• File

Яна

Помічник нотаріуса

Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ціль: Заміщення вакантної посади помічника нотаріуса, юрисконсульта.

Освіта:

вересень 2008 р. – червень 2012 р., Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” м. Суми, факультет “Фінанси та кредит”, спеціальність “Економіка та підприємництво”/Фінанси і кредит, диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2012 р. – червень 2013 р., Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” м. Суми, факультет “Фінанси та кредит”, спеціальність “Економіка та підприємництво”/Фінанси і кредит, диплом магістра (з відзнакою) (денна форма навчання).
вересень 2021 р. – червень 2023 р., Державний вищий навчальний заклад “Сумський державний університет” м. Суми, спеціальність “081 Право”, спеціалізація “Правознавство”, диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2023 р. – грудень 2024 р., Державний вищий навчальний заклад “Сумський державний університет” м. Суми, спеціальність “081 Право”, спеціалізація “Правознавство”, диплом магістра (з відзнакою) (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

жовтень 2015 р. – Курси про підвищення кваліфікації (тематика курсів наведена у додатку до свідоцтва про підвищення кваліфікації), м. Черкаси, Державний вищий навчальний заклад “Університет банківської справи Національного банку України”.
березень 2024 р. – підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою “Правові аспекти організації роботи із запобігання коркпції” в обсязі 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).
січень 2025 р. – підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Подолання та профілактика стресів у професійній діяльності в умовах воєнного стану” в обсязі 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).
квітень 2025 р. – проходження курсу “Помічник нотаріуса. Нотаріальний процес. Нотаріальне діловодство, звітність. Практичні рекомендації”. (https://radnyk.npu.ua)

Досвід роботи:

Економіст

серпень 2014 р. – листопад 2014 р. – АТ “Банк Фінанси та Кредит”, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• обслуговування юридичних та фізичних осіб, оформлення кредитів, депозитів, відкриття рахунків, проведення банківських платежів;
• проведення операцій щодо обміну валют, купівля-продаж банківських металів, робота з операціями щодо продажу банківських монет;
• консультування з різних банківських питань, робота зклієнтами, продаж банківських продуктів;
• робота з платіжними картками та POS-терміналом;
• зведення операційного дня, закриття банківського дня, формування та складання щоденної звітності по банківським операціям.

Головний ревізор

грудень 2015 р. – вересень 2022 р. – Державний ощадний банк України, Філія-Сумське обласне управління АТ “Ощадбанк”, головний ревізор відділу ревізій та контролю, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• проведення позапланових, планових, раптових та річних ревізій відділень банку; вибіркова перевірка окремих питань щодо діяльності банку. Своєчасне оформлення результатів ревізій та подання їх на розгляд начальнику відділу ревізій і контролю.
• прийняття участі у річних інвентаризаціях, які проводяться по відділеннях та управлінню.
• надання оперативних вказівок керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевірка виконання поданих вказівок та зауважень.
• проведення та прийняття участі у службових розслідуваннях, прийому-передачі матеріальних цінностей;
• контроль достовірності обліку та наявності матеріальних цінностей закріплених за матеріально відповідальною особою, своєчасність і правильність відображення в документах руху матеріальних цінностей розміщених у відділеннях банку.
• перевірка порядку складання звітності на основі первинних документів.

Головний спеціаліст-юрисконсульт

грудень 2022 р. – листопад 2023 р. – Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області, головний спеціаліст-юрисконсульт відділу організації правової роботи юридичного управління головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• аналіз матерілів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, відомостей, що обробляються в інформаційних системах, реєстрах, базах даних інформаційно-телекомунікаційної системи, підготовка правових висновків за фактами виявлених правопорушень.
• своєчасне вжиття заходів за актами уповноважених органів, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.
• надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників, надання консультації з правових питань.
• підтримання у актуальному стані інформації у справах про банкрутство та формування оглядів суттєвих подій, пов’язаних з підприємствами, щодо яких порушені справи про банкрутство та яких визнано банкрутами.
• підготовка оглядів та узагальнень з питань банкрутства. Забезпечення, у межах своєї компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.
• вивчення змін в законодавстві та нормативно-правових актах, що регулюють основні напрямки діяльності, по мірі набрання ними чинності забезпечення їх упровадження у практичну діяльність.

Консультант відділу правового забезпечення

листопад 2023 р. – березень 2025 р. – Виконавчий апарат Сумської обласної ради, консультант відділу правового забезпечення виконавчого апарату Сумської обласної ради, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• контроль за відповідністю вимогам законодавства проєктів рішень, розпоряджень, нормативно-правових документів, положень та інших актів правового характеру, які готуються обласною радою та її виконавчим апаратом, а також участь у підготовці цих документів.
• підготовка проектів відповідей та юридичних висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності обласної ради.
• надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників, надання консультації з правових питань.
• підгтовка та прийняття участі у сесіях обласної ради, підготовка юридичних висновків з питань дільності та повноважень обласної ради.
• підготовка проектів відповідей на звернення від установ, підприємств, організацій, фізичних та юридичних юсіб, правоохоронних органів.
• підготовка юридичних висновків по питаннях службових розслідувань за фактом виявлених порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції».
• наповнення актуальними нормативно-правовими актами набори даних обласної ради на сайті Єдиного порталу у формі відкритих даних.
• підготовка проектів пропозицій до проектів актів Кабінету Міністрів України та проектів законів Верховної ради України.
• підготовка проектів відповідей на запити про доступ до публічної інформації.
• опрацювання договорів оренди нерухомого майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області.
• опрацювання та підготовка висновків в частині висвітлення повноважень, прав та обовязків комунальних закладів Сумської обласної ради в статутах цих закладів.
• розгляд та підготовка проектів відповідей щодо розгляду петицій.
• вивчення судової практики з питань правового характеру в частині повноважень органів місцевого самоврядування.
• прийняття участі у процесі розробки та підготовці проекту регуляторного акта.
• прийняття участі в аукціонній комісії з метою продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області.
• вивчення змін в законодавстві та нормативно-правових актах, що регулюють основні напрямки діяльності, по мірі набрання ними чинності забезпечення їх упровадження у практичну діяльність.

Помічник нотаріуса

квітень 2025 р. – по теперішній час – Приватний нотаріус, помічник нотаріуса, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
- прийом фізичних осіб та частково представників юридичних осіб.
- складання проектів документів, пов’язаних із вчиненням нотаріальних дій.
- складання звіту по вчиненню нотаріальних дій нотаріусом.
- ведення діловодства та частково архіву нотаріуса.
- виконання іншої допоміжної та технічної роботи.
Професійні навички:

• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word, Power Point); інтернет);
• знання законодавства України;
• навички ведення діловодства;
• уміння працювати з фізичними та юридичними особами;
• навички написання юридичних висновків;
• навички складання юридичних документів;
• досвід колективної роботи;
• знання мов: українська — рідна; англійська – зі словником, італійська – зі словником.

Особисті якості:

Відповідальна, чесна, пунктуальна, порядна, працелюбна, комунікабельна, уважна до документів та деталей, дисциплінована, психологічно та фізично стійка.
Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена.
Діти: донька.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: спорт, музика, активний образ життя, мода, автівки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: