• File

Олександра

Адміністративний, особистий асистент

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олександра Шамріло

Дата народження:
21 травня 1988

Місце проживання:
Київ

Готовність до переїзду:
Х

Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Соціальні мережі:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Адміністративний асистент
40 000 грн (чистими)

Про мене

Мене звуть Олександра, мені 36 років, і я шукаю роботу.
Мій загальний досвід роботи складає більше 8 років.
Я добре володію англійською мовою, тому без проблем можу спілкуватися нею.
Також маю досвід роботи з англомовними іноземцями та у великій міжнародній корпорації.
Вмію збирати інформацію, аналізувати її та надавати середнє арифметичне, найкращий варіант або інше рішення залежно від запиту.
Маю досвід роботи у кол-центрі (вхідні та вихідні дзвінки).
Я працювала у двох авіакомпаніях (Windrose — технічне забезпечення літаків та UIA — кол-центр, допомога з бронюванням, електронна комерція).
Працювала у рекламному відділі Nissan (департамент зовнішньої реклами), створювала покроковий посібник на порталі для дилерів, комунікувала з розробниками для оптимізації порталу для українського ринку.
Швидко освоїла створення POs та постачальників в Ariba.
Маю невеликий досвід роботи у 1С-8.
Можу зробити якісне фото для документів, яким ви точно будете задоволені.
Мені подобається перекладати документи зі складною юридичною та економічною термінологією.
Маю досвід роботи з фрілансерами та HCPs.
Маю невеликий досвід у керуванні корпоративними заходами :)
Протягом двох років працювала персональним асистентом засновника компанії, та протягом року керувала бюро перекладів.
Маю досвід у пошуку найдешевших квитків, готелів та оренди автомобілів за кордоном, швидко організую «шляхи відступу» у разі виникнення непередбачуваних ситуацій або розбіжностей.
Люблю консультувати, спілкуватися із клієнтами, знаходити найкращі рішення, бути емоційною підтримкою та гарантувати інформаційну безпеку.
Умію делегувати, бути педантичною, лояльною та розуміючою, не втрачаю самовладання і не панікую в стресових ситуаціях.
Однозначно можу виконувати особисті доручення.
Не люблю, але можу змиритися із дрес-кодом, понаднормовою роботою та рутиною.
Обожнюю різноманітність та новий досвід.
Надаю перевагу роботі на результат, а не на витрачений час. Тому мені подобається дробова робота з невеликими або покроковими завданнями.

Досвід роботи


Офіс-адміністратор / Менеджер із закупівель
Sep 2024 –Feb 2025 (6 months)
ТОВ КОНЕ ЛІФТИ - Промисловість та виробництво

- Обслуговування офісу
- Управління поштовою кореспонденцією
- Управління контрактами
- Проведення тендерів
- Підтримка закупівель
- Організація заходів
- Логістична підтримка персоналу
- Виконання особистих доручень

Адміністративний асистент
Jan 2023 - Aug 2024 (1 year 8 months)
ТОВ «Алкон Україна» - Офтальмологія

- Робота із системою Ariba
- Робота з платіжними документами
- Документи для HCP
- Організація корпоративних заходів
- Підтримка рецепції

Офіс-адміністратор / Асистент директора / Заступник директора з адміністративних питань
Nov 2021 - Nov 2023 (2 years 1 months)
ТОВ «Буст Фарма» - Фармацевтика

- Вхідна та вихідна документація
- Завантаження документів на Диск
- Робота з кур'єрами
- Забезпечення комунікації між відділами
- Особисті доручення директора
- Організація закордонних відряджень (готелі, машини, ресторани)
- Інші завдання

Адміністратор
Feb 2019 - Aug 2021 (2 years 7 months)
Фотостудія «Фокус» - Соціальні послуги – інше

- Управління клієнтами «від А до Я»
- Контроль якості та виконання замовлень
- Підтримка приємної та дружньої атмосфери
- Робота з MS Office, Photoshop
- Робота з офісною технікою

Адміністративний асистент
Oct 2019 - May 2020 (8 months)
УМС Поліестер, ТОВ - Оптова торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт

- Зустріч клієнтів
- Табель обліку часу / звіти
- Телефони / пошта
- Замовлення / довіреності
- Офісне постачання (канцелярія / вода / ремонтні роботи)
- Переклад технічної / юридичної документації
- Особисті доручення директорів
- Організація закордонних ділових поїздок (квитки, готелі, автомобілі)
Особистий асистент, Виконавчий директор департаменту
Nov 2016 - Oct 2018 (2 years)
E-ligos LLC - Бізнес-послуги - інше

- nov 2017 - oct 2018: Виконавчий директор у бюро перекладів

- may 2017 - nov 2017: Адміністративний асистент (Контроль виконання перекладів, редагування дизайнів, виконання особистих доручень)

- feb 2017 - may 2017: Менеджер проєктів (Керування проєктами дизайну, переклади для суду, виконання особистих доручень)

- nov 2016 - feb 2017: Приватний бухгалтер (Контроль руху особистих коштів, виставлення рахунків, виконання особистих доручень)

Бухгалтер по нерезидентах
3 місяці (08.2015 — 12.2015)
"Імперіал" група компаній - Оптова торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт

- Ведення бухгалтерського обліку в ПЗ 1С (виписка інвойсів, підготовка контрактів з партнерами, архівування документів, ведення реєстрів документів тощо)
- Підготовка пакету документів для подачі річної звітності компаній аудиторам
- Листування з іноземними компаніями-партнерами щодо поточних питань
- Підготовка документів на запит фінансового моніторингу від іноземних банків
- Переклад контрактів з/на англійську/російську/українську мови
- Підготовка документів для реєстрації касових апаратів в Україні

Онлайн-координатор
4 місяці (06.2013 — 11.2013)
ТОВ «Оптимум Медіа Україна», відділ Nissan Marketing Service - Реклама та PR-послуги

- Підтримка функціонування Порталу для Дилерів
- Внесення актуальної інформації на Портал для Дилерів
- Складання та публікація на Порталі звітів для Дилерів за результатами Рекламної Кампанії за попередній місяць (преса, інтернет, радіо, зовнішня реклама)
- Контроль дотримання стандартів НМУ на сайтах Дилерів
- Контроль відповідності цін на автомобілі прайсам НМУ на сайтах Дилерів
- Контроль розміщення банерів НМУ на сайтах Дилерів
- Узгодження креативних матеріалів з Дилерами на майбутній місяць
- Моніторинг онлайн-заявок на тест-драйв
- Допомога менеджеру з роботи з клієнтами при підготовці пакету документів для Дилерів з медіа

Інженер дирекції електронної комерції
2 роки 2 місяці (04.2011 — 06.2013)
ПАТ «Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України"» - Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

- Інформування пасажирів про зміни розкладу, скасування рейсів
- Обробка черг у системі Gabriel - ручний моніторинг
- Перевірка тарифів, розкладу та MCT на сайті - вибірково або за запитом - виявлення невідповідностей та їх усунення
- Підготовка звіту про стан тарифів на заданий період
- Завантаження розкладу рейсів на сайт МАУ www.flyuia.com вручну

Оператор колл-центру (Біпер)
5 місяців (11.2010 — 04.2011)
ТОВ «Анкор Персонал Україна» - Телекомунікації / Зв’язок

- Виконання вихідних дзвінків
- Проект Dunning Calls
- Прийом вхідних дзвінків (російська/англійська/українська мови)
- Надання необхідної інформації клієнтам
- Виписка рахунків, виконання грошових переказів
Менеджер з транспортно-експедиційної діяльності
1 місяць (03.2010 — 04.2010)
ТОВ "Скантек" - Транспорт та Логістика

- Створення та заповнення баз даних рахунків та перевізників
- Реєстрація заявок на перевезення
- Пошук нових перевізників
- Контроль, сортування та організація оплати рахунків за виконані послуги

Інженер з матеріально-технічного забезпечення
4 місяці (05.2009 — 09.2009)
АК "Роза Вітрів" (авіакомпанія Wind Rose) - Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

- Збір, сортування та реєстрація в базі даних пропозицій від постачальників
- Аналіз квот та затвердження найбільш прийнятних
- Організація доставки замовлень до української митниці
- Організація доставки замовлень зі складу авіакомпанії до фактичного місця призначення
- Контроль, сортування та організація оплати рахунків за виконані послуги

Освіта

Київський національний лінгвістичний університет (Київ)
Рік закінчення: 2010
Менеджмент організацій, Інститут економіки та права - Економіст

Мовні навички

- Англійська - просунутий рівень
Можу проходити співбесіду цією мовою

- Російська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою

- Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою

Курси, тренінги, сертифікація

Курс англійської мови рівня C1 (Київ)
Рік закінчення: 2024

Ліцей Міжрегіональної Академії Управління Персоналом (Київ)
Рік закінчення: 2005
Спеціальність: «Менеджмент малого бізнесу», диплом у сфері управління малим бізнесом

Додаткова інформація

- Комп'ютерні навички
Microsoft Office, Інтернет, Photoshop — на рівні впевненого користувача

- Водійське посвідчення
Маю водійські права категорії B

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: