- PRO
Яна
Бізнес-асистент, 50 000 UAH
- Considering positions:
- Бізнес-асистент, Координатор
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 32 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13622962/
Work experience
Асистент комерійного директора
from 03.2025 to 06.2025
(3 months)
Goro, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• управління будівельними проєктами, включаючи контроль підрядників при будівництві гірськолижного курорту в Карпатах та офісу продажу в Києві.
• Закупівля матеріалів для забезпечення виконання будівельних робіт.
• моніторинг дотримання підрядниками термінів виконання завдань, контроль якості робіт та забезпечення своєчасної оплати в системі 1С.
• підготовка та контроль бюджетів проєктів, ведення звітності щодо фактичних витрат.
• організація та проведення переговорів із дизайнерами, координація процесу затвердження дизайн-рішень.
• підготовка, перевірка та підписання договорів, включаючи юридичний аналіз та узгодження умов із контрагентами.
Інвестиційний асистент
from 01.2020 to 01.2024
(4 years)
Інвестиційний Капітал Україна, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• організація та ведення робочих бізнес - поїздок та відряджень
• асистування керівництву в організації зустрічей з партнерами та у проведенні ділових перемовин
• підтримка життєдіяльності офісу
• співпраця з логістичними службами та тревел агенціями.
• співпраця з медіа та пресою щодо надання професійного коментарю для медіа
• організація, підтримка та забезпечення участі у конференціях, форумах компанії.
• допомога в організації корпоративних заходів компанії
• ведення бюджет витрат
• допомога HR директору щодо процесу найму нових колег.
Адміністратор
from 11.2018 to 02.2019
(3 months)
Klipper Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• організація робочого процесу в офісі: допомога в налагодженні технічної частини, робочого місця, офісного простору.
• співпраця з орендарями, постачальниками та бізнес-центром.
• документна робота: підготовка договорів щодо нових працівників, контроль їх підписання
• планування бюджету офісу та контроль витрат
Менеджер регіонального офісу
from 10.2017 to 09.2018
(11 months)
Alboe (Швеція), Київ (Роздрібна торгівля)
- Координація внутрішньої комунікації офісу, постійна комунікація з головним офісом компанії.
- Робота з постачальниками, підрядниками та орендарями.
- Ведення податкової, документаційної звітності українського офісу
- Робота з інвойсами, обробка, відслідковування їх в комерційній системі, опрацювання, оплата
- HR допомога в щодо найму нового персоналу / співпраця з компаніями по набору персоналу
- Ведення бюджету компанії та звітності щодо витрат.
Education
Білоцерківський інститут економіки та управління «Україна»
Економічний, Біла Церква
Higher, from 2010 to 2016 (6 years)
Additional education and certificates
Цикл курсів на платформі Prometheus
5 місяців
Knowledge and skills
- Планування бюджету
- Закупівля будівельних матеріалів
- Управління будівельними проєктами
- Будівельні Технології: Кошторис
- Ділове листування
- Ділове спілкування
- Ведення документації
- Ведення ділових переговорів
- Організованість
- Організація навчального процесу
- Організаторські здібності
- Планування проєкту
- Бізнес-планування
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- English — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
Мій власний проєкт
Разом із видавництвом, випустила свою власну книгу авторських казок, яка продається на різних книжкових платформах.
Прошу НЕ пропонувати такі вакансії як: менеджери з продажу, SMM та асистент який виконує особисті доручення керівника.
Дякую.
Я шукаю офісний формат роботи.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv -
Офіс-менеджер
Kyiv -
Помічник керівника
50000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер
27000 UAH, Kyiv -
Помощник руководителя
Kyiv, Vyshhorod -
Personal assistant
Kyiv, Rivne