• File

Олександр

Керівник відділу закупівель

Considering positions:
Керівник відділу закупівель, Заступник начальника відділу з постачання, продажу
Age:
42 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Люльченко Олександр Васильович
Дата народження: 12 червня 1983
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:

Професійні навички:

Посада менеджера, керівник відділу постачання, збуту вашого підприємства: зменшення витрат, підвищення конкуренції, пошук нових надійних партнерів

• аналітичний склад розуму;
• досвід ведення переговорів, робота з великим об’ємом інформації та аудиторією;
• знання етики ділового спілкування (кодекс ділової поведінки, комплаєнс і т. п.);
• приймав участь в онлайн тренінгах: корупційні питання підприємства і корупції (сегмента) в цілому, юридичні аспекти, економічна та фінансова діяльність підприємства.
Досвід роботи:
Заступник керівника відділу з Дистрибуції продукції «Lifecell»
2017 – на сьогодні
• оптово-роздрібна торгівля комунікаційних послуг та терміналів;
• ведення переговорів, пошук нових клієнтів;

Спеціаліст з закупівлі «ділянки «Управління закупівлі послуг», адміністрації з постачання, ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг»
березень 2016 – вересень 2016
Спеціаліст з закупівлі послуг «ділянки «Управління закупівлі послуг», адміністрації з постачання, ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг»
липень 2015 – березень 2016

• Закупівля послуг (статті витрат, капітальні, поточні ремонти, утримання основних засобів, інші витрати);
• Проведення тендерів, переговори з потенційними виконавцями робіт, укладання договорів;
• Підготовка необхідного пакета документів для виставлення претензій постачальнику;
• Проведення презентацій, зустрічей з підрядними організаціями, огляд ремонтних баз та оглядових майданчиків (перевірка документації, наявність власного персоналу, техніки і т. п.);
• Участь в тендерних закупках міста (програма благодійності про взаємовідносини ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг та м. Кривий Ріг – ремонт покрівлі ДМіС, тролейбусного парку, автомобільних доріг і тротуарів, благоустрій вул. Орджонікідзе і .т. п.);
• Організація нарад щодо ремонтів з залученням технічного персоналу і уповноважених структур підрозділів підприємства. Результат – формування звітів для затвердження найбільш економічно-технічної вигідної пропозиції;
• Робота з аналітичними IT системами компанії: SAP, RAMSES, INTEGRA, SRM;
• Моніторинг ринка постачальників інших підприємств для підвищення конкурентноспроможності та якості послуг;
• Створення, зміна, блокування/розблокування запису постачальника в системі INTEGRA для підприємства;
• Консолідація інформації для можливості знаходження оперативного рішення і взаємозв’язку між зовнішнім та внутрішнім закупівельним підрозділами, які приймають участь в процесі постачання;
• Оптимізація внутрішнього документообігу і архівація за допомогою Share Point

Спеціаліст з закупівлі послуг «сегмента «Адміністрації з постачання», управління підприємства, ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Березень 2014 – липень 2015
Спеціаліст з закупівлі (закупка послуг) голови Адміністрації з постачання, управління підприємством, ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг»
квітень 2014 – липень 2014

• Впровадження рамкових контрактів;
• Підготовка та аналіз панелі постачальників;
• Проведення тендерів;
• Зниження затрат від фактичної вартості робіт по підприємству (економія витрат для можливості перерозподілу бюджету на інші об’єкти);
• Формування звітності по оцінці постачальників/підрядників в SPM.
• Приймав участь у проектах трансформації процесів постачання, їх оптимізація (тренінги);

Освіта:
Спеціаліст І-ї категорії тендерного бюро управління підприємством, ПАО «АрселорМітталКривий Ріг»
листопад 2008 – квітень 2012
Спеціаліст ІІ-ї категорії тендерного бюро управління підприємством, ПАО «АрселорМіттал Кривий Ріг»
червень 2006 – листопад 2008
• Оформлення тендерних запитів;
• Контроль ланцюга закупівлі;
• Робота з базою даних матеріалів і постачальників, аналіз ціноутворення техніко-комерційних пропозицій;
• Щомісячна звітність і аналіз розрахунків ККЕ в онлайн-системі FIPAC;
• Робота з внутрішніми аналітичними системами компанії (SAP ERP);
• Підготовка презентацій (Power Point);
Інженер бюро низьковольтної апаратури відділу електрообладнання управління забезпечення обладнанням ВАТ «Криворіжсталь»
вересень 2005 – червень 2006

• вивчення номенклатури бюро та відділу в цілому;
• моніторинг заявок;
• формування потреб для консолідації запитів;
• інвентаризація;
• проведення переговорів з постачальниками;
• підготовка маркетингів;
• початкові аспекти договірної роботи.

Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана»

• спеціаліст, економіка підприємства
Криворізький факультет «Національна металургійна Академія України»
2004 - 2005
• спеціаліст. "Електромеханічні системи управління та електропривід"
2000 - 2004
• бакалавр. " Електромеханічні системи управління та електропривід "
Жовтевий ліцей
1989 - 2000
атестат, середня освіта (фізико-математичний факультет)

Додаткові відомості:

• навички ПК на рівні користувача (MS Excel, Power Point, Outlook, Word, Project);

Мови:

Особисті характеристики, хобі

Сімейний стан

• Українска – вільно.
• Англійська – средній рівень (уроки з репетитором)
• Німецька мова – початковий рівень (вивчав у школі)

• Відповідальність, працездатність, організованість, комунікабельність порядність, мобільність, цілеспрямованість, відсутність поганих звичок.
• футбол, біг, плавання.

• Одружений (донька, син)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: