- File
Яна
Помічник нотаріуса
- Age:
- 34 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13561279/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Освіта:
вересень 2008 р. – червень 2012 р., Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” м. Суми, факультет “Фінанси та кредит”, спеціальність “Економіка та підприємництво”/Фінанси і кредит, диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2012 р. – червень 2013 р., Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” м. Суми, факультет “Фінанси та кредит”, спеціальність “Економіка та підприємництво”/Фінанси і кредит, диплом магістра (з відзнакою) (денна форма навчання).
вересень 2021 р. – червень 2023 р., Державний вищий навчальний заклад “Сумський державний університет” м. Суми, спеціальність “081 Право”, спеціалізація “Правознавство”, диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2023 р. – грудень 2024 р., Державний вищий навчальний заклад “Сумський державний університет” м. Суми, спеціальність “081 Право”, спеціалізація “Правознавство”, диплом магістра (з відзнакою) (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
жовтень 2015 р. – Курси про підвищення кваліфікації (тематика курсів наведена у додатку до свідоцтва про підвищення кваліфікації), м. Черкаси, Державний вищий навчальний заклад “Університет банківської справи Національного банку України”.
березень 2024 р. – підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою “Правові аспекти організації роботи із запобігання коркпції” в обсязі 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).
січень 2025 р. – підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Подолання та профілактика стресів у професійній діяльності в умовах воєнного стану” в обсязі 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).
квітень 2025 р. – проходження курсу “Помічник нотаріуса. Нотаріальний процес. Нотаріальне діловодство, звітність. Практичні рекомендації”. (https://radnyk.npu.ua)
Досвід роботи:
Економіст
серпень 2014 р. – листопад 2014 р. – АТ “Банк Фінанси та Кредит”, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• обслуговування юридичних та фізичних осіб, оформлення кредитів, депозитів, відкриття рахунків, проведення банківських платежів;
• проведення операцій щодо обміну валют, купівля-продаж банківських металів, робота з операціями щодо продажу банківських монет;
• консультування з різних банківських питань, робота зклієнтами, продаж банківських продуктів;
• робота з платіжними картками та POS-терміналом;
• зведення операційного дня, закриття банківського дня, формування та складання щоденної звітності по банківським операціям.
Головний ревізор
грудень 2015 р. – вересень 2022 р. – Державний ощадний банк України, Філія-Сумське обласне управління АТ “Ощадбанк”, головний ревізор відділу ревізій та контролю, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• проведення позапланових, планових, раптових та річних ревізій відділень банку; вибіркова перевірка окремих питань щодо діяльності банку. Своєчасне оформлення результатів ревізій та подання їх на розгляд начальнику відділу ревізій і контролю.
• прийняття участі у річних інвентаризаціях, які проводяться по відділеннях та управлінню.
• надання оперативних вказівок керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевірка виконання поданих вказівок та зауважень.
• проведення та прийняття участі у службових розслідуваннях, прийому-передачі матеріальних цінностей;
• контроль достовірності обліку та наявності матеріальних цінностей закріплених за матеріально відповідальною особою, своєчасність і правильність відображення в документах руху матеріальних цінностей розміщених у відділеннях банку.
• перевірка порядку складання звітності на основі первинних документів.
Головний спеціаліст-юрисконсульт
грудень 2022 р. – листопад 2023 р. – Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області, головний спеціаліст-юрисконсульт відділу організації правової роботи юридичного управління головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• аналіз матерілів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, відомостей, що обробляються в інформаційних системах, реєстрах, базах даних інформаційно-телекомунікаційної системи, підготовка правових висновків за фактами виявлених правопорушень.
• своєчасне вжиття заходів за актами уповноважених органів, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.
• надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників, надання консультації з правових питань.
• підтримання у актуальному стані інформації у справах про банкрутство та формування оглядів суттєвих подій, пов’язаних з підприємствами, щодо яких порушені справи про банкрутство та яких визнано банкрутами.
• підготовка оглядів та узагальнень з питань банкрутства. Забезпечення, у межах своєї компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.
• вивчення змін в законодавстві та нормативно-правових актах, що регулюють основні напрямки діяльності, по мірі набрання ними чинності забезпечення їх упровадження у практичну діяльність.
Консультант відділу правового забезпечення
листопад 2023 р. – березень 2025 р. – Виконавчий апарат Сумської обласної ради, консультант відділу правового забезпечення виконавчого апарату Сумської обласної ради, м. Суми.
Функціональні обов’язки:
• контроль за відповідністю вимогам законодавства проєктів рішень, розпоряджень, нормативно-правових документів, положень та інших актів правового характеру, які готуються обласною радою та її виконавчим апаратом, а також участь у підготовці цих документів.
• підготовка проектів відповідей та юридичних висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності обласної ради.
• надання методичної допомоги з правових питань структурним підрозділам. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників, надання консультації з правових питань.
• підгтовка та прийняття участі у сесіях обласної ради, підготовка юридичних висновків з питань дільності та повноважень обласної ради.
• підготовка проектів відповідей на звернення від установ, підприємств, організацій, фізичних та юридичних юсіб, правоохоронних органів.
• підготовка юридичних висновків по питаннях службових розслідувань за фактом виявлених порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції».
• наповнення актуальними нормативно-правовими актами набори даних обласної ради на сайті Єдиного порталу у формі відкритих даних.
• підготовка проектів пропозицій до проектів актів Кабінету Міністрів України та проектів законів Верховної ради України.
• підготовка проектів відповідей на запити про доступ до публічної інформації.
• опрацювання договорів оренди нерухомого майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області.
• опрацювання та підготовка висновків в частині висвітлення повноважень, прав та обовязків комунальних закладів Сумської обласної ради в статутах цих закладів.
• розгляд та підготовка проектів відповідей щодо розгляду петицій.
• вивчення судової практики з питань правового характеру в частині повноважень органів місцевого самоврядування.
• прийняття участі у процесі розробки та підготовці проекту регуляторного акта.
• прийняття участі в аукціонній комісії з метою продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області.
• вивчення змін в законодавстві та нормативно-правових актах, що регулюють основні напрямки діяльності, по мірі набрання ними чинності забезпечення їх упровадження у практичну діяльність.
Помічник нотаріуса
квітень 2025 р. – по теперішній час – Приватний нотаріус, помічник нотаріуса, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
- прийом фізичних осіб та частково представників юридичних осіб.
- складання проектів документів, пов’язаних із вчиненням нотаріальних дій.
- складання звіту по вчиненню нотаріальних дій нотаріусом.
- ведення діловодства та частково архіву нотаріуса.
- виконання іншої допоміжної та технічної роботи.
Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word, Power Point); інтернет);
• знання законодавства України;
• навички ведення діловодства;
• уміння працювати з фізичними та юридичними особами;
• навички написання юридичних висновків;
• навички складання юридичних документів;
• досвід колективної роботи;
• знання мов: українська — рідна; англійська – зі словником, італійська – зі словником.
Особисті якості:
Відповідальна, чесна, пунктуальна, порядна, працелюбна, комунікабельна, уважна до документів та деталей, дисциплінована, психологічно та фізично стійка.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: донька.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: спорт, музика, активний образ життя, мода, автівки.
Similar candidates
-
Помічник нотаріуса
Kyiv, Cherkasy -
Помічник нотаріуса
Kyiv -
Помічник нотаріуса
Kyiv -
Помічник нотаріуса
20000 UAH, Kyiv -
Офісний працівник, інспектор з кадрів, діловод, помічник судді, нотаріуса
45500 UAH, Kyiv -
Помічник нотаріуса
60000 UAH, Kyiv