• PRO

Софія

PR manager

Considering positions:
PR manager, Помічник маркетолога, Помічник PR-менеджера, Маркетолог, Менеджер з комунікацій, Influence marketing manager
Employment type:
full-time, part-time
Age:
23 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Асистент керівника

from 10.2023 to 05.2025 (1 year 7 months)
Агрозем Холдинг, ООО, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Працювала у групі компаній як асистент одночасно двох керівників.
Мої обовʼязки складались з:
- виконання доручень від керівників;
- планування та організація зустрічей, подій та конференцій;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами та клієнтами;
- підготовка презентацій та текстів;
- ведення документообігу;
- організація ділових поїздок, бронювання готелей та квитків, пошук оптимального маршруту та підготовка документів, організація відпочинку;
- забезпечення життєдіяльності офісу та комфорту керівників;
- замовлення, організація та контроль доставок та послуг, контроль роботи персоналу;
- переклад текстів та спілкування з іноземними партнерами;
- організація комунікації всередині компанії;
- зустріч гостей та забезпечення їх комфорту;
- збір, обробка та надання інформації, необхідної для прийняття рішень;

HR-менеджер

from 07.2023 to 11.2023 (4 months)
The Capital, АН, Київ (Нерухомість)

Під час роботи в компанії я керувала HR процесами на філії в команді з 40 осіб. У короткі терміни успішно опанувала
абсолютно нову для себе сферу, швидко
ознайомилась з цінностями компанії та напрямками, у яких вона працює. Через два місяці досягла найкращого місячного
показника серед команди HR.
До моїх обовʼязків входили:
- повний цикл рекрутингу співробітників;
- адаптація нових працівників;
- онбординг та оффбординг;
- проведення one-to-one зустрічей;
- формування груп співробітників всередині колективу;
- організація тімбілдингів;
- ведення звітностей;
- підготовка і подача документів;
- мотивація і контроль показників співробітників;
- підтримання клімату в колективі.

Recruiter

from 09.2022 to 10.2023 (1 year 1 month)
Luxoft, Дистанційно (IT)

Я працювала на Британську гілку компанії, основна частина робочих процесів здійснювалась англійською мовою. Основний ринок включав такі країни як:
Британія, Швейцарія, Іспанія та Франція.
Робота здійснювалась в інтернаціональній команді з різними часовими поясами, тому планування та організація робочого процесу стала важливим фокусом у комунікації.
Мої основні обовʼязки складались з:
- комунікації із замовниками;
- повного циклу рекрутингу спеціалістів (пошук кандидатів, - проведення співбесід, організація мітингів, доведення до оффера, підтримка кандидатів на всіх етапах);
- ведення ділового листування;
- складання планів та графіків зустрічей;
- презентація компанії та вакансії;
- управління внутрішніми системами компанії;
- складання вакансій;
- брифінги з клієнтами.

Модель

from 03.2016 to 12.2024 (8 years 9 months)
Kmodels, модельне агентство, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Працювала з клієнтами в різних країнах
(Україна, Китай, Японія, Корея, Швеція).
Основними обов'язками були:
- комунікація із замовниками і командою;
- участь у зйомках;
- організація графіків та плану роботи;
- ведення звітностей;
- організація відряджень;
- вирішення організаційних питань.

Education

Ukrainian-American Concordia University

IT Management, Київ
Higher, from 2020 to 2024 (4 years)

Additional education and certificates

Kyiv Academy of Media Arts

Communication Management

Knowledge and skills

  • Цілеспрямованість

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • French — beginner

Additional information

НА ТЕЛЕФОННІ ДЗВІНКИ НЕ ВІДПОВІДАЮ
Пишіть будь ласка в telegram / viber / whatsapp

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: