• File

Марина

Начальник управління

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ФИО: Кацура Марина Михайлівна

Дата народження:

27.11.1974
Моб. тел.:
[open contact info](look above in the "contact info" section)


Ел. почта:

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

Роки навчання
1991-1996
Донецький державний технічний університет

Енергетичний факультет

«Електропостачання підприємств та міст»

2002-2003
Курс перепідготовки управлінських кадрів у Донецькому національному університеті

Економіст-менеджер

Досвід роботи:

01.07.1996-03.09.2002
Кіровські електричні мережі ДАЕК «Донецькобленерго»

електромонтер

01.05.2003-02.01.2004
ЧП ДКС «Меркурій»

Менеджер відділу підписки
05.01.2004-31.01.2005
ТОВ «Донбас-Інформ»

Менеджер відділу підписки
Посадові обов’язки

- Складський облік 1-С-Підприємство;
- оформлення первинної документації та звітів для бухгалтерії;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- Складання замовлень;
- Організація та контроль роботи кур'єрів;

01-02-2005 – 12.04.2013
Донбаська філія ПАТ «Кредитпромбанк» (банківська сфера)

01.02.2005-01.12.2005: Секретар
Посадові обов’язки

- ведення діловодства банку;
- організація зустрічей, виконання доручень керівників;
- виконання функцій інформаційного та комутаційного центру;

01.12.2005-03.09.2012: начальник канцелярії
(у підпорядкуванні - 7 працівників) ПЗ – «Лотус Нотес»
- організація діловодства банка:
- реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, подальше оформлення кореспонденції, розсилання;
- робота з документами під грифом «Банківська таємниця»;
- контроль за строками виконання документів, оформленням відповідно до норм чинного законодавства;
- створення, редагування з погляду стилістики, пунктуації, орфографії наказів та розпоряджень, їх реєстрація, облік та передача структурним підрозділам банку з метою ознайомлення та виконання;
- надання методичної допомоги співробітникам банку під час створення наказів, розпоряджень, листів та інших документів;
- облік документів суворої звітності;
- зберігання документів поточного діловодства, формування справ та передача до архіву;
- супроводження процесу відряджень співробітників (контроль СЗ, створення наказів, контроль авансової звітності);
- організація представницьких заходів, зустрічей з клієнтами, замовлення квитків, бронювання готелів;
- контроль та організація роботи секретаріату банку (в т.ч. спілкування з клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій).
- організація роботи архіву банку: розробка номенклатури справ поточного діловодства, організація діловодства у підрозділах банку, контроль за правильністю формування та зберігання документів та своєчасністю їх передачі до архіву банку. Участь у проведенні експертизи цінностей документів банку, організація підготовки довідок та звітів на основі матеріалів, що є в архіві банку.
- організація та контроль роботи кур'єрів.

03.09.2012 – 12.04.2013: Начальник управління підтримки та забезпечення
(у підпорядкуванні – 20 працівників) ПЗ – «Лотус Нотес»
Основні напрямки роботи:
- організація та контроль роботи адміністративно-господарського відділу (оснащення та підтримка приміщень банку, транспортне забезпечення, організація матеріально-технічного забезпечення, облік та зберігання матеріальних цінностей, основних засобів)
- організація діловодства банку;
- організація та контроль роботи архіву банку;
- організація та контроль роботи кур'єрської служби

15.04.2013 – 17.08.2022
ПТ «Донкредит» (фінансова сфера)
начальник канцелярії (у підпорядкуванні 4 працівника)
ПЗ – «1-С Документообіг», «Confluence»
Посадові обов’язки:

На начальному етапі роботи - впровадження діловодства компанії «з нуля».
Подальша діяльність:
- організація процесу реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення кореспонденції, розсилання;
- контроль виконання документів, оформлення відповідно до норм чинного законодавства;
- створення та редагування (з погляду стилістики, пунктуації, орфографії) наказів та розпоряджень, службових записок; їх реєстрація, облік, ознайомлення працівників компанії;
- протоколювання нарад, контроль виконання завдань;
- надання методичної допомоги співробітникам компанії під час створення наказів, розпоряджень, листів та інших документів;
- організація зберігання матеріалів поточного діловодства, формування справ;
- супроводження процесу відряджень співробітників (контроль СЗ, створення наказів, контроль авансової звітності);
- організація представницьких заходів, зустрічей приїжджих, зустрічей з клієнтами, замовлення квитків, бронювання готелів;
- виконання функцій особистого помічника керівника компанії.
22.08.2022 -16.12.2022

16.12.2022 – по теперішний час

Філія – Головне управління по м. Києву та Київській області
АТ «Ощадбанк», головний фахівець
• реєстрація вхідної кореспонденції, електронних повідомлень, що надійшли з ЦА;
• реєстрація вихідної кореспонденції за межі ГУ по Києву та області;
• приймання та розподіл кореспонденції між структурними підрозділами ГУ по Києву та області

АТ «Ощадбанк» Департамент бек-офісу, головний фахівець сектору забезпечення документообігу регіональних управлінь відділу загального діловодства управління організації документообігу та архівної справи
• реєстрація вхідної кореспонденції, звернень клієнтів, платіжних вимог та інструкцій;
• реєстрація вихідної кореспонденції;
• робота з внутрішніми, нормативно-правовими (організаційно-розпорядчими документами): редагування (з погляду стилістики, пунктуації, орфографії), їх реєстрація, облік, ознайомлення працівників ;
• приймання та розподіл кореспонденції між структурними підрозділами ГУ по Києву та області та центральним апаратом;
• складання номенклатури справ філії-ГУ по м. Києву;
• ведення поточного архіву;
• надання методичної допомоги співробітникам під час створення нормативно-правових (організаційно-розпорядчих документів, вихідних, внутрішніх документів у АСКОДі.
Додаткова освіта, освітні програми

Досягнення:
Пройдено програми «Від менеджменту до лідерства» (квітень 2016 р.), «Управління командою» (червень 2016 р.), «Діловодство та архівна справа» (листопад 2017),
семінар Національного центру підготовки банківських працівників України «ДІЛОВОДСТВО ТА АРХІВНА СПРАВА в УКРАЇНІ 2019р. Нові зміни в Правилах організації діловодства та архівного зберігання. Сучасні технології та нові методи організації роботи. Електронний документообіг. Архів підприємства (установи) (березень 2019).

Впровадження у 2018 року електронного документообігу компанії
Переваги та особисті якості:
Соціальна та професійна зрілість: уміння працювати в команді, комунікабельність, здатність системно підходити до вирішення проблем, відповідальність, стресостійкість, здатність швидко опановувати нові знання, організованість, порядність, пунктуальність, цілеспрямованість
Захоплення:
Книги, спорт, активний відпочинок, рукоділля

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: