• File

Ірина

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Age:
58 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ІРИНА КОРОТКА

📞 ✉️ [open contact info](look above in the "contact info" section)
м. Дніпро
[open contact info](look above in the "contact info" section) |

🎯 Ціль
Застосувати мій досвід у сфері соціального захисту населення, аналітичні та
організаційні навички для роботи в державних структурах, а також на позиціях
спеціаліста з партнерства, адміністратора, пов’язаної з консультуванням, обробкою
інформації та соціальними ініціативами.

💼 Досвід роботи
Головний спеціаліст
Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської ОДА
03.2016 – теперішній час

Робота у відділі оздоровлення дітей та відділі гендерної політики та протидії
домашньому насильству

Обробка звернень громадян, інфозапитів

Збір та обробка інформації, заповнення програм

Взаємодія з органами місцевої влади

Головний спеціаліст
УПСЗН Самарської районної ради у м. Дніпро
01.1998 – 10.2015

Робота у відділах соціального захисту, персоніфікованого обліку, нарахування допомог

Консультування, оформлення документів, звітність

Звільнена у зв’язку зі скороченням штату

🎓 Освіта
Національна металургійна академія України
1987–1993
Інженер-металург, спеціальність: Теплотехніка і автоматизація металургійних печей

Дніпровський національний університет ім. О. Гончара
Факультет підвищення кваліфікації
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Курси:
Оператор обчислювальних машин

🏅 Сертифікати
Сертифікат з гендерної політики та протидії домашньому насильству

Сертифікат з управління проектами

Сертифікат з інформаційних технологій та роботи з програмами

🛠 Навички
Вільне володіння українською мовою

Написання офіційних відповідей

Аналіз та обробка інформації

Консультування та спілкування з громадянами

Технічні навички:

MS Office (Word, Excel, Outlook) – впевнене володіння: створення звітів, таблиць,
робота з формулами, пошта та календар.

Active Directory (базові знання) – розуміння структури, ролей, керування обліковими
записами та доступами.

CRM-системи – досвід користування для комунікації, обліку звернень та аналітики.

RDP, VDI – досвід роботи з віддаленими робочими місцями та віртуальними
десктопами.

Електронний документообіг – робота з державними порталами, внутрішніми системами
обліку та передачі документів.

Інтернет, електронна пошта, відеозв’язок (Zoom, Google Meet) – активне використання
в роботі, координації та онлайн-зустрічах.

---

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: