• File

Євгенія

HR бізнес-партнер

Considering positions:
HR бізнес-партнер, Керівник відділу персоналу, HR-керівник, HR-менеджер
Age:
35 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Євгенія Фоменко
місто: Одеса
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

HR-менеджер і керівник відділу кадрів із понад 8-річним
досвідом у системному управлінні персоналом. Вмію
поєднувати стратегічне бачення з глибоким знанням
кадрового діловодства, трудового законодавства та
військового обліку. Маю досвід керування кадровими
службами у компаніях зі штатом понад 500 осіб. Сильні
сторони: аналітичне мислення, вміння будувати
ефективні процеси, стійкість до навантаження та
відповідальність.
Розумію потреби малого та середнього бізнесу, працюю швидко,
точно і в межах законодавства.

Професійний досвід

ТОВ “3С ГРУПП” - Ауді Центр Одеса
Заступник директора по роботі з персоналом ( з 01.09.2023 по теперешній час)
Обов’язки:
Ведення повного циклу кадрового діловодства (штат — 70 працівників) + 4 ФОП
(прийняття, переведення, звільнення, складання та ведення табеля обліку робочого
часу, робота з сайтом ПФУ -закриття лікарняних, розрахунок стажу для лікарняних
листів;
Формування особових справ, робота з архівом;
Оформлення відпусток (щорічних, без збереження заробітної плати, додаткових
соціальних);
Актуалізація штатного розпису, формування витягів за запитами;
Розробка та впровадження посадових інструкцій, ПВТР — правил внутрішньо
трудового розпорядку;
Повний цикл рекрутингу: пошук, відбір, співбесіди, онбординг нових співробітників;
Робота з корпоративною культурою: ініціативи, події, внутрішні комунікації;
Ведення документації з питань персоналу;
Підтримка корпоративного клімату та командної роботи;
Виконання доручень директора.
ТОВ ВЗП « Еліка», Миколаїв (Харчова промисловість
Керівник відділу управління персоналом з 08.2020 по 06.2023
Обов’язки:
планування роботи служби та підпорядкованого відділу кадрів (у підпорядкуванні 4
особи);
Введення штату 560 осіб;
Визначення оптимальних шляхів залучення персонал;
1
Складання графіка відпусток;
Організація пошуку та підбору (ІТР, робочі спеціальності);
Організація та систематизація кадрового адміністрування у повному обсязі, облік та
ведення трудових книжок;
Накази: прийом, переведення, звільнення, надання відпусток щорічних навчальних
та без збереження заробітної плати;
Складання та зміна штатного розпису;
Оповіщення працівників про зміни умов праці.
Облік робочого часу позмінно;
Ведення лікарняних, складання протоколів до них;
Створення зовнішнього кадрового резерву;
Організація та ведення особових справ співробітників компанії;
Ведення військового обліку;
Створення та ведення карток П2;
ПВТР;
Консультативна підтримка керівників підрозділів щодо трудового законодавства.
Робота у програмі 1С УПП 8.3, медок.

ТОВ « Миколаївський хліб завод № 1», Миколаїв (Харчова промисловість)
Інспектор відділу кадрів з 03.2018 по 07.2020
Обов’язки:
Пошук і підбір персоналу;
Проведення атестації персоналу ;
Розробка посадових інструкцій ;
Адаптація і навчання персоналу ;
Мотивація персоналу;
Кадрова робота:
Документальне оформлення співробітників (оформлення пакету документів,
створення електронних документів, ознайомлення з наказами, звільнення
співробітників (заповнення необхідних документів, видача і контроль за
підписанням обхідних листів, видача трудових книжок, ознайомлення з наказами);
Збір документів на відпустки, своєчасне внесення інформації про відпустки в
1с,складання і своєчасне заповнення графіку відпусток, штатного розпису.
Монополія 33м2, Вознесенськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
HR менеджер з 08.2016 по 06.2018
Обов'язки:
Активний підбір кандидатів на вакантні позиції, з використанням різних методів
пошуку;
Моніторинг ринку праці;
Проведення первинних телефонних переговорів, збір рекомендацій;
Організація і проведення співбесід;
Знання етапів і процесу адаптації персоналу;
Навчання персоналу, (регламент, техніка продажів, системи кредитування);
Прийом здачі атестації для підтвердження категорії продавців, (менеджерів)
касирів, бухгалтерів;
Кадрова
норми робота: прийом, звільнення, введення табеля, внесення графіків робіт,
робіт.
2
Додаткова освіта та сертифікати:

Laba confirms participation in the course "HR Director"
2024
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
Сертифікат про підвищення кваліфікації від ВНЗ. 4 кредити ЄКТС 2023
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2022
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2021
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2020

3

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: