- File
Halyna
Фінансова менеджерка
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13554034/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Фінансова менеджерка
Київ
[
[
1987-08-28
Мої досягнення:
– У 2010 році брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Профі голос» у номінації «Вихідні
дзвінки». Пройшла у півфінал.
– У 2010 році за результатами голосування регіональних представництв нагороджена
дипломом «Золотий голос компанії».
- У 2011 році отримала звання «Кращий працівник місяця» (грудень), за результатами
зменшення дебіторської заборгованості та по всій виконаній роботі в цілому.
- У 2012 році за результатами голосування регіональних представництв нагороджена
Дипломом у номінації «Надійна клієнтська підтримка».
- Маю досвід роботи з міжнародними донорами таких як: Care, PIN, ПРООН.
Особисті якості: відповідальність, вміння швидко навчатися та засвоювати нову
інформацію, комунікабельність, чесність, пунктуальність, акуратність, прагнення до
професійного зростання, без шкідливих звичок.
Мови: українська - рідна, російська - вільно, англійська - вище середнього.
Освіта:
Мелітопольський Педагогічний Університет ім. Б. Хмельницького.
Спеціальність: Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
Досвід:
10.10.2024- по теперішній час
ПрАТ СК “Метлайф”
Менеджер з розвитку Агентської мережі
● Проведення перевірки відповідності вимогам чинного законодавства страхових
агентів
● Внесення даних до внутрішньої операційної системи
● Формування та контроль підписання договорів доручення з агентами
● Консультації агентів з питань оформлення заяв, роботи з договорами, відновлення
дії договорів, врегулювання страхових випадків, тощо
● Постійна комунікація з директорами представництв, збір та аналіз інформації
● Виконання адміністративних завдань, поставлених керівництвом Агентської мережі
01.09.2023- 10.10.2024
Фінансова менеджерка
ГО “Дівчата”
● Проведення актів та накладних в програмі BAS Бухгалтерія
● Досконале володіння програмами Word, Excel.
● Досвід роботи з грантовими угодами;
● Підготовка фінансової звітності для донора;
● Контроль отримання первинної документації від постачальників;
● Супровід аудиту;
● Створення імплементаційного плану по проєкту;
● Участь у Воркшопі від ГО Дівчата по фінансовому менеджменту у НГО;
● Проведення тренінгів для ГО по фінансовій звітності (Субгрантові угоди).
1.05.2023- - 10.10.2024
Фінансова менеджерка
ГС “Мережа правового розвитку”
● Підготовка даних для формування фінансової звітності;
● Складання щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог донора;
● Супровід аудита;
● Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу
постачальникам;
● Робота з копіями та оригіналами фінансових документів;
● Впорядкування та перевірка рахунків-фактур, актів виконаних робіт;
● Ведення обліку фінансової документації на електронних та паперових носіях;
● Перебюджетування проєкту;
● Контроль витрачання коштів згідно проєкту.
25.09.2022 - 30.04.2023
Фінансова спеціалістка
БО "БФ "ССС"
● З 26 вересня 2022 р. допомога фінансовому відділу у підготовці звітності.
● З 1 грудня 2022 р. приймала активну участь у проекті УВКБ - підготовка актів передачі
матеріальних цінностей, збір документів, та підготовка їх до аудиту.
● Управління процесами в проекті: супровід передачі ТМЦ, контроль наявність документів.
● Підготовка даних для формування фінансової звітності по іншим проектам.
● Підготовка щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проекту та
донора.
● Робота з копіями та оригіналами фінансових документів. Впорядкування та перевірка
рахунків-фактур, актів виконаних робіт.
● Ведення обліку фінансової документації на електронних та паперових носіях.
● Інші завдання від фінансового менеджера.
10.2021 - 25.09.2022
Секретар
Perrigo Corp
Організація щоденного порядку в офісах, переговорних кімнатах;
Робота з кур'єрськими службами;
Провести звірку по ресторанах, скільки обідів замовлено та передати інформацію в
бухгалтерію для оплати.
Проводити звірку перекладів, виконаних бюро перекладів на вимогу наших співробітників;
Допомога фінансовому департаменту зі звітністю.
Допомога відділу кадрів в оформленні документів;
Контроль роботи прибиральниць, охоронних і ремонтних служб;
Пошук інформації.
02.2019 – 10.2021
Декретна відпустка (2 роки 6 місяців)
2018-06 – 2019-02
Офіс-адміністратор
Astound Commerce, IT
Підготовка робочих місць для новачків
Оновлення планів з розташування співробітників у офісі
Питання координації паркування, відстеження парковок та лист очікування
Робота в 1С (оформлення компенсаційних і платіжних заявок і авансових звітів)
Реагування на щоденні офісні запити та проблеми (переїзди всередині офісу, заміна меблів,
ремонт, проблеми з освітленням/кондиціонуванням)
Проведення регулярних перевірок офісів, щоб переконатися, що всі офісні приміщення
належні, чисті та відповідають стандартам Компанії
Контроль роботи прибиральниць, служби охорони та виконання ремонту
Здійснювала моніторинг нестачі та контролювала наявність необхідних товарів (кухонного
приладдя, господарських товарів, канцтоварів, засобів першої медичної допомоги тощо);
складання списку товарів для закупівлі
Робота з офісними запитами в системі jira
2017-08 2018-04
Адміністратор, офіс-менеджер
PreciseQ Ltd., IT
- Організація закупівлі товарів: вода, снеки, молоко, канцтовари, господарські товари;
- Організація щоденного порядку в офісах, переговорних кімнатах;
- Організація різноманітних робіт в офісі: вирішення проблем з гарячою водою,
встановлення козирків на балконах та інше;
- Підтримка обслуговування клієнтів всередині компанії;
- Організація різноманітних заходів для спеціалістів офісу;
- Організація видачі, обліку та контролю обладнання, меблів та додаткового обладнання
працівників;
- реагування на звернення керівників та засновників компанії;
- Підтримка наших іноземних спеціалістів в офісі.
- Пошук інформації.
2017-05 2017-07
Адміністратор, офіс-менеджер
Omnic Ltd., IT
- Організація закупівлі товарів: вода, снеки, молоко, канцтовари, господарські товари;
- Організація щоденного порядку в кабінетах, кімнатах засідань кампанії;
- Робота з корпоративним порталом:
розрахунок робочого часу спеціалістів;
доступ до порталу спеціалістам;
бронювання кімнат для переговорів;
- Організація видачі, обліку та контролю обладнання, меблів та додаткового обладнання
працівників;
- Організація інвентаризації в 1С;
- Організація корпоративного зв'язку та служби таксі;
- Документальний супровід компанії:
Договори оренди, інші договори - забезпечення зберігання документів та контроль їх
продовження;
Відправлення кореспонденції, ведення вхідної та вихідної кореспонденції компанії.
- реагування на звернення керівників та засновників компанії;
- Щомісячні відпустки управлінського обліку.
2013-12 2014-07
Спеціаліст відділу маркетингу
СК «Егон Лайф Україна»,
- Написання статей у внутрішній газеті Aegon та в різних ЗМІ;
- Бюджетування агентської та брокерської мережі;
- Підготовка договорів та їх узгодження.
2009-10 2013-12
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
СК «Егон Лайф Україна»,
- Підготовка історії користувача та тестування завдання для CRM-системи.
- Формування статистичної та аналітичної звітності відділу обслуговування клієнтів.
- Формування та оновлення Бази знань кафедри.
- Розміщення інформації на сайті my.aegon.ua. Розділ «Допомога».
Спілкування та консультування клієнтів з питань:
1. Консультування клієнтів щодо програм страхування компанії / можливість укладання
договору страхування / щодо програм лояльності для боржників;
2. Ділове листування;
3. Продаж послуг компанії в телефонному режимі;
4. Привітання клієнтів з новим договором в телефонному режимі;
5. Спілкування з клієнтами
Similar candidates
-
Фінансовий менеджер (внутрішній управлінський облік компанії)
35000 UAH, Kyiv, Remote -
Affiliate manager
Kyiv -
Фінансист
40000 UAH, Kyiv -
Фінансовий аналітик
Kyiv -
Фінансовий спеціаліст
Kyiv -
Фінансовий фахівець
Kyiv, Lviv, Kryvyi Rih