• File

Валерій

Бізнес-асистент

Considering positions:
Бізнес-асистент, Менеджер інтернет-магазину, Логіст, Менеджер з логістики, Менеджер бек-офісу
Age:
26 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Огій Валерій Димитрійович
Про мене:
Стаж роботи понад 6 років. Маю розуміння роботи менеджменту. У стресових ситуаціях швидко знаходжу варіанти рішень, ґрунтуючись на логіці, а не емоціях. Пояснюю складні речі простими словами та
курирую нових співробітників.
Навички:
Управління та навчання команди. Легко знаходжу мову з новими людьми (співробітники та споживачі). Контролювання роботи та ведення документації (звітність та планування).
1. Логіст адресної доставки в компанії "Нова пошта" (серпня 2021 -по травень 2025)
Обов'язки:
1. Спілкування та контролювання роботи кур'єрів (від 19 до 40 кур'єрів) 2. Написання звітності та контролювання показників денної ефективності автомобілів
3. Спілкування з колл центром (екстреної доставки та форс-мажори) 4. Організація своєчасної доставки та виконання якісних послуг 5. Контролювання навантаження автомобіля згідно з розкладом 6. Підготовка маршрутних листів та оформлення документації 7. Перевірка цілісності вантажу
8. Виконання обов'язків головного менеджера за його відсутності 9. Оформлення документів на нові вантажні машини
10. Проведення співбесіди на позиції: логіст, вантажник, водій, експедитор, 11. Організація роботи відділу адресної доставки
12. Управління адресною доставкою, 9 - 20 районів (від маленьких конвертів до палетного та габаритного вантажу)
13. Керування та навчання нових співробітників протягом місяця та більше 14. Складання графіків роботи для працівників на місяць
Цінність для вас:
- Швидко навчаюсь і можу освоїти нову платформу для роботи - Працюю з великим завантаженням без факапів та порушення дедлайнів
- Вмію працювати з командою, швидко реагую та виправляю помилки
2. Менеджер з роботи з клієнтами в компанії "ШвидкоГрошi" з березня 2021 по серпень 2021
Обов'язки:
1. Консультування клієнтів щодо розстрочення\пролонгації договору 2. Надання та укладання індивідуальних угод про погашення заборгованості.
3. Турбота про позитивний імідж компанії.
4. Ведення коректних телефонних переговорів;
5. Досягнення домовленості із клієнтом.
3. Оператор-касир у компанії "Нова Пошта" (вересень 2017 - березень 2021)
Обов'язки:
1. Ведення касової дисципліни відділення
2. Оформлення товарно-транспортних накладних
3. Внесення даних до бази 1С
4. Здійснення взаємооплати оплати з клієнтами
5. Сканування та палетування вантажу відділення
6. Завантаження та розвантаження автомобілів
7. Робота з командою, передача інформації та контроль виконання завдань
8. Проведення інкасації
9. Відкриття та закриття денної каси
Цінність для вас:
- Швидко вирішую термінові завдання
- Шукаю розв'язання проблем самостійно
4. Бармен у фітнес-клубі "Fit Zone" з січня 2017 по червень 2017)
Навчання:
1. Повна вища освіта з дипломом бакалавр управління та адміністрування. Спеціальність менеджмент” у Національному технічному університеті “Дніпропетровська політехніка” (2017-2021) 2. Повна середня освіта (2005-2016)
Є знання у таких сервісах: Exsel, Gmail, GoogleDocs, outlook.com, 1С, вільне володіння ПК
Знання мов:
- Російська (вільний письмовий та розмовний рівень)
- Українська (вільний письмовий та розмовний рівень)
- Англійська рівень pre-intermediate
Формат зайнятості: фріланс, часткова та повна
Контакти:
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) Phone: [open contact info](look above in the "contact info" section) Telegram: @happynaruU Живу в Україні, місто Дніпро

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: