• File

Володимир

Юрисконсульт

Age:
33 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Володимир Володимирович Тищенко
Дата народження: 03.06.1992
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль
Заміщення посади юрисконсульта, юриста з метою застосування моїх знань у юриспруденції, а також забезпечення правової підтримки діяльності компанії та мінімізації юридичних ризиків.
Освіта:
• вересень 2009 р. – червень 2013 р.
◦ Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, факультет "Юридичний"
◦ Спеціальність: Право, диплом бакалавра (денна форма навчання)
• вересень 2014 р. – червень 2015 р.
◦ Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, факультет "Юридичний"
◦ Спеціальність: Право, диплом спеціаліста (заочна форма навчання)
Досвід роботи:
• Інспектор з контролю якості
◦ липень 2013 р. – травень 2015 р., ТОВ «ПроКонтрол», м. Одеса
◦ Функціональні обов’язки:
▪ Організація та контроль технологічних процесів (приймання, очищення, сушіння, зберігання, відвантаження).
▪ Постійний контроль якісних показників сільгосппродукції на зберіганні елеваторів.
▪ Контроль стану та точності роботи лабораторного обладнання, відповідності робочих місць співробітників лабораторії.
▪ Оформлення технічної документації, що підтверджує якість зернових та олійних культур.
▪ Забезпечення безперебійної експлуатації устаткування елеватора; оформлення заявок на придбання, модернізацію та ремонт обладнання.
▪ Забезпечення раціонального використання витратних матеріалів.
• Інспектор
◦ жовтень 2015 р. – червень 2019 р., УПП в Дніпропетровській області ДПП, м. Дніпро
◦ Функціональні обов’язки:
▪ Забезпечення громадського порядку та безпеки у місті, виконання вимог законів та встановлених правил.
• Інспектор відділу забезпечення діяльності
◦ червень 2019 р. – червень 2021 р., УПП в Дніпропетровській області ДПП, м. Дніпро
◦ Функціональні обов’язки:
▪ Організація та контроль матеріально-технічного забезпечення управління.
▪ Облік та зберігання матеріальних цінностей.
▪ Забезпечення своєчасної доставки необхідних ресурсів підрозділу.
▪ Контроль за використанням і станом майна управління.
▪ Складання звітності про рух і витрати матеріально-технічних засобів.
▪ Розробка та складання договорів оренди, договорів про надання комунальних послуг.
▪ Комунікація з іншими органами державної влади та підприємствами.
▪ Розробка тендерної документації та участь у закупівлі необхідного майна.
• Старший інспектор з пожежної безпеки управління
◦ червень 2021 р. – по теперішній час, УПП в Дніпропетровській області ДПП, м. Дніпро
◦ Функціональні обов’язки:
▪ Здійснення контролю за виконанням вимог пожежної безпеки в управлінні.
▪ Проведення технічних розслідувань, перевірок заяв, повідомлень та іншої інформації про пожежі та злочини, пов'язані з ними, дізнання у справах про пожежі і порушення протипожежних правил.
▪ Здійснення адміністративно-правової діяльності та застосування наданих законодавством прав.
▪ Проведення первинних та повторних інструктажів посадовим особам з питань пожежної безпеки.
▪ Здійснення контролю за справністю та цільовим використанням засобів протипожежного захисту.
▪ Проведення масово-роз'яснювальної роботи серед співробітників щодо запобігання пожежам, сприяння діяльності добровільної та місцевої пожежної охорони, інших протипожежних формувань.
▪ Здійснення перевірок на території управління та підпорядкованих орендованих приміщеннях щодо забезпечення протипожежного захисту.
▪ Взаємодія з іншими органами державного нагляду з питань пожежної безпеки.
▪ Здійснення обліку та аналізу пожеж та їх наслідків, розробка заходів для їх попередження.
▪ Погодження будівельних норм, стандартів, регламентів, технічних умов відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
Професійні навички:
• Комп'ютерні навички:
◦ MS Office: Word (просунутий), Excel (середній), PowerPoint (базовий)
◦ Ліга:Закон (середній)
• Юридичні навички:
◦ Знання цивільного, кримінального, адміністративного, господарського права
◦ Навички ведення договірної роботи
◦ Навички складання юридичних документів (позови, заяви, скарги, договори)
◦ Досвід досудового вирішення спорів
◦ Навички юридичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності організації
• Комунікаційні навички:
◦ Уміння проводити переговори
◦ Досвід колективної роботи
◦ Знання мов: українська (рідна), російська (вільно)
Особисті якості:
• Відповідальність: Завжди дотримуюся термінів виконання завдань та якісно виконую свою роботу.
• Чесність: Дотримуюся етичних норм та принципів у роботі, забезпечуючи прозорість та довіру.
• Комунікабельність: Легко знаходжу спільну мову з колегами та громадянами, ефективно вирішую конфліктні ситуації.
• Уважність до деталей: Ретельно перевіряю документи та інформацію, мінімізуючи ризики помилок.
• Дисциплінованість: Чітко дотримуюся встановлених правил та процедур, організовано планую свій час.
• Психологічна та фізична стійкість: Здатний ефективно працювати в стресових ситуаціях та під тиском.
• Пунктуальність: Завжди приходжу вчасно на зустрічі та дотримуюся дедлайнів.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений
Діти: так
Водійське посвідчення: так
Можливість відряджень: так

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: