- File
Ірина
Фахівець з документообігу
- Considering positions:
- Фахівець з документообігу, Діловод, Помічник директора з якості, Помічник фахівця зі стандартизації, сертифікації та якості, Помічник керівника, Помічник менеджера з продажу, HR-помічник
- Age:
- 38 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13586908/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 15.10.1986
тел. [
У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber)
Email: [
м.Київ
Мета:
Шукаю стабільну роботу, де зможу поєднувати свій досвід з новими викликами. Цікавить адміністративна або офісна посада з чітко визначеними обов’язками. Не розглядаю вакансії, пов’язані з активними продажами.
Бажане місце роботи – в межах транспортної доступності від ж/м Троєщини.
Відкрита до нових знань і прагну до професійного розвитку.
Очікуваний рівень заробітної плати 40 000 грн
Досвід роботи:
Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості
ТОВ «Палп Мілл Прінт» (поліграфія)
з 08.2021 - дотепер
- відстежування порядоку узгодження і затвердження документів інтегрованої системи менеджменту згідно внутрішніх процедур
- розміщення затверджених документів у внутрішній Бібліотеці ІСМ (Share Point), розсилка оновлень та постановка задач в системі SAP R/3 для ознайомлення співробітників
- анулювання документів, виведених з обігу, згідно встановлених процедур
- підготовки звітів по процесу управління документацією
- постановка задач та контроль якості виконання заходів в SAP R/3
- підготовка проектів наказів про проведення внутрішніх аудитів, актуалізації внутрішніх документів та інше
- контроль проведення внутрішнього навчання згідно затвердженої внутрішньої процедури
- погодження договорів, актів виконаних робіт згідно внутрішньої процедури, отримання Протоколів випробувань від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
- допомога в підготовці до зовнішніх аудитів (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018)
- складання графіків, затвердження, ознайомлення та контроль проведення внутрішніх аудитів згідно затвердженої внутрішньої процедури
- підготовка та видача сертифікатів якості на відвантажену продукцію
Менеджер
Zakúpka.com (Маркетплейс)
01.2021 - 02.2021
- комунікація з клієнтами
- робота з CRM, Бітрікс24, телефонія
- консультування клієнтів щодо роботи порталу
- інформування та продаж додаткових послуг компанії
- контроль дебіторської заборгованості
Оператор 1С
ТОВ "Агропродсистема" (оптова торгівля)
10.2018 – 01.2019
- внесення до бази надходження товарів
- підготовка видаткових документів для клієнтів згідно з заявками менеджерів
Заступник директора (з обов'язками маркетолога, менеджера з продажу, офіс-менеджера)
ТОВ "Прагос-Буд" (деревообробка)
04.2012 – 12.2020
- часткове ведення бухгалтерії, подання звітності, реєстрація податкових накладних
- кадрове діловодство з поданням звітності
- розміщення вакансій на сайтах, пошук кандидатів, проведення первинних співбесід
- фінансове планування, оплата рахунків компанії
- повний супровід клієнтів та постачальників (пошук, переговори, затвердження цін, договори, рахунки, акти/видаткові накладні)
- робота з експортною документацією
- робота з торговельними мережами (Leroy Merlin, Епіцентр)
- робота з роздрібними покупцями (прийом замовлень, відправлення замовлень, вирішення конфліктних ситуацій)
- аналіз конкурентного середовища, моніторинг ринку
- розробка стратегії позиціонування бренду
- інтернет просування продукції/бренду (на маркетплейсах (Rozetka, Prom, OLX), в соцмережах, SEO, email-маркетинг, контент-маркетинг)
- наповнення та ведення сайтів компанії
- підготовка компанії та участь у виставках, презентаціях
- складання каталогів продукції компанії
- збір контактів потенційних постачальників та покупців (ведення бази)
- підготовка документації для держструктур
- комунікація з держструктурами для отримання необхідних дозвільних документів та сертифікації
Фахівець із планування виробництва
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ" ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
12.2009 – 04.2011
- оперативне планування виробництва поліграфічної продукції на всіх етапах підготовки та виготовлення
- здійснення контролю за максимальним використанням виробничих потужностей, аналіз ефективності роботи виробництва
- складання, внесення та видача змінних завдань (у системі SAP R/3) на виробництво
- Здійснення регулярного оперативного контролю за ходом виробництва підприємства
Фахівець з документообігу
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ", ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
06.2004 – 12.2009
- ведення діловодства
- електронний документообіг
- ведення телефонних переговорів
- набір та оформлення пакету документів
- організація нарад
- відстеження термінів договорів
- робота з первинною документацією
- робота в системі SAP R/3, Manager
Освіта:
Київський Економічний інститут менеджменту
Менеджмент організації
Вища, з 2004 до 2008
Київський Механіко-металургійний технікум
Діловодство
Бакалавр, з 2001 до 2004
Знання мов:
Українська – вільно
Англійська – початковий рівень
Додаткова освіта/Сертифікати:
2023
Тренінг «Ефективна взаємодія у команді»
Агенство «Технології зростання»
2022
Онлайн лекція «Основи стандарту ISO 9001:2015»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»
2021
«Система управління безпечністю харчових продуктів. Курс навчання внутрішнього аудитора на основі стандартів ISO 22000:2018 та ISO 19011:2018»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»
Навички:
- участь у підготовці внутрішніх та зовнішніх аудитах по стандартам ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000
- документообіг, діловодство, робота з SAP R/3, SharePoint, 1С, CRM (Бітрікс24), M.E.Doc, Вчасно, MS Office
- комунікація з клієнтами, постачальниками
More resumes of this candidate
Considering positions: Помічник директора з якості, Фахівець з документообігу, Помічник фахівця зі стандартизації, сертифікації та якості, 1 more position
Kyiv
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
- PRO
Considering positions: Фахівець адміністративної діяльності, Діловод, Фахівець з документообігу, 4 more positions
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості, ТОВ «Палп Мілл Прінт», 4 years
- Менеджер з продажу, Zakúpka.com, 1 month
Considering positions: Менеджер з персоналу, Помічник керівника по роботі з персоналом, HR-менеджер, 5 more positions
Kyiv
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
Similar candidates
-
Фахівець з документообігу
Kyiv -
Діловод
Kyiv -
Адміністратор медичної клініки
Kyiv -
Діловод, секретар
Kyiv -
Психолог, секретар
Kyiv -
Офісний працівник, інспектор з кадрів, діловод, помічник судді, нотаріуса
45500 UAH, Kyiv