- PRO
Ірина
Фахівець адміністративної діяльності, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Фахівець адміністративної діяльності, Діловод, Фахівець з документообігу, Помічник фахівця зі стандартизації, сертифікації та якості, Помічник директора з якості, Помічник менеджера з продажу, HR-помічник
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 38 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13494640/
Work experience
Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості
from 08.2021 to now
(4 years)
ТОВ «Палп Мілл Прінт», Київ (Видавництво, поліграфія)
-відстежування порядку узгодження і затвердження документів інтегрованої системи менеджменту згідно внутрішніх процедур
-розміщення затверджених документів у внутрішній Бібліотеці ІСМ (Share Point), розсилка оновлень та постановка задач в системі SAP R/3 для ознайомлення співробітників
-анулювання документів, виведених з обігу, згідно встановлених процедур
-підготовки звітів по процесу управління документацією
-постановка задач та контроль якості виконання заходів в SAP R/3
-підготовка проектів наказів про проведення внутрішніх аудитів, актуалізації внутрішніх документів та інше
-контроль проведення внутрішнього навчання згідно затвердженої внутрішньої процедури
-погодження договорів, актів виконаних робіт згідно внутрішньої процедури, отримання Протоколів випробувань від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
-допомога в підготовці до зовнішніх аудитів (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018)
-складання графіків, затвердження, ознайомлення та контроль проведення внутрішніх аудитів згідно затвердженої внутрішньої процедури
-підготовка та видача сертифікатів якості на відвантажену продукцію
Менеджер з продажу
from 01.2021 to 02.2021
(1 month)
Zakúpka.com, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- комунікація з клієнтами
- робота з CRM, Бітрікс24, телефонія
- консультування клієнтів щодо роботи порталу
- інформування та продаж додаткових послуг компанії
- контроль дебіторської заборгованості
Оператор 1C
from 10.2018 to 01.2019
(3 months)
ТОВ "Агропродсистема", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- внесення до бази надходження товарів
- підготовка видаткових документів для клієнтів згідно з заявками менеджерів
Заступник директора (з обов'язками маркетолога, менеджера з продажу,
from 05.2012 to 12.2020
(8 years 7 months)
ТОВ "Прагос-Буд", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- часткове ведення бухгалтерії, подання звітності, реєстрація податкових накладних
- кадрове діловодство з поданням звітності
- розміщення вакансій на сайтах, пошук кандидатів, проведення первинних співбесід
- фінансове планування, оплата рахунків компанії
- повний супровід клієнтів та постачальників (пошук, переговори, затвердження цін, договори, рахунки, акти/видаткові накладні)
- робота з експортною документацією
- робота з торговельними мережами (Leroy Merlin, Епіцентр)
- робота з роздрібними покупцями (прийом замовлень, відправлення замовлень, вирішення конфліктних ситуацій)
- аналіз конкурентного середовища, моніторинг ринку
- розробка стратегії позиціонування бренду
- інтернет просування продукції/бренду (на маркетплейсах (Rozetka, Prom, OLX), в соцмережах, SEO, email-маркетинг, контент-маркетинг)
- наповнення та ведення сайтів компанії
- підготовка компанії та участь у виставках, презентаціях
- складання каталогів продукції компанії
- збір контактів потенційних постачальників та покупців (ведення бази)
- підготовка документації для держструктур
- комунікація з держструктурами для отримання необхідних дозвільних документів та сертифікації
Фахівець із планування виробництва
from 12.2009 to 04.2011
(1 year 4 months)
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ" ЗД "Бліц-Прінт", Київ (Видавництво, поліграфія)
- оперативне планування виробництва поліграфічної продукції на всіх етапах підготовки та виготовлення
- здійснення контролю за максимальним використанням виробничих потужностей, аналіз ефективності роботи виробництва
- складання, внесення та видача змінних завдань (у системі SAP R/3) на виробництво
- Здійснення регулярного оперативного контролю за ходом виробництва підприємства
Фахівець з документообігу
from 06.2004 to 12.2009
(5 years 6 months)
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ", ЗД "Бліц-Прінт", Київ (Видавництво, поліграфія)
- ведення діловодства
- електронний документообіг
- ведення телефонних переговорів
- набір та оформлення пакету документів
- організація нарад
- відстеження термінів договорів
- робота з первинною документацією
- робота в системі SAP R/3, Manager
Education
Київський Економічний інститут менеджменту
Менеджмент організації, Київ
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)
Київський Механіко-металургійний технікум
Діловодство, Київ
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)
Additional education and certificates
Тренінг «Ефективна взаємодія у команді» Агенство «Технології зростання»
2023
Онлайн лекція «Основи стандарту ISO 9001:2015» ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»
2022
«Система управління безпечністю харчових продуктів. Курс навчання внутрішнього аудитора на основі стандартів ISO 22000:2018 та I
2021
Knowledge and skills
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Дисциплінованість
- Організованість
- Відповідальність
- Уважність
- Швидке навчання та адаптація
- Уважність до деталей
- Пунктуальність
- Комунікабельність
Language proficiencies
- Ukrainian — advanced
- English — beginner
References
Галина Старовойт
Директор з якості, Палп Мілл Прінт, ТОВ
Additional information
- участь у підготовці внутрішніх та зовнішніх аудитах по стандартам ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000
- документообіг, діловодство, робота з SAP R/3, SharePoint, 1С, CRM (Бітрікс24), M.E.Doc, Вчасно, MS Office
- комунікація з клієнтами, постачальниками
У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber)
Шукаю стабільну роботу, де зможу поєднувати свій досвід з новими викликами. Цікавить адміністративна або офісна посада з чітко визначеними обов’язками. Не розглядаю вакансії, пов’язані з активними продажами.
Бажане місце роботи – в межах транспортної доступності від ж/м Троєщини.
Відкрита до нових знань і прагну до професійного розвитку.
Очікуваний рівень заробітної плати 40 000 грн
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Рекрутер, Менеджер з персоналу, Фахівець відділу кадрів
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості, ТОВ «Палп Мілл Прінт», 4 years
- Менеджер з продажу, Zakúpka.com, 1 month
Considering positions: Фахівець з документообігу, Діловод, Помічник директора з якості, 4 more positions
Kyiv
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
Considering positions: Помічник директора з якості, Фахівець з документообігу, Помічник фахівця зі стандартизації, сертифікації та якості, 1 more position
Kyiv
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
Considering positions: Менеджер з персоналу, Помічник керівника по роботі з персоналом, HR-менеджер, 5 more positions
Kyiv
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
Similar candidates
-
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор рецепції
16000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv, Kremenchuk, Remote -
Менеджер, спеціаліст, фахівець тендерного відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Помічник адміністратора систем
Kyiv