Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13477069/
Оператор контакт-центру
- City:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
РЕЗЮМЕ
Ім’я: Денис
Email: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Місто: Вінниця
Ціль: Отримання посади операторa call-центру або спеціаліста з підтримки клієнтів у компанії, що надає дистанційну роботу та професійне навчання.
Про себе: Відповідальний, уважний до деталей та комунікабельний. Швидко навчаюсь, володію базовими комп’ютерними навичками та вмію ефективно спілкуватися з клієнтами. Маю досвід роботи з клієнтами в сфері обслуговування. Готовий розвиватися в новій сфері та працювати на результат.
Освіта:
Середня освіта
Досвід роботи:
Бариста, кафе
Період: 6 місяців
Обов’язки:
– Обслуговування клієнтів
– Робота з касою та замовленнями
– Підтримка чистоти
– Робота в команді
Навички:
– Обслуговування клієнтів
– Робота в команді
– Вміння працювати в стресових ситуаціях
– Тайм-менеджмент
– Комунікабельність
– Швидке навчання новому
– Базові навички роботи з ПК
– Готовність до навчання та розвитку
Ім’я: Денис
Email: [
Місто: Вінниця
Ціль: Отримання посади операторa call-центру або спеціаліста з підтримки клієнтів у компанії, що надає дистанційну роботу та професійне навчання.
Про себе: Відповідальний, уважний до деталей та комунікабельний. Швидко навчаюсь, володію базовими комп’ютерними навичками та вмію ефективно спілкуватися з клієнтами. Маю досвід роботи з клієнтами в сфері обслуговування. Готовий розвиватися в новій сфері та працювати на результат.
Освіта:
Середня освіта
Досвід роботи:
Бариста, кафе
Період: 6 місяців
Обов’язки:
– Обслуговування клієнтів
– Робота з касою та замовленнями
– Підтримка чистоти
– Робота в команді
Навички:
– Обслуговування клієнтів
– Робота в команді
– Вміння працювати в стресових ситуаціях
– Тайм-менеджмент
– Комунікабельність
– Швидке навчання новому
– Базові навички роботи з ПК
– Готовність до навчання та розвитку
Similar candidates
-
Оператор контакт-центру
Remote -
Оператор call-центра
10000 UAH, Remote, Zaporizhzhia -
Оператор контакт-центру
30000 UAH, Remote, Odesa -
Оператор контакт-центру
Remote -
Оператор контакт-центру
30000 UAH, Remote -
Оператор контакт-центру
15000 UAH, Remote