцінка кандидатів
  • Підбір персоналу
  • Скринінг резюме
  • Формування кадрового резерву
  • Підбір керівного персоналу
  • Підбір лінійного персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Управління персоналом
  • Організація роботи персоналу
  • Організація адаптації персоналу
  • Ведення звітності
  • Проведення співбесід
  • Проведення групової співбесіди
  • Контроль роботи персоналу
  • Ведення онлайн-чатів
  • Інтервʼювання
  • Ділове листування
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення документації
  • Управління проєктами
  • Кадрове діловодство
  • Ведення кадрового обліку
  • Стресостійкість
  • Написання статей
  • Редагування текстів
  • Літературне редагування
  • Написання рекламних текстів
  • Створення контенту
  • Сумлінність
  • Stakeholder management
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Чесність
  • Креативність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: