- File
Анна
National Key Account Manager
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13500457/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Чаєва Анна Олегівна
Дата нарождения: 22 грудня 1985р.
Регіон: Київ
Контактний телефон: [
Е-mail: [
Сімейний стан : заміжня, маю донечок 4 роки і 12 років
Key Account Development Manager, National Key Account Manager, National Sales Manager
ЦІЛЬ:
Хочу знайти роботу у великій, міжнародній компанії, що динамічно розвивається, з перспективою подальшого кар'єрного зростання для найкращого застосування своїх знань і досвіду. Отримати цікаву, стабільно та високооплачувану роботу менеджера керівної ланки з метою збільшення добробуту, розвитку та процвітання компанії, а також свого професійного зростання, де я зможу реалізувати свій творчий потенціал, не тривіальний підхід, отримати моральне та матеріальне задоволення.
НАВИЧКИ:
Досвід проведення переговорів різного рівня : від лінійних виконавців до представників топ-менеджменту компанії. Укладання договорів, розробка стратегії взаємодії, розрахунок та узгодження всіх торгових умов, аналітика та оцінка комерційної ефективності інвестицій. Є досвід в організації та проведенні вебінарів, в розробці та проведенні промо-заходів, виставок та презентацій. Робота з національними клієнтами. Вміння швидко обробляти інформацію, що надходить, чітко і ефективно планувати свій робочий час. Є впевненість у власних силах щодо знаходження , агрегації та проведення детальної аналітики інформації щодо продажів, кон’юнктури ринку та конкурентного середовища. Контроль обліку та ведення документації, вільне володіння ПК (MSOffice),
Англійська мова на рівні "Intermediate", французька мова - "Elementary".
ОСВІТА
Заклад
Київський Славістичний Університет
Дата
2003-2009 р.
Диплом
«Менеджмент Організації»та здобула кваліфікацію магістра з менеджменту митної справи , менеджера економіста.
ДОСВІД РОБОТИ
Компанія, період роботи
DM Beauty Schwarzkopf professional 01/08/2024-
Посада
Комерційний Представник
Основні обов’язки
• Комплексна організація роботи з клієнтами beauty індустрії.
• Завоювання нових клієнтів. Перехід клієнтів з бренду конкурента на бренд який я представляю.
Навчання ( семінани), розвиток, мотивація. Супровід клієнта від від відкриття салону і на протязі всієї роботи.
• Планування продажів та досягнення цільових показників
• Аудит торгових точок та взаємодія;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості;
• Отримання та аналіз інформації щодо ступеня задоволеності клієнтів якістю продукту та рівнем сервісу;
• Створення та впровадження різноманітних нестандартних програм/проектів для ключових клієнтів;
Компанія, період роботи
ТОВ «СКС» Schwarzkopf & Henkel 01/02/2018-23/04/2023
Посада
Key Account Development Manager (Менеджер з развитку ключових національних мереж и клієнтів каналу E-commerce)
Основні обов’язки
• Комплексна організація роботи з довірених ключових клієнтів (мережі Billa, Еко Маркет, мега Маркет, Червоний маркет, весь канал E-commerce);
• Навчання, розвиток, мотивація команди KAE (фахівці з розвитку ключових клієнтів)
• Проведення річних переговорів з ЛПР та ТОП-менеджментом мереж та узгодження всіх комерційних умов;
• Стратегічне планування інвестиційної політики та прибутковості по довірених мережах
• Планування продажів та досягнення цільових показників (Volume, Value, P&L)
• Контроль виконання контрактних договірних зобов'язань;
• Аудит торгових точок та взаємодія з польовою командою;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості;
• Розробка заходів щодо скорочення витратної частини;
• Отримання та аналіз інформації щодо ступеня задоволеності клієнтів якістю продукту та рівнем сервісу;
• Створення та впровадження різноманітних нестандартних програм/проектів для ключових клієнтів;
• Перевірка розрахунків та узгодження з мережами сум компенсацій, періодів промо-активностей, вартості маркетингових послуг тощо. ;
• Планування, реалізація та контроль графіка промоактивностей;
• Розробка, узгодження та імплементація необхідної асортиментної матриці;
• Тісна взаємодія з менеджментом крос-функціональних департаментів (Маркетинг, Фінанси, Юристи, Логістика)
• Повний документальний супровід клієнтів;
Доcягнення
- По мережах Червоний Маркет та Еко Маркет продукція компанії «Schwarzkopf & Henkel» зайняла лідируючу позицію у частці продажів у категорії як у грошах, так і в обсязі.
- У мережі Еко Маркет за 3 роки збільшив частку продажів у категорії з 13% до 28%; плюс у 2021 vs 2020 наростили обсяг продажів навіть через тимчасове закриття 30 ТТ для ребрендингу у зв'язку з поглинанням мережі Білла.
-Створення з «0», управління та кооперація в каналі продажів E-commerce. (Rozetka, Makeup,PARFUMS .)
Компанія ,
період роботи
ТОВ «СКС» «Mars Україна» 23/02/2015-31/01/2018
Посада
(Менеджер по работі з Авто Запровочними Комплексами
Основні обов’язки
• Прийом та обробка замовлень клієнтів;
• Ведення та аналіз звітної документації (прибуткові, видаткові, податкові, поворотні накладні, бухг.акти звірок тощо);
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Координація проектів існуючих клієнтів;
• Встановлення довгострокових ділових відносин з локальними ключовими клієнтами;
• Проведення презентацій, складання та подання комерційних пропозицій, участь у тендерах, укладання договорів;
• Документальний та інформаційний супровід клієнтів;
Оперативне вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій з клієнтами.
Досягнення:
Залучення до співпраці великих клієнтів і розвитку існуючих, що дозволило перевиконати планові показники, розширити обсяги продажів на взаємовигідних умовах. (АЗК: «OKKO», «Socar», «KLO», «Гранд Петрол» HORECA)
Компанія
ПП «Купава» 01/03/2010-20/02/2015
Посада
Провідний менеджер з оптової торгівлі
Основні обов’язки
• Побудова та встановлення успішних, довгострокових та партнерських відносин із ключовими національними клієнтами;
• Підвищення лояльності клієнтів шляхом включення у співпрацю та проведення різноманітних маркетингових активностей;
• Розвиток та впровадження нових проектів щодо існуючих національних клієнтів;
• Стратегічну взаємодію з ключовими національними клієнтами: залучення, розвиток, підтримка, управління процесами сервісного та фінансового обслуговування;
• Розробка схем взаємодії та активного збереження, залучення, підвищення лояльності клієнтів;
• Складання комерційних пропозицій, проведення презентацій, організація заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажу національних клієнтів на рівні всієї України, участь у тендерах, укладання договорів, відстеження умов контрактів;
• Відстеження та моніторинг діяльності конкурентів та оцінка ефективності їх дій по відношенню до клієнтів;
• Ведення та розширення клієнтської бази у розрізі всієї території України;
• Робота з дебіторською заборгованістю та бухгалтерськими актами звірок;
• Документальний та інформаційний супровід клієнтів;
• Оперативне вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій з клієнтами;
Координація роботи з дистриб'юторами та філіями компанії.
Досягнення:
Збільшення плану продажу за рахунок чіткої та ефективної організації промо-акцій, корпоративних бонусних програм
Компанія,
період роботи
ПП «Купава» 01/10/2007-01/03/2010
Посада
Секретар
Основні обов’язки
• Робота з кореспонденцією та вхідними дзвінками.
• Організація нарад та ділових зустрічей.
• Робота з договорами та іншими документами, підготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів.
• Асистування відділу закупівель щодо перевірки постачальників на їх благонадійність.
• Ведення протоколів тендерних та асортиментних комітетів.
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
• Ведення ділового листування.
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником.
• Підготовка інформації, презентацій, звітів.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії.
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).
• Організація відряджень.
• Координація роботи водіїв офісу.
Особисті якості:
Легко навчаюсь новим навичкам, вимоглива до себе в роботі. Маю вміння та терпіння працювати в змінних умовах. Високий рівень самоорганізації. Орієнтація на успіх та досягнення результату, уміння працювати як самостійно, так і в команді. Маю організаторські здібності та лідерські якості, схильність до аналітичної та дослідницької роботи. Вважаю за необхідне поєднувати в собі креативність, не тривіальність мислення та нестандартний підхід у вирішенні різноманітних робочих питань.
Прихильник корпоративної культури.
Не конфліктна. Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, цілеспрямована.
Додаткова інформація:
Категорія водійського посвідчення – «В» ,досвід понад 14 років. Регулярно проходила різноманітні тренінги у «Schwarzkopf & Henkel» «MARS» із залученням провідних тренерів у напрямку: психології та типології продажів, переговорів, презентацій, мистецтва переконань, роботи з запереченнями, ораторської майстерності та ін..
Хобі та захоплення: подорожі та активний відпочинок в цілому.
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст з обслуговування клієнтів
Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv, Petropavlivska Borshchahivka, Chaiky (Bucha Region) -
Фахівець роботи з клієнтами
33000 UAH, Kyiv, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
25000 UAH, Kyiv -
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv