• File

Онищенко

Начальник управління

Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Онищенко Ірина Юріївна

Відомості про себе

• Дата народження: 21 червня 1984 р.
• Сімейний стан: у шлюбі, 1 дитина, 2006 р.н.
• Адреса: м. Київ, вул. Прирічна
• Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта

Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління»
спеціальність: фінанси
кваліфікація: магістр
Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління»
спеціальність: фінанси – перша освіта,
банківська справа – друга освіта
кваліфікація: бакалавр
Запорізький комерційний технікум
спеціальність: бухгалтерський облік
кваліфікація: молодший спеціаліст

Ключові компетенції

• Вища економічна освіта
• Досвід роботи в банківській сфері (в т.ч. напрям продажів, аналізу, підготовки, видачі та супроводу кредитів) 20 років
• Досвід управління персоналом 15 років
• Досвід у продажах кредитних продуктів, кредитній експертизі, прийняття рішення щодо проведення активних операцій
• Ініціація, керування та участь у проектах по автоматизації і оптимізації банківських процесів
• Ініціація, написання/участь у розробці методологічної бази, щодо процесу кредитування
• Організація та контроль підготовки договірної бази по активним операціям, контроль таймінгів
• Знання АБС Барс, LWB, АБС Скарб, СЕД АСКОД (на рівні тестувальника, деякі модулі участь в розробці)
Досвід професійної та трудової діяльності

Департамент мікро, малого та середнього бізнесу (ДММСБ) АТ «Ощадбанк»
Заступник начальника Управління документування кредитних операцій Департаменту мікро-, малого- та середнього бізнесу.
• Організація і контроль роботи управління, моніторинг ефективності роботи персоналу
• Автоматизація процесів роботи управління. Автоматизація формування договірної бази від етапу постановки задачі, написання технічного завдання, тестування, доопрацювань, введення в експлуатацію, підтримки (кредитні договори, договори поруки, застави, додаткові договори)
• Участь в автоматизації кредитних процесів: ініціація, погодження ТЗ, тестування (LWB, штучний інтелект, АБС)
• Взаємодія з підрозділами банку для вирішення питань по клієнтам, на етапі оформлення активних операцій та супроводження діючого портфелю
• Участь у розроблені або актуалізації внутрішніх нормативних документів, банківських продуктів, інструкцій та встановлення потреби, розробка, затвердження окремих змін до нормативних документів, затвердження окремих типових/нетипових форм договорів.
• Проходження зовнішніх та внутрішніх перевірок регулятором, аудитом, фондами, ревізіями

Заступник начальника відділу документального оформлення кредитних операцій Управління документування та супроводження кредитних операцій ДММСБ.

• Організація і контроль роботи відділу
• Моніторинг ефективності роботи персоналу, пошук рішень для оптимізації робочих процесів
• Контроль документального оформлення активних операцій (кредитні та документарні операції)
• Щомісячний контроль і моніторинг ведення кредитного портфеля ММСБ
• Взаємодія з підрозділами банку для вирішення питань по клієнтам, на етапі оформлення нових кредитних операцій та супроводження діючих
• Контроль процесу моніторингу кредитного портфеля, зокрема цільового використання кредитних коштів, дотримання встановлених ковенант, страхування, класифікації кредитних операцій, дотримання лімітів, проходження зовнішніх та внутрішніх перевірок
• Автоматизація кредитних процесів

Проекти з оптимізації та автоматизації процесів:
Організація, підготовка ТЗ, робота з розробником, тестування, доопрацювання помилок, введення в експлуатацію та подальша підтримка автоматизації формування друкованих форм договорів за банківськими продуктами з мікро-кредитування, програми «Доступні кредити 5-7-9%», партнерські програми, обігові кошти, інвестиційні проекти ін.

Автоматизація договорів забезпечення, порук, додаткових договорів.

Проект із автоматизації розрахунку чистих кредитових оборотів для овердрафтів та автоматичного перерахунку лімітів, авторизації скорингованих лімітів для овердрафтів.

Участь у проектах з автоматизації плаваючої відсоткової ставки в АБС, кредитного реєстру 2.0, видачі траншів он-лайн

Участь у проекті впровадження підписання кредитних правочинів КЕП та переходу на електронну кредитну справу

Проекти із застосування штучного інтелекту у перевірці договорів

Участь у розробці звітів ТТМ

11.2019-10.2020 р. Головний економіст відділу документального оформлення кредитних операцій ДММСБ ЦА (фактичне виконання функцій заступника начальника відділу)

11.2015 – 11.2019 р. Завідувач сектору адміністрування кредитних операцій відділу ММСБ
• Організація та контроль роботи сектору щодо:
• Аналізу фінансового стану клієнта, підготовки консолідованої звітності
• Структурування угод, підготовки висновку, виносу питання на розгляд уповноваженого органу
• Організації проведення правочину з клієнтом (нотаріус, страхова компанія), контролю проведення авторизації угоди
• Супроводження кредитного портфеля ММСБ до погашення кредиту (видача траншів, контроль ковенант, класифікація, ліміти), робота з NPL 30-, реструктуризації, визнання кредиту проблемним

11.2011-11.2015 Завідувач сектора організації роботи з обслуговування корпоративних клієнтів відділу корпоративного бізнесу:
• Залучення потенційних клієнтів сегменту ММСБ, виявлення їх потреб на комплексне банківське обслуговування
• Організація та участь у зустрічах, заходах
• Навчання мережі щодо продажів/умов банківських продуктів/первинного аналізу/супроводження
• Забезпечення активності діючої клієнтської бази
• Аналіз фінансового стану клієнту, підготовка та захист проєкту на кредитному комітеті
• Оформлення та супроводження кредитної операції

11.2010-11.2011 Головний економіст відділу депозитарної діяльності ЦА АТ «Ощадбанк» (Пройдене навчання та отриманий сертифікат зберігача цінних паперів)

01.2009-10.2010 р. Завідувач сектора організації роботи з обслуговування корпоративних клієнтів відділу корпоративного бізнесу

10.2007-01.2009 р. Головний економіст сектора обслуговування корпоративних клієнтів відділу корпоративного бізнесу

Інші навички та знання

- ПК на рівні впевненого користувача (Пакет McOffice: Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, CRM, поштові сервіси, Internet),
- сертифікат Курс «MS Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування» від DATA BI (серпень 2023р. курс 8 тижнів);
- досвід роботи із програмними комплексами банку (АБС Барс, АБС Скарб, LWB, Електронний архів);
- Українська – рідна, Російська – вільно, Англійська – Pre-intermediate;
- водійське посвідчення категорії «В», стаж керування 4 роки.

Ділові та особисті якості

організаційні якості; вміння керувати власним часом та розставляти пріоритети; грамотність; цілеспрямованість; відповідальність; вміння самостійно приймати рішення; вміння працювати із конфіденційною інформацією, аналізувати та обробляти великий обсяг інформації; наполегливість; вміння організовувати роботу команди для отримання результату; комунікабельність.

Інше

- наявність власного авто;
- готовність до відряджень;
- надання рекомендацій за потреби.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: