- PRO
Дарина
Менеджер з персоналу, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу, Адміністратор ресторану, Керуюча, T&D-, L&D-менеджер, Менеджер з навчання персоналу, Заступник директора
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 24 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13609801/
Work experience
T&D/L&D менеджер
from 08.2022 to 05.2025
(2 years 9 months)
Loxxess, Чехія (Транспорт, логістика)
* Розробка та впровадження навчальних програм і планів, спрямованих на підвищення кваліфікації та продуктивності персоналу.
* Проведення аналізу потреб у навчанні та розробка відповідних навчальних рішень (тренінги, семінари, вебінари тощо).
* Організація та координація проведення навчальних заходів, включаючи вибір зовнішніх провайдерів та внутрішніх тренерів.
* Створення навчальних матеріалів (презентації, роздаткові матеріали, інструкції).
* Оцінка ефективності проведеного навчання та внесення необхідних коректив.
* Ведення звітності щодо проведеного навчання.
* Участь у процесах адаптації нових співробітників.
* Консультування керівників підрозділів з питань навчання та розвитку їхніх команд.
* Розробка та реалізація стратегії навчання та розвитку персоналу відповідно до цілей компанії.
* Визначення потреб у навчанні та розвитку через різні методи (опитування, співбесіди, оцінка ефективності тощо).
* Створення та впровадження комплексних програм розвитку, включаючи тренінги, коучинг, менторство, програми кадрового резерву тощо.
* Розробка та оновлення навчальних матеріалів та онлайн-курсів.
* Оцінка впливу навчальних та розвиваючих програм на ефективність бізнесу.
* Моніторинг та аналіз сучасних тенденцій у сфері навчання та розвитку.
* Сприяння формуванню культури безперервного навчання в організації.
* Управління системою оцінки персоналу та планами індивідуального розвитку.
Керуючий рестораном
from 09.2018 to 08.2022
(3 years 11 months)
Львівська Майстерня Шоколаду, Дніпро (Харчова промисловість)
* Установка основних правил та контроль їх виконання: Визначення та забезпечення дотримання політик компанії.
* Проведення регулярних зборів колективу: Комунікація та координація роботи всієї команди.
* Організація та проведення навчання персоналу: Розвиток компетенцій співробітників.
* Формування системи матеріальних заохочень та стягнень: Мотивація та дисципліна персоналу.
* Формування корпоративної культури: Створення спільного робочого середовища.
* Контроль кадрових перестановок, набір та звільнення персоналу: Управління людськими ресурсами.
* Забезпечення коректної взаємодії між підрозділами: Оптимізація комунікації та співпраці.
* Проведення інструктажів з безпеки праці та іншого: Забезпечення безпечних умов праці та дотримання норм.
* Нарахування та виплата заробітної плати, премій: Фінансове управління персоналом.
* Підпис рахунків, документів: Адміністративні функції.
* Контроль витрат та прибутку підприємства: Фінансовий менеджмент.
* Контроль надходження та переказів коштів: Управління грошовими потоками.
* Звіт перед власником про фінансові результати: Звітність перед вищим керівництвом.
* Укладання договорів та контроль документації: Юридичні та адміністративні аспекти.
* Контроль цінової політики та маркетингових акцій: Управління продажами та маркетингом.
* Контроль наявності та продовження необхідної документації: Забезпечення законної діяльності.
* Організація та контроль роботи кухні, бару, магазину, закупівля продуктів: Операційне управління.
* Укладання договорів з постачальниками та контроль якості: Управління постачанням.
* Контроль працівників закладу: Управління всіма рівнями персоналу.
* Контроль роботи менеджерів всіх закладів: Управління керівниками підрозділів
Адміністратор, касир
from 05.2018 to 09.2018
(4 months)
Happyday, аквапарк, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
* Зустріч та первинна консультація відвідувачів.
* Оформлення та продаж квитків та абонементів.
* Касове обслуговування: здійснення всіх видів розрахунків (готівка, банківські картки), ведення касової книги, підготовка щоденної касової звітності, інкасація.
* Координація потоку відвідувачів: організація черги, спрямування відвідувачів до відповідних зон аквапарку.
* Розв'язання запитів та скарг відвідувачів: оперативне реагування на питання та проблемні ситуації, надання необхідної допомоги або перенаправлення до відповідальних осіб.
* Контроль за дотриманням правил відвідування: інформування відвідувачів про правила безпеки та поведінки на території аквапарку.
* Підтримання порядку на робочому місці: забезпечення чистоти та охайності касової зони та зони ресепшн.
* Взаємодія з іншими службами аквапарку: комунікація з охороною, медичним персоналом, інструкторами для оперативного вирішення питань.
* Прийом та розподіл телефонних дзвінків.
* Ведення записів та журналів
* Допомога в організації заходів та акцій
Education
Український Державний Хіміко-Технологічний Університет
ТВМС, спеціаліст «Харчові технології», Дніпро
Unfinished higher, from 2018 to 2022 (4 years)
Knowledge and skills
- Продуктивність
- Стабільність
- Саморозвиток
- Offboarding
- Task management
- Stakeholder management
- Супервізія
- Deadline management
- Curriculum development
Language proficiencies
- Czech — average
- English — beginner
Similar candidates
-
HR-менеджер
35000 UAH, Odesa -
Інспектор відділу кадрів, помічник юриста, секретар-діловод, офіс-менеджер
15000 UAH, Odesa, Mykolaiv -
Менеджер з персоналу
Odesa, Bilhorod-Dnistrovskyi -
Інспектор відділу кадрів
18000 UAH, Odesa -
Learning and development manager
Odesa, Kyiv, Lviv -
Рекрутер
50000 UAH, Odesa, Ivano-Frankivsk , more 3 cities