• File

Андрій

Інженер з охорони праці

Considering positions:
Інженер з охорони праці, Еколог
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

МІРОШНІЧЕНКО Андрій Анатолійович
Дата народження: 25.06.1972
Місце реєстрації: м. Василівка, Запорізька область
Фактичне місце проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
Черкаський інститут пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля МНС України
-Спеціальність: Пожежна безпека
- Кваліфікація: Офіцер служби з цивільного захисту - Спеціаліст з пожежної безпеки
ДОСВІД РОБОТИ:
Служба в частині пожежної охорони в Міністерстві надзвичайних ситуацій у м. Запоріжжя
Пожежник – рятувальник у структурі ДСНС 2000 – 2007 рік
• Участь у ліквідації наслідків пожеж, повеней , ДТП
• Проведення профілактичних перевірок об’єктів
• Організація навчань з цивільного захисту
• Контроль дотримання норм пожежної безпеки
• Взаємодія з населенням та ЗМІ під час НС

Служба в частині пожежної охорони в Міністерстві надзвичайних ситуацій у м. Василівка
Начальник пожежного караулу 2007 - 2012 рік
• Керівництво підрозділом під час гасіння пожеж, аварійно – рятувальних робіт
• Забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації
• Навчання та інструктаж особового складу караулу
• Контроль за технічним станом пожежної техніки та оснащення
• Ведення службової документації та звітності

КП "Благоустрій-Василівка", Василівська міська рада
Начальник підприємства 2017 – 2022 рік
• Організація та керівництво роботою підприємства у сфері благоустрою міста;
• Контроль за виконанням робіт із прибирання, озеленення, утримання об’єктів благоустрою;
• Розробка та реалізація планів ремонту та утримання комунальних мереж і об’єктів;
• Підготовка та ведення виконавчої документації;
• Взаємодія з підрядниками, технічним наглядом та замовниками щодо узгодження обсягів робіт і вартості;
• Розрахунок обсягів споживання електричної, теплової енергії, водопостачання та водовідведення для укладення договорів;
• Контроль виконання умов договорів;
• Організація обліку та контролю розрахунків за комунальні послуги із балансоутримувачами та субспоживачами;
• Формування заявок на відшкодування витрат за комунальні послуги до державного бюджету;
• Підготовка проектів листів та офіційної кореспонденції
• Ведення облікових журналів споживання енергоресурсів і комунальних послуг;
• Складання графіків чергувань, відпусток та інших внутрішніх розпорядчих документів.

КП "Добробут" Головний інженер комунального
Господарства 2013 – 2017
• Організація належної експлуатації інфраструктури ЖК;
• Розвиток та організація експлуатації та сервісних послуг на високому рівні;
• Організація та контроль роботи компанії на всіх етапах (від проектів ремонту-обслуговування до надання індивідуальних послуг жителям);
• Комунікація з жителями, вирішення конфліктів. Знаходження «золотої середини» між побажаннями жителів та можливостями компанії;
• Розвиток та організація роботи по просуванню додаткових послуг;
• Формування позитивного іміджу команди та компанії;
• Визначення потреби у матеріально-технічних ресурсах для технічного обслуговування, ремонту та реконструкції будівель;
• Здійснення контролю за технічним станом адміністративної споруди та житлових будівель (технічне обстеження, визначення технічного стану, зносу);
• Організація роботи з ремонту будівель та споруд, викликаних несправністю елементів будівлі (покрівлі, інженерних систем та ін.);
• Взаємодія з підрядними організаціями та контроль проведення робіт, ТО обладнання;
• Перевірка готовності будівель до експлуатації в осінньо-зимовий період;
• Забезпечення проведення робіт з підготовки до сезонної експлуатації будівель, їх елементів та систем;
• Виявлення недоліків та організація їх усунення у встановлені будівельними нормами строки;
• Робота з документами (журнал обліку технічного стану, спеціальні картки, технічний паспорт, дефектні акти та ін.);
• Організація процесу складання проектно-кошторисної документації для всіх ремонтних рішень будівлі або обладнання, визначення вартості поточного ремонту та реконструкції на основі кошторисних або договірних цін;
• Підготовка техніко-економічного обґрунтування капітального ремонту та реконструкції;
• Розробка технічних завдань на виконання робіт щодо проведення тендерів. Підготовка матеріалів щодо тендерів;
• Ведення звітності про плани робіт та хід їх виконання;
• Взаємодія з контролюючими органами, Детек, КТЕ, YASNO, Водоканал;
• Проведення аналізу видатків бюджету, складання бюджетів, обладнання, технічне переобладнання;
• (Консолідація і контроль всіх технічних питань; контроль за дотриманням вимог чинної нормативної документації;забезпечення ефективності технічної експлуатації, ремонту і модернізації устаткування; здійснення контролю за дотриманням проектної, конструкторської і технологічної дисципліни, правил і норм з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки, природоохоронних вимог, санітарних органів,а також органів,які здійснюють технічний нагляд; забезпечення експлуатації інженерного обладнання: слабкострумові системи, вентиляція, опалювальне обладнання, енергопостачання, дизель-генератора, акумуляторної, газові дахові котельні, насосної станції, КНС; організація технічного обслуговування всього устаткування та робота з контролюючими органами влади: МЧС, екологія, газо-, енергонагляд, СЕС).

Навички :
• Інженер з охорони праці та пожежної безпеки
• Робота з АВК-5, Excel, 1С, кошторисними программами.
• Ведення документації, договорів, звітів.
• Розрахунок і контроль комунальних витрат.
• Підготовка бюджетних заявок, тощо

Відзнаки : «За Хоробрість»

Особисті якості:
• Відповідальність, лідерські навички, організованість,
• Стресостійкість
• Цілеспрямованість
• Організованість
• Проактивність
• Продуктивність
• Комунікабельність, цілеспрямованість,
• Почуття гумору ;
• Вміння працювати самостійно та в команді;
• Наполеглевість при досягнені поставлених задач;
• Розуміти, чути, задовольняти потреби мешканців ЖК, знаходити шляхи вирішення їхніх потреб та бажань.
• Створення мікроклімату у колективі;

Додаткова інформація:

• MS Excel
• Водійські права кат. B
• Контроль технічного стану обладнання
• Знання ДБН
• Контроль проведення ремонтів
• Висока працездатність
• Саморозвиток
• Вільне володіння ПК та оргтехнікою
• Користувач 1С

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: