• File

Наталія

Менеджер з персоналу

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Овчар Наталія Петрівна
Бажаний рівень заробітної плати – 40.000 грн
26.06.1988
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта

2005-2011 – Київський національний університет імені Тараса Шевченка юридичний факультет (магістр права з відзнакою).

Досвід професійної роботи

2020-2023 - менеджер з персоналу (компанія Estet)
2012-2017– головний спеціаліст юридичного департаменту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Досвід ведення електронного документообігу.
2011-2012 – головний спеціаліст департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
2005-2011 – робота на підприємстві «Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «Транспортні Лінії України» на посадах: секретар; діловод відділу кадрів; помічник директора; юрисконсульт; начальник юридичного відділу (2009-2011).
Іноземні мови

Англійська – рівень Upper Intermediate (міжнародний сертифікат В2 (FCE).
Німецька – базовий рівень.
2024- сертифікат CELTA Teacher Training Course.
Досвід здійснення усних і письмових перекладів.
Володіння офісною оргтехнікою та програмним забезпеченням.

Особисті якості

Eфективна комунiкацiя, відповідальнiсть, робота в команді; пунктуальнiсть, аналiтичне мислення.
Робота з програмами:
1. Програма 1С:Зарплата і управління персоналом 8
2. Програма Бітрікс 24
3. Excel, Zoom, MS Teams

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: