• File

Максим

Фінансовий директор

Considering positions:
Фінансовий директор, Керівник фінансово-економічної служби, Фінансист
Age:
45 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Максим Пономаренко
Фінансовий директор | Керівник фінансового відділу
м. Одеса | 📞 [open contact info](look above in the "contact info" section) | ✉️ [open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
Фахівець із понад 20-річним досвідом у сфері управління фінансами, бюджетування, аудиту, та оптимізації витрат. Працював у державному секторі, аграрних холдингах, ритейлі, готельно-ресторанному бізнесі та будівельних компаніях. Побудував з нуля системи управлінського обліку, оптимізував податкове навантаження та забезпечував фінансову стійкість підприємств в умовах кризи.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Фінансове управління та планування:
• Бюджетування та контроль виконання
• Управління грошовими потоками (Cash Flow)
• Оптимізація витрат, у т.ч. податкових
• Побудова фінансової політики та звітності
Аналіз та аудит:
• Фінансово-економічний аналіз
• Управління дебіторською/кредиторською заборгованістю
• Внутрішній аудит та ревізії
• Інвентаризації, собівартість, управління запасами
Автоматизація та IT-системи:
• 1С (УВП, УТП), Power BI, BAF, Servio, Potamus, Bitrix24
• Клієнт-Банк, Google Sheets, електронний документообіг
• Постановка ТЗ та впровадження автоматизованих систем
Особисті якості:
• Аналітичне мислення
• Системний підхід
• Вміння працювати в умовах багатозадачності

ДОСВІД РОБОТИ
Фінансовий директор
Група компаній (будівництво, готельно-ресторанний бізнес, обслуговуюча та управляюча компанії)
грудень 2022 – дотепер
• Впровадження та контроль за веденням управлінського обліку по всім напрямкам компанії «з нуля».
• Формування фінансового бюджету та контроль його виконання.
• Управління фінансовими потоками та планування руху коштів.
• Аналіз фінансово-економічної діяльності компанії.
• Оптимізація витрат (в т.ч. з метою оптимізації оподаткування) та аналіз фінансових показників.
• Впровадження фінансових інструментів та автоматизація фінансового обліку.
• Розрахунок планової собівартості будівництва та інших напрямків діяльності.
• Контроль за дотриманням фінансових норм та правил.
• Збільшив фінансову ефективність за рахунок впровадження обліку.

Фінансовий аудитор
Будівельна компанія
травень 2021 – грудень 2022
• Аналіз фінансово-господарської діяльності групи підприємств, що входять до складу холдингу. Організація та участь у проведенні інвентаризацій, формування їх результатів.
• Фінансовий контроль за виконанням будівництва, норм та розцінок на послуги.
• Контроль витрат, в т.ч. за виконані будівельні роботи, нарахуванням витрат на ПММ, заробітну плату.
• Складання звітів про проведені контрольно-ревізійні заходи. Надання зведених інформацій керівництву для вжиття заходів щодо підвищення ефективності використання матеріальних та фінансових ресурсів.
Аудитор
Мережа будівельних гіпермаркетів (Retail)
квітень 2019 – травень 2021
• Торговий аудит. Внутрішній аудит та контроль. Аналіз фінансово-економічної діяльності магазину. Контроль дотримання процесів роботи інтернет-магазину.
• Контроль за проведенням списань товарів за затвердженими нормами у розрізі статей витрат.
• Контроль за проведенням планових та позапланових інвентаризацій. Проведення суцільної інвентаризації залишків товару, ОЗ та ТМЦ.
• Проведення службових розслідувань. Ведення бази результатів проведених перевірок.
Заступник директора з економіки та фінансів
Агрохолдинг
лютий 2016 – січень 2019
• Аналіз грошових потоків та планування руху коштів. Планування, оптимізація та контроль витрат.
• Побудова та контроль за веденням управлінського обліку.
• Організація роботи автопарку з урахуванням придбання, використання і списання ПММ та з/ч.
Внутрішній аудитор
Агрохолдинг
серпень 2013 – вересень 2016
• Аудит фінансової звітності. Управлінський облік. Фінансовий контроль.
• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що входять до складу Агрохолдингу.
• Контроль за рухом (придбання, переміщення, використання, списання) ТМЦ, ОС та відображення результатів у програмі 1С «Підприємство».
• Організація роботи складського обліку. Розрахунок собівартості та доходів з урахуванням мінімізації оподаткування.
• Впровадження та ведення управлінського обліку. Формування ТЗ IT-фахівцям для коректної роботи 1С.
Начальник контрольно-ревізійного відділу
Державна фінансова інспекція в Одеській області (КРУ)
грудень 2006 – серпень 2013
• Планування та організація контрольно-ревізійних заходів. Керівництво контрольно-ревізійним відділом.
• Очолення проведення ревізій фінансово-господарської діяльності. Формування актів та зведених інформацій за результатами проведених ревізій та перевірок. Контроль за відшкодуванням та усуненням виявлених порушень.
Ревізор (старший, провідний)
КРУ в Одеській області
жовтень 2002 – грудень 2006
• Проведення комплексних ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств, участь у проведенні інвентаризацій.

ОСВІТА
Одеська національна академія харчових технологій
1997–2002
Факультет: Економічний
Спеціальність: Економіка підприємства
Підвищення кваліфікації:
• «Завдання ДКРС та шляхи підвищення ефективності ревізій»
• Професійна програма для фахівців контрольно-ревізійної служби

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Водійське посвідчення категорії В
• Власне авто
• Наявна чинна відстрочка від мобілізації згідно із законодавством України
• Одружений, маю двоє дітей

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: