• File

Богдан

Support manager

Considering positions:
Support manager, Менеджер з продажу
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Богдан Рижий
Sales Manager | Customer Success Expert | Open to IT Opportunities
[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Київ

Профіль Особисті дані
Мотивований фахівець із сильним бекграундом у сфері обслуговування та Дата народження
клієнтського досвіду. Шукаю можливість реалізувати свої навички у сфері 27 серпня 1996 р.
продажів в IT-компанії. Готовий швидко навчатися, адаптуватися до нових
LinkedIn
технологій і працювати на результат.
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
Навички
Бакалавр, Готельно-ресторанна справа вер 2014 - черв 2018
Проактивність
КНУКіМ

Гнучкість розуму
лют 2025
Онлайн-курс «Менеджер з продажів» – Genius Space Ефективна комунікація
Пройшов практичний курс з основ продажів, включаючи етапи воронки,
техніки комунікації з клієнтами, ведення CRM та основи роботи з IT- Time management
продуктами. Отримав базу для ефективної роботи у сфері B2B-продажів та
взаємодії з клієнтами.
Мова
Англійська B1
Досвід роботи
Офіціант/Менеджер лют 2015 - черв 2018
Українська вільно
DRUZI CAFE, Київ
Менеджер (зростання з офіціанта)

• Побудував команду та ефективну зміну в обслуговуванні Хобі
• Запустив новий напрямок (дитяча кімната)
• Складав графіки, управляв персоналом, контролював якість послуг КМС по футболу

• Брав участь у розробці ініціатив для покращення продажів та клієнтського
досвіду

Сервіс/Старший Сервіс лип 2018 - Нинішній
Vino e Cucina, Київ
• Організовував та контролював якість сервісу для гостей
• Вів комунікацію з постачальниками та сервісними службами
• Вирішував конфліктні ситуації швидко й ефективно
• Формував графіки, оптимізував роботу команди
• Впроваджував нові процеси обслуговування, що підвищили рівень
клієнтського задоволення
• Досвід волонтерських заходів та виїзних сервісів (event-напрямки)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: