• File

Юрій

Менеджер із закупівель

Age:
46 years
City:
Cherniakhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Слюсар Юрій Вікторович

вул. Івана Франка, буд.154а ●с.м.т. Черняхів ● 12301 ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Працевлаштування на посаду менеджера, спеціаліста (керівника) відділу планування, ІТ, збуту та комерційного відділу.
Професійні навички
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві. .
Знання основ трудового законодавства.
Контроль роботи спеціалістів відділу
Досвід у роботі з базами даних.
Навики у здійсненні планування, аналізу та подання звітності.
Особисті дані
Дата народження 11 січня 1979 р.
Одружений
Є двоє дітей
Судимостей не маю
Досвід роботи
2001-2002 р.
Науково-дослідне господарство „Україна” м. Житомир
Посада: економіст по оплаті праці
Посадові обов'язки: Приймання відомостей і табелів робочого часу від керівників відділів та виробничих ланок. Проведення аналізу виробничого процесу згідно накладних на відрядні роботи, подорожніх листів, облікових листків праці та виконаних робіт та здійснення нарахування заробітної плати працівникам відповідно до тарифних сіток.

2002-2004 р.
Відділення Державного казначейства у Черняхівському районі
Посада: головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Посадові обов'язки: Робота з юридичними особами щодо бюджеттних надходжень. Ведення обліку податкових і неподаткових надходжень до бюджету Ченяхівського району. Здійснення аналізу, планування, та подання звітності вищестоящим організаціям.

2004-2006 р.
Відділення Державного казначейства у Черняхівському районі
Посада: заступник головного бухгалтера
Посадові обов'язки: Робота з юридичними особами щодо подання фінансової та бюджетної звітності до відділення державного казначейства у Черняхівському районі. Формування та подання зведених звітів про виконання кошторисів бюджетів Черняхівського району. Здійснення аналітичної роботи щодо виконання бюджету району.

2006-2007 р.
Управління Державного казначейства у Черняхівському районі Головного управління Державного казначейства у Житомирській області
Посада: головний спеціаліст сектору інформаційних технологій
Посадові обов'язки: : Робота з юридичними особами щодо подання фінансової та бюджетної звітності до відділення державного казначейства у Черняхівському районі. Формування та подання зведених звітів про виконання кошторисів бюджетів Черняхівського району. Здійснення аналітичної роботи щодо виконання бюджету району. Здійснення контролю за роботою ПК в управлінні.

2007-2011 р.
Управління Державного казначейства у Черняхівському районі Головного управління Державного казначейства у Житомирській області
Посада: заступник начальника - начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку - головний бухгалтер.
Посадові обов'язки: Робота з юридичними особами щодо подання фінансової та бюджетної звітності до управління державного казначейства у Черняхівському районі. Формування та подання зведених звітів про виконання кошторисів бюджетів Черняхівського району. Здійснення аналітичної роботи щодо виконання бюджету району.
Ведення архівної справи. Здійснення керування відділом.

2011р. - по теперішній час
Управління Державної казначейської служби України у Черняхівському районі Житомирської області
Посада: начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку - головний бухгалтер.
Посадові обов'язки: Робота з юридичними особами щодо подання фінансової та бюджетної звітності до управління державного казначейства у Черняхівському районі. Формування та подання зведених звітів про виконання кошторисів бюджетів Черняхівського району. Здійснення аналітичної роботи щодо виконання бюджету району.
Ведення архівної справи. Здійснення номенклатурної роботи та роботи з діловодства відділу. Здійснення керування відділом. Аналітична робота з базами даних.
Освіта
1996-2001р.
повна вища.
Житомирська Державна агроекологічна академія України у 2001 році за спеціальністю «Аграрний менеджмент», кваліфікація – менеджер - економіст
Особісті якості
Відповідальний, комунікабельний, творчий, цілеспрямований, швидко навчаюсь, креативний.
Додаткові відомості
Англійська мова – читаю та перекладаю зі словником
Українська та російська - вільно володію
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office (Word, Excel), навігація в Internet, довідково-інформаційні програми, програми «Банк-Кліент» "Є-Звітність" Ліга-закон", досвід роботи в середовищі Windows 7, 8,10, XP, Adobe Photoshop).
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Маю права водія кат. А,В та власний автомобіль.
Машинопис – 150 знаків на хвилину
Здатний швидко навчатися новим видам діяльності.
Маю досвід керівництва колективом до 12 чоловік.
Володію мистецтвом фото та відеозйомки та фотовідоемонтажу

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: