Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13516573/
Заступник головного бухгалтера
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
The file contains 5 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дребнюх Оксана Іванівна
Професійний Робота у сфері бухгалтерії, аудиту , фінансів. Отримання посади заступника
профіль: головного бухгалтера у стабільній компанії, що активно розвивається.
Маю намір знайти найкраще застосування своїх знань та досвіду, отримати
перспективну, цікаву, стабільну та високооплачувану роботу.
Особисті дані: Дата народження: 17 січня 1976 г.
Адреса: Київ , (р-н Виноградар )
Телефон: моб. [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Ел. адреса: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта: 1994 – 1999 – КНЕУ ім. В.Гетьмана (Київський Національний Економічний
Університет ім. Вадима Гетьмана ) за спеціальністю бухгалтерський облік та
аудит в управлінні підприємствами, банками (Диплом магістра).
Додаткова Підвищення кваліфікації : тренінги, семінари, програми з БО, МСФЗ,
конференції Нацкомфінпослуг, НБУ, навчання за базовими курсами підготовки
освіта: головних бухгалтерів, внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ .
(ІПОБ)
Наявність свідоцтва про навчання та успішне складання іспиту за базовим курсом
підготовки внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ (строк дії до
01.12.2025р.).
Професійні навички: Навички раціональної організації бухгалтерського обліку та звітності. Знання всіх
ділянок бухгалтерії. Робота з МСФЗ. Досвід успішного проходження перевірок
контролюючими органами.
Досвід Березень 2022 г – Квітень 2025 – ТОВ «ФІНФОРС» (41717584)
роботи:
(Фінансові послуги - факторинг )
(Сайт Компанії – finforce . com . ua )
https://finforce.com.ua/
Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер – внутрішній
аудитор (з березня 2022 р. – по травень 2025р., основне місце
роботи)
Обов'язки:
• Контроль, аналіз , моніторинг всіх ділянок бухгалтерського функціоналу . При
необхідності проведення виправлень на предмет коректного , своєчасного та
правильного відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у
поточному період ( місяць, квартал, рік). Контроль та аналіз фінансового ,
управлінського обліку .
• Самостійна та безпосередня робота у програмі 1-С: Підприємство 8.3.
Конфігурація: УТП для України редакція 1.2
• Контроль та перевірка всіх ОСВ в 1-С за всіма бух.рахунками на предмет
правильності та коректності проведених операцій; кореспонденції рахунків та
бух.аналітики. (факторингові операції; операції судового характеру щодо
відшкодування кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів ;
контроль платежів та залишків за ПС; відстеження кредиторської/дебіторської
заборгованості; контроль відображень доходних/витратних операцій; операцій
з повернення переплат клієнтам; контроль операцій зі страхування
співробітників; операції кредитування та фінансування; контроль операцій з
нарахування та виплати заробітної плати, лікарняних; операції нарахування та
перерахування податків і зборів та ін.)
• Онлайн-банкінг. Робота з різними Клієнт-Банками. Супровід та контроль
платіжного календаря. Проведення банківських платежів.
• Контроль рознесення банківської виписки в 1-С у розрізі бух.рахунків та
аналітики.
• Контроль та супровід первинного бухобліку – електронний документообіг.
Моніторинг сервісів та порталів ЕДО: МЕДоК ; Вчасно ; Електронний кабінет
платника.
• Контроль оформлення та укладання Договорів з фінансової та господарської
діяльності Компанії в частині щодо фінансових розрахунків , виконання
робіт\послуг , їх затвердження та відображення в обліку.
• Інвентаризація відпускних в розрізі співробітників і щомісячне нарахування
резерву відпусток (близько 40 чол.). Коректне відображення за рахунками
бух.обліку з урахуванням кадрових змін (прийом; звільнення; відпустка).
• Контроль за складанням та поданням у строки Об'єднаної звітності за формою
ЄСВ та 4-ДФ.
• Закриття місяця , визначення фінансових результатів у періоді. Часткове
складання форм фінансової звітності (Баланс – Ф№1; Звіт про фінансові
результати -Ф№2; Звіт про рух ГС – Ф№3; Звіт про власний капітал – Ф№4).
• Складання та подання форм статистичної звітності (форма 10-зез; форма 2-п
пiдприємництво ; форма 2-інновація та ін .)
• Участь у формуванні Податкової декларації з податку на прибуток підприємств,
щоквартально.
• Участь у складанні квартальної звітності до НБУ (в МЕДоК )
• Безпосередня участь у проведенні річного аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії з подальшим наданням результатів держрегулятору (НБУ;
ДФС).
• Підготовка та формування звіту внутрішнього аудитора + супутні документи з
внутрішнього аудиту.
• Самостійне супроводження в 1-С бухгалтерського обліку однієї з
компаній-партнера на загальній системі оподаткування з наступним закриттям
звітних періодів (місяц; квартал; рік). Оформлення та складання повного
комплекту фінансової , бухгалтерської та статистичної звітності.
• Повний супровід: від первинного обліку до складання та подання звітності
ФОПів на 3-ій групі Єдиного податку (кілька ФОП).
• Підготовка та участь у комплексній документальній перевірці ДПС. Успішне
проходження комплексної податкової перевірки у лютому 2025 року.
Вересень 2020 г - Січень 2022 г- ТОВ «Фінансова Компанія «КАЧАЙ ГРОШІ»
(41697872)
(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )
(Портал Компанії – kachay . com . ua (онлайн кредити на картку)
https://kachay.in.ua
Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер (з вересня
2020 г. – по січень 2022 г. основне місце роботи .)
Обов'язки:
● Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту « Веболла » - СRM.
Ознайомлення, освоєння версії 1-С по Компанії та безпосередня робота в даній
бухгалтерській програмі на всіх ділянках бухгалтерського функціоналу з
проведенням аналізу на предмет коректного, своєчасного та правильного
відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у поточному
періоді та на кінець кожного звітного періоду. Фінансовий + управлінський облік.
● Робота та контроль операцій на всіх ділянках бухгалтерського обліку (Облік
ТМЦ, облік ОЗ; облік НА; розрахунки з дебіторами та кредиторами; облік
заробітної плати; проведення валютних операцій та ін.)
● Контроль та супровід первинного бухгалтерського обліку (електронний
документообіг).
● Робота із програмою М.Е.Doc.
● Проведення банківських платежів . Робота з різними Клієнт – банками.
● Супровід операцій банківського кредитування та фінансування за договорами
надання фін.допомоги юридичними особами).
● Контроль відображення певних операцій у частині коректного бухгалтерського
обліку в розрізі бух.проводок та бух.аналітики в 1С (операції кредитування;
факторингові операції; операції судового характеру щодо відшкодування
кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів; операції з
повернення переплат клієнтам, зокрема військовослужбовцям та інше.)
● Підготовка та участь у проведенні комплексної Податкової документальної
перевірки ДФС . Успішне проходження податкової перевірки 2021 року .
● Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за звітний період для надання його результатів та
необхідного пакету документів держрегулятору (НБУ).
● Складання та подання у строки податкової звітності за формою 4 -ДФ та ін.
● Часткове складання та надання фінансової, статистичної та податкової
звітності підприємства у державні органи контролю.
Жовтень 2019 – Вересень 2020 – ТОВ «Фінансова Компанія «1 БАНК»
(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )
(Портал Компанії – « MyCredit » (онлайн кредити на картку)
https://mycredit.ua/ru/about/
Посада: заступник головного бухгалтера (з жовтня 2019 г. по вересень
2020 г., основне місце роботи .)
Обов'язки:
● Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту "MyCredit СRM".
бухгалтерських операцій наприкінці кожного звітного періоду.
● Безпосередня участь у написанні тех.завдань щодо відображення певних
операцій у частині коректного бухгалтерського обліку в розрізі бух.проводок та
бух.аналітики .
● Підготовка та участь у перевірках від Нацкомфінпослуг щодо дотримання вимог
фінмоніторингу та ліцензійних умов фінансової компанії ТОВ "1 БАНК".
● Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за період 9 місяців 2019 року для надання його результатів
та необхідного пакету документів до Комісії з цінних паперів з метою отримання
дозволу на випуск облігацій.
● Участь у проведенні комплексного аудиту господарської діяльності Компанії за
період 2019 року з безпосереднім моніторингом договорів щодо господарської
діяльності "1 БАНК" та всіх операцій, послуг, наданих контрагентами згідно з
укладеними договорами з докладним описом та аргументацією таких у
діяльності Компанії.
● Систематизація, часткове відновлення, аналіз та коректне відображення всіх
операцій у бухгалтерському обліку по ТОВ " Мікрозайм " (компанія-партнер), з
подальшим його супровідом та закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік).
● Організація в 1-С бухгалтерського обліку з "Нуля" по ТОВ "Скориста" (одна з
компаній - партнерів)- послуги лідогенерації; з подальшим його супровідом та
закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік) з оформленням та поданням
повного комплекту фінансової, бухгалтерської та статистичної звітності .
● Складання та подання у строки податкової звітності за формою 1-ДФ та ін.
● Часткове складання та надання фінансової, статистичної звітності
підприємства (Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки
до річної фінансової звітності ; формування та подання річної статистичної
форми 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства»;
квартальної стат.форми 9-ЗЕЗ «Звіт про експорт\імпорт послуг»; 10-ЗЕЗ «Звіт
про іноземні інвестиції» та ін ).
● Безпосередня участь у формуванні та наданні необхідною інформації щодо
господарської та фінансової діяльності Компанії за запитами державних
регуляторів , банків та інших вищих організацій та компаній .
Березень 2008р. - Вересень 2019р. - ТОВ «Фінансова Компанія «НІКО
КАПІТАЛ» (35780318)
(Послуги у сфері кредитування, кредитування фізичних та юридичних
осіб за рахунок власних та залучених коштів )
(Компанія входить до Групи Компаній Холдингу «НІКО»
http://nikocapital.com.ua/
http://www.niko.ua/ )
Посада: головний бухгалтер (з березня 2008 г. по вересень
2019р., основне місце роботи .)
Обов'язки:
● організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності
підприємства;
● контроль та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку,
● складання та подання у строки податкової звітності (Звітність з податку на
прибуток, звітність з ЄСВ, 1-ДФ та ін.),
● складання та надання фінансової, статистичної звітності підприємства
(Баланс, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух грошових коштів, Примітки
до річної фінансової звітності та ін ),
● складання звітності до Національної комісії з державного регулювання ринків
фінансових послуг України,
● робота з банками та різними фінансовими інститутами з поточних операцій та
кредитування,
● управління кредитним портфелем Компанії,
● контроль та перерахування податків і зборів,
● контроль первинної документації,
● розрахунок та виплата заробітної плати (штат співробітників 25 чол.),
● облік основних засобів, МНМА, запасів, матеріалів
● проведення інвентаризації,
● складання та ведення кадрової документації,
● спілкування з органами перевірки, складання відповідей на запити
контролюючих органів,
● постійне відстеження та аналіз змін у законодавстві,
● досвід проходження аудиторських перевірок, перевірок Нацкомфінпослуг ,
ДПАУ.
Березень 2004р - Березень 2008р - ТОВ «АДЕФ- Україна » (сфера
діяльності – поліграфія)
Посада: заступник головного бухгалтера
Обов'язки:
● облік банківських та касових операцій;
● робота з первинною документацією;
● ведення обліку основних засобів, товарно- матеріальних цінностей;
● контроль складського обліку;
● облік операцій із постачальниками;
● зведення бухгалтерського обліку, підготовка та формування Балансу
підприємства;
● складання та здавання звітності до соціальних фондів та ДПІ.
Січень 2002р - Березень 2004р - ТОВ «Корсар-98» (сфера діяльності -
оптова торгівля гофропродукцією )
Посада: старший бухгалтер
Обов'язки:
● облік надходження коштів, ТМЦ та основних засобів;
● обробка первинною документацією;
● прибуткування та списання ПММ;
● облік операцій із підзвітними особами;;
● формування звітності до соціальних фондів.
Жовтень 1999р - Січень 2002р - ДПІ Подільського району м. Києва
Посада: старший податковий ревізор-інспектор Управління валютно-фінансового
контролю
Обов'язки:
● участь у проведенні комплексних документальних та тематичних перевірок
фінансово-кредитних установ;
● оформлення результатів перевірок;
● виконання контрольних завдань вищих організацій податкової служби.
Знання мов: Українська : вільно
Російська : вільно
Англійська мова : базова
Навички роботи Windows , Word , Excel , навички роботи з Інтернет ( Internet Explorer, Opera ,
з комп'ютером та Mozilla Firefox, Chrome ) та електронною поштою (Outlook Express, IBM Lotus
програмами: Notes), 1С:Підприємство 8.2 (Конфігурація: «Управління виробничим
підприємством для України»), 1С:Підприємство 8.3 (Конфігурація: «Бухгалтерія
для України»), 1С: ЗУП (Зарплата та управління персоналом),електронне
складання звітів «М.Е.Doc» (електронний документообіг), Клієнт-Банк, ЛІГА:
ЗАКОН, робота з довідковими законодавчими базами, «Бітрікс 24» ( програма для
корпоративного спілкування ).
Особисті якості: Здатна структурувати робочі завдання, визначати пріоритети в роботі і вчасно
виконувати; уважна до деталей, ефективно працюю як у команді, так і самостійно.
Прагну до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу; аналітичне
мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно
приймати рішення, притаманна відповідальність, цілеспрямованість,
наполегливість і прагнення до професійного зростання.
Додаткова
інформація:
Очікуваний рівень ЗП – 65000 - 75000,00 грн.
Професійний Робота у сфері бухгалтерії, аудиту , фінансів. Отримання посади заступника
профіль: головного бухгалтера у стабільній компанії, що активно розвивається.
Маю намір знайти найкраще застосування своїх знань та досвіду, отримати
перспективну, цікаву, стабільну та високооплачувану роботу.
Особисті дані: Дата народження: 17 січня 1976 г.
Адреса: Київ , (р-н Виноградар )
Телефон: моб. [
Ел. адреса: [
Освіта: 1994 – 1999 – КНЕУ ім. В.Гетьмана (Київський Національний Економічний
Університет ім. Вадима Гетьмана ) за спеціальністю бухгалтерський облік та
аудит в управлінні підприємствами, банками (Диплом магістра).
Додаткова Підвищення кваліфікації : тренінги, семінари, програми з БО, МСФЗ,
конференції Нацкомфінпослуг, НБУ, навчання за базовими курсами підготовки
освіта: головних бухгалтерів, внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ .
(ІПОБ)
Наявність свідоцтва про навчання та успішне складання іспиту за базовим курсом
підготовки внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ (строк дії до
01.12.2025р.).
Професійні навички: Навички раціональної організації бухгалтерського обліку та звітності. Знання всіх
ділянок бухгалтерії. Робота з МСФЗ. Досвід успішного проходження перевірок
контролюючими органами.
Досвід Березень 2022 г – Квітень 2025 – ТОВ «ФІНФОРС» (41717584)
роботи:
(Фінансові послуги - факторинг )
(Сайт Компанії – finforce . com . ua )
https://finforce.com.ua/
Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер – внутрішній
аудитор (з березня 2022 р. – по травень 2025р., основне місце
роботи)
Обов'язки:
• Контроль, аналіз , моніторинг всіх ділянок бухгалтерського функціоналу . При
необхідності проведення виправлень на предмет коректного , своєчасного та
правильного відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у
поточному період ( місяць, квартал, рік). Контроль та аналіз фінансового ,
управлінського обліку .
• Самостійна та безпосередня робота у програмі 1-С: Підприємство 8.3.
Конфігурація: УТП для України редакція 1.2
• Контроль та перевірка всіх ОСВ в 1-С за всіма бух.рахунками на предмет
правильності та коректності проведених операцій; кореспонденції рахунків та
бух.аналітики. (факторингові операції; операції судового характеру щодо
відшкодування кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів ;
контроль платежів та залишків за ПС; відстеження кредиторської/дебіторської
заборгованості; контроль відображень доходних/витратних операцій; операцій
з повернення переплат клієнтам; контроль операцій зі страхування
співробітників; операції кредитування та фінансування; контроль операцій з
нарахування та виплати заробітної плати, лікарняних; операції нарахування та
перерахування податків і зборів та ін.)
• Онлайн-банкінг. Робота з різними Клієнт-Банками. Супровід та контроль
платіжного календаря. Проведення банківських платежів.
• Контроль рознесення банківської виписки в 1-С у розрізі бух.рахунків та
аналітики.
• Контроль та супровід первинного бухобліку – електронний документообіг.
Моніторинг сервісів та порталів ЕДО: МЕДоК ; Вчасно ; Електронний кабінет
платника.
• Контроль оформлення та укладання Договорів з фінансової та господарської
діяльності Компанії в частині щодо фінансових розрахунків , виконання
робіт\послуг , їх затвердження та відображення в обліку.
• Інвентаризація відпускних в розрізі співробітників і щомісячне нарахування
резерву відпусток (близько 40 чол.). Коректне відображення за рахунками
бух.обліку з урахуванням кадрових змін (прийом; звільнення; відпустка).
• Контроль за складанням та поданням у строки Об'єднаної звітності за формою
ЄСВ та 4-ДФ.
• Закриття місяця , визначення фінансових результатів у періоді. Часткове
складання форм фінансової звітності (Баланс – Ф№1; Звіт про фінансові
результати -Ф№2; Звіт про рух ГС – Ф№3; Звіт про власний капітал – Ф№4).
• Складання та подання форм статистичної звітності (форма 10-зез; форма 2-п
пiдприємництво ; форма 2-інновація та ін .)
• Участь у формуванні Податкової декларації з податку на прибуток підприємств,
щоквартально.
• Участь у складанні квартальної звітності до НБУ (в МЕДоК )
• Безпосередня участь у проведенні річного аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії з подальшим наданням результатів держрегулятору (НБУ;
ДФС).
• Підготовка та формування звіту внутрішнього аудитора + супутні документи з
внутрішнього аудиту.
• Самостійне супроводження в 1-С бухгалтерського обліку однієї з
компаній-партнера на загальній системі оподаткування з наступним закриттям
звітних періодів (місяц; квартал; рік). Оформлення та складання повного
комплекту фінансової , бухгалтерської та статистичної звітності.
• Повний супровід: від первинного обліку до складання та подання звітності
ФОПів на 3-ій групі Єдиного податку (кілька ФОП).
• Підготовка та участь у комплексній документальній перевірці ДПС. Успішне
проходження комплексної податкової перевірки у лютому 2025 року.
Вересень 2020 г - Січень 2022 г- ТОВ «Фінансова Компанія «КАЧАЙ ГРОШІ»
(41697872)
(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )
(Портал Компанії – kachay . com . ua (онлайн кредити на картку)
https://kachay.in.ua
Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер (з вересня
2020 г. – по січень 2022 г. основне місце роботи .)
Обов'язки:
● Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту « Веболла » - СRM.
Ознайомлення, освоєння версії 1-С по Компанії та безпосередня робота в даній
бухгалтерській програмі на всіх ділянках бухгалтерського функціоналу з
проведенням аналізу на предмет коректного, своєчасного та правильного
відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у поточному
періоді та на кінець кожного звітного періоду. Фінансовий + управлінський облік.
● Робота та контроль операцій на всіх ділянках бухгалтерського обліку (Облік
ТМЦ, облік ОЗ; облік НА; розрахунки з дебіторами та кредиторами; облік
заробітної плати; проведення валютних операцій та ін.)
● Контроль та супровід первинного бухгалтерського обліку (електронний
документообіг).
● Робота із програмою М.Е.Doc.
● Проведення банківських платежів . Робота з різними Клієнт – банками.
● Супровід операцій банківського кредитування та фінансування за договорами
надання фін.допомоги юридичними особами).
● Контроль відображення певних операцій у частині коректного бухгалтерського
обліку в розрізі бух.проводок та бух.аналітики в 1С (операції кредитування;
факторингові операції; операції судового характеру щодо відшкодування
кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів; операції з
повернення переплат клієнтам, зокрема військовослужбовцям та інше.)
● Підготовка та участь у проведенні комплексної Податкової документальної
перевірки ДФС . Успішне проходження податкової перевірки 2021 року .
● Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за звітний період для надання його результатів та
необхідного пакету документів держрегулятору (НБУ).
● Складання та подання у строки податкової звітності за формою 4 -ДФ та ін.
● Часткове складання та надання фінансової, статистичної та податкової
звітності підприємства у державні органи контролю.
Жовтень 2019 – Вересень 2020 – ТОВ «Фінансова Компанія «1 БАНК»
(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )
(Портал Компанії – « MyCredit » (онлайн кредити на картку)
https://mycredit.ua/ru/about/
Посада: заступник головного бухгалтера (з жовтня 2019 г. по вересень
2020 г., основне місце роботи .)
Обов'язки:
● Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту "MyCredit СRM".
бухгалтерських операцій наприкінці кожного звітного періоду.
● Безпосередня участь у написанні тех.завдань щодо відображення певних
операцій у частині коректного бухгалтерського обліку в розрізі бух.проводок та
бух.аналітики .
● Підготовка та участь у перевірках від Нацкомфінпослуг щодо дотримання вимог
фінмоніторингу та ліцензійних умов фінансової компанії ТОВ "1 БАНК".
● Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за період 9 місяців 2019 року для надання його результатів
та необхідного пакету документів до Комісії з цінних паперів з метою отримання
дозволу на випуск облігацій.
● Участь у проведенні комплексного аудиту господарської діяльності Компанії за
період 2019 року з безпосереднім моніторингом договорів щодо господарської
діяльності "1 БАНК" та всіх операцій, послуг, наданих контрагентами згідно з
укладеними договорами з докладним описом та аргументацією таких у
діяльності Компанії.
● Систематизація, часткове відновлення, аналіз та коректне відображення всіх
операцій у бухгалтерському обліку по ТОВ " Мікрозайм " (компанія-партнер), з
подальшим його супровідом та закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік).
● Організація в 1-С бухгалтерського обліку з "Нуля" по ТОВ "Скориста" (одна з
компаній - партнерів)- послуги лідогенерації; з подальшим його супровідом та
закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік) з оформленням та поданням
повного комплекту фінансової, бухгалтерської та статистичної звітності .
● Складання та подання у строки податкової звітності за формою 1-ДФ та ін.
● Часткове складання та надання фінансової, статистичної звітності
підприємства (Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки
до річної фінансової звітності ; формування та подання річної статистичної
форми 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства»;
квартальної стат.форми 9-ЗЕЗ «Звіт про експорт\імпорт послуг»; 10-ЗЕЗ «Звіт
про іноземні інвестиції» та ін ).
● Безпосередня участь у формуванні та наданні необхідною інформації щодо
господарської та фінансової діяльності Компанії за запитами державних
регуляторів , банків та інших вищих організацій та компаній .
Березень 2008р. - Вересень 2019р. - ТОВ «Фінансова Компанія «НІКО
КАПІТАЛ» (35780318)
(Послуги у сфері кредитування, кредитування фізичних та юридичних
осіб за рахунок власних та залучених коштів )
(Компанія входить до Групи Компаній Холдингу «НІКО»
http://nikocapital.com.ua/
http://www.niko.ua/ )
Посада: головний бухгалтер (з березня 2008 г. по вересень
2019р., основне місце роботи .)
Обов'язки:
● організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності
підприємства;
● контроль та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку,
● складання та подання у строки податкової звітності (Звітність з податку на
прибуток, звітність з ЄСВ, 1-ДФ та ін.),
● складання та надання фінансової, статистичної звітності підприємства
(Баланс, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух грошових коштів, Примітки
до річної фінансової звітності та ін ),
● складання звітності до Національної комісії з державного регулювання ринків
фінансових послуг України,
● робота з банками та різними фінансовими інститутами з поточних операцій та
кредитування,
● управління кредитним портфелем Компанії,
● контроль та перерахування податків і зборів,
● контроль первинної документації,
● розрахунок та виплата заробітної плати (штат співробітників 25 чол.),
● облік основних засобів, МНМА, запасів, матеріалів
● проведення інвентаризації,
● складання та ведення кадрової документації,
● спілкування з органами перевірки, складання відповідей на запити
контролюючих органів,
● постійне відстеження та аналіз змін у законодавстві,
● досвід проходження аудиторських перевірок, перевірок Нацкомфінпослуг ,
ДПАУ.
Березень 2004р - Березень 2008р - ТОВ «АДЕФ- Україна » (сфера
діяльності – поліграфія)
Посада: заступник головного бухгалтера
Обов'язки:
● облік банківських та касових операцій;
● робота з первинною документацією;
● ведення обліку основних засобів, товарно- матеріальних цінностей;
● контроль складського обліку;
● облік операцій із постачальниками;
● зведення бухгалтерського обліку, підготовка та формування Балансу
підприємства;
● складання та здавання звітності до соціальних фондів та ДПІ.
Січень 2002р - Березень 2004р - ТОВ «Корсар-98» (сфера діяльності -
оптова торгівля гофропродукцією )
Посада: старший бухгалтер
Обов'язки:
● облік надходження коштів, ТМЦ та основних засобів;
● обробка первинною документацією;
● прибуткування та списання ПММ;
● облік операцій із підзвітними особами;;
● формування звітності до соціальних фондів.
Жовтень 1999р - Січень 2002р - ДПІ Подільського району м. Києва
Посада: старший податковий ревізор-інспектор Управління валютно-фінансового
контролю
Обов'язки:
● участь у проведенні комплексних документальних та тематичних перевірок
фінансово-кредитних установ;
● оформлення результатів перевірок;
● виконання контрольних завдань вищих організацій податкової служби.
Знання мов: Українська : вільно
Російська : вільно
Англійська мова : базова
Навички роботи Windows , Word , Excel , навички роботи з Інтернет ( Internet Explorer, Opera ,
з комп'ютером та Mozilla Firefox, Chrome ) та електронною поштою (Outlook Express, IBM Lotus
програмами: Notes), 1С:Підприємство 8.2 (Конфігурація: «Управління виробничим
підприємством для України»), 1С:Підприємство 8.3 (Конфігурація: «Бухгалтерія
для України»), 1С: ЗУП (Зарплата та управління персоналом),електронне
складання звітів «М.Е.Doc» (електронний документообіг), Клієнт-Банк, ЛІГА:
ЗАКОН, робота з довідковими законодавчими базами, «Бітрікс 24» ( програма для
корпоративного спілкування ).
Особисті якості: Здатна структурувати робочі завдання, визначати пріоритети в роботі і вчасно
виконувати; уважна до деталей, ефективно працюю як у команді, так і самостійно.
Прагну до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу; аналітичне
мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно
приймати рішення, притаманна відповідальність, цілеспрямованість,
наполегливість і прагнення до професійного зростання.
Додаткова
інформація:
Очікуваний рівень ЗП – 65000 - 75000,00 грн.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер, гол. спеціаліст, помічник головного бухгалтера
40000 UAH, Kyiv, Vasylkiv , more 2 cities -
Головний бухгалтер
Kyiv, Boryspil, Remote -
Заступник головного бухгалтера
45000 UAH, Kyiv -
Головний бухгалтер
30000 UAH, Kyiv -
Заступник головного бухгалтера
Kyiv, Ivano-Frankivsk, Other countries -
Заступник головного бухгалтера
25000 UAH, Kyiv, Stoianka , more 2 cities