• File

Ірина

Директор департаменту клієнтського сервісу

Considering positions:
Директор департаменту клієнтського сервісу, Керівник клієнтського сервісу
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Татаренко Ірина Юріївна

Дата народження:
08 Січ 1992

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Директор департаменту клієнтського сервісу 60 000 грн.

Ключова інформація


•Лідерські якості
•Проактивний підхід
•Адаптивність до змін

Досвід роботи


Керівник департаменту з клієнтського сервісу
Лис 2023 - по сьогодні (1 рік 7 міс)
Readeat
Торгівля роздрібна / Retail
Експертка Ukrainian CX Excellence'2025
Побудова сервісної моделі книгарні з нуля: Створення та впровадження стандартів обслуговування для офлайн- та онлайн-каналів, включаючи політики реагування на звернення та рекламації.
Впровадження цифрових інструментів: Розробка та запуск чат-бота в Telegram, запуск CRM для інтрегрованого та персоніфікованого обслуговування клієнтів.
Оптимізація обробки відгуків: Створення процесу аналізу клієнтських відгуків з різних каналів (Google, соцмережі) та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду.
Кросфункціональна співпраця: Тісна взаємодія з командами маркетингу, продукту та продажів для впровадження змін, що позитивно впливають на клієнтський досвід.
Інклюзивність та доступність: Участь у ініціативах щодо створення інклюзивного простору в книгарнях, включаючи адаптацію для відвідувачів з особливими потребами.

менеджер з клієнтського сервісу
Лис 2021 - Жов 2023 (2 роки)
Тов Фудком
Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з клієнтського сервісу (Марежі: Велмарт, Велика Кишеня, Велика Кишеня Експрес)
Розробка та ведення проекту Клієнтською сервісу в компанії, що включає: розробку ПЗ (чат-бот та кабінет аналітики Power BI), навчання персоналу, аналітику та постановку KPI, оцінку задоволеності покупців.
Розробка курсу навчання по ефективній роботі зі зверненнями покупців;
Аналітична робота (обробка масиву даних, аналіз, підготовка звіту/рекомендацій);
Робота зі скаргами та зверненнями в соціальних мережах, пошта компанії, gogle maps;
Адміністрування проекту: Таємний покупець та проекту по збору відгуків «Сарафан»;
Адміністрування підрядника по веденню соціальних мереж та робота по наповненню сайту компанії.
Саморозвиток під час роботи:Курс по побудові системи клієнтського сервісу, 10.10.2022, (отриманий диплом).Курс «Управління портфелем, програмами та проектами» для керівників проектів (квітень, 2023).

Головний економіст
Вер 2015 - Гру 2017 (2 роки 4 міс)
Ат "Ощадбанк"
Банки
Виконання планів та поставлених задач , через залучення нових клієнтів та розширення пакету послуг , якими вони користуютьсянадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістів

Кредитний експерт ( спеціаліст групи забезпечення продажів в дніпропетровському регіоні
Лип 2013 - Лип 2015 (2 роки 1 міс)
Пат "приват банк"
Банки
Виконання планів та поставлених задачнадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістівпроведення комунальних платежів , відправка грошових переказів , платежі swift , операційно - касове обслуговування клієнтів

Освіта


Дніпропетровська державна фінансова академія
рік закінчення 2014
Фінанси та кредит

Володіння мовами


Английска – вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати


Сервісне навчання у Vladychynska Consulting
2024 - 2025

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: