• File

Ірина

Керівник проєктів

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Даниленко Ірина Петрівна
Керівник проектів, Development manager, Операційний директор (COO),
Project Manager (PMO), Керівник мережі ресторанів, Business Unit Lead
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Киів
On-site • Hybrid
Ключеві навички:
Управління ресторанними проектами;
Запуск та розвиток виробництва (кондитерський цех, сироварня, корпоративне харчування);
В2Впродажі, залучення клієнтів, розвиток партнерств;
Розробка навчальних програм, стандартів сервісу, скриптів;
Створення та впровадження корпоративної етики;
Оптимізація внутрішніх процесів;
Робота з персоналом, підбір, адаптація, навчання;
Бюджетування, планування, контроль якості;
Розробка і реалізація маркетингових стратегій;
Взаємодія з ключовими партнерами, клієнтами та контролюючими органами;

Коротко про себе:
15 років управлінського досвіду, операційне управління мережею з 17 локацій, реструктуризація бізнес процесів, що дозволило зменшити витрати на 30% та підвищити ефективність роботи команди.
Відкриття ресторанів з нуля, запуск виробництва/крафтовоі сироварні.
Досвід кризового управління та прийняття рішень в нестандартних ситуаціях.
В проміжних періодах - проекти на консалтингу, проектні запуски під ключ.
Особисті якості:
Критичне та стратигичне мислення;
Емоційний інтелект;
Лідерство;
Проактивність
Досвід роботи:
02.2023-07.2024 – Власник кав’ярні «LAKi cafe»
04.2024-08.2024 - Project Manager в Beauty сфері, ТМ «Dr.Yudina»
• Запровадила CRM-систему, що дозволили знизити витрати на 10%.
• Запуск Telegram- каналу, впровадження онлайн та офлайн семінарів, як візитівка бренду.

02.2021-10.2022 – Директор ТОВ «ТН Продукт» Ресторан Saxagansky
• Збільшення ефективністі команди на 20% завдяки оптимізації процесів, операційні витрати скоротилися на 30%
• Управління командою, постановка та контроль виконання завдань
• Стратегічне планування та управління
• Розробка та впровадження ефективних бізнес-процесів, запуск сироварні
• Формування бюджету, контроль фінансових показників, АВС, P&L, Food cost, ДДС
• Розвиток та мотивація співробітників, покращення корпоративної культури

11.2019 - 04.2020г. - Операційний директор мережі піцерій «Mister Cat»
• Рентабелбність мережі збільшилась на 10%, оптимізація всіх процесів дозволило зменшити витрати на 10%, прирост до ТО 15%
• Управління мережею ресторанів (14), стратегічне планування
• Контроль безперебійної та якісної роботи, виконання стандартів компанії
• Планування та контроль бюджетів, Food costa та Labor, P&L, ДДС
• Активна та пряма взаємодія з відділами маркетингу та логістики, ведення переговорів про умови поставок, знижки, оплати

02.2019 –10.2019г. – Директор ресторан «Черноморка на Гончара»
• Формування бюджетів та контроль виконання, P&L, ДДС, АBC, збільшення ТО та рентабельності
• Підбір та навчання персоналу стандартам мережі
• Взаємодія з контролюючими органами, контроль та ведення дозвільної документації
01.2012 - 08.2018г. - Операційний директор ресторанів ТРЦ «Dream Team»
ПАБ "Big Ben" з посадкою 350 чол., ресторан "Діджериду" з п'ятьма локаціями в Аквапарку, ресторан і фастфуд в дитячому розважальному парку "Дрім Ленд"

• Формування бюджетів, оптимізація витрат, збільшення рентабельності
• побудова системи звітності та аналізу
• маркетингові стратегії - розробка, впровадження, контроль і аналіз
• укладення маркетингових договорів з постачальниками на вигідних умовах для ресторанів
• вибір постачальників, укладення договорів, контроль постачань по ціноутворенню
• робота з контролюючими органами
• планування ремонтних і будівельних робіт, організація і контроль виконання
• формування асортименту меню і ціноутворення
• організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів
• підбір, організація і мотивація персоналу, планування фонду заробітної плати
• організація АРТ-вечірок і заходів, турнірів і майстер-класів
• проведення рекламних заходів, формування клієнтської бази

ОСВІТА:
1999 -2004 р. Київський національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова.
Упевнений користувач MS Office, 1С, R keeper, Trio.

Водійські права категорії В, наявність автомобіля.

Під запит роботодавця, надам рекомендації.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: