• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13651111/

Юрист

Considering positions:
Юрист, Помічник судді
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шматкова Богданна Юріївна

Дата народження: 04.08.1987
Адреса реєстрації: Київська область, Бучанський район, с. Личанка, вул. Центральна, 36
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1. Київський національний університет внутрішніх справ, спеціальність «Правознавство», кваліфікація - юрист.
2. Приватний вищий навчальний заклад «Рівненський економіко-гуманітарний та інженерний коледж», спеціальність «Фінанси», кваліфікація - молодший спеціаліст з фінансів підприємств.

Додаткова освіта:
1. Начальний центр «Генеза» курси комп’ютерної підготовки за освітньою програмою, кваліфікація оператор персонального комп’ютера (диплом серії РГ №8700301).
2. Курси англійської мови Ayax center of forein languages – General English (Elementary Course).
3. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою серії УМД №00229540.

Досвід роботи:

05.01.2007 – 03.09.2009 - юрист ПП Демчук Ю.М.
Функціональні обов’язки:
- укладання трудових договорів з працівниками ПП Демчук Ю.М.
- укладання договорів по пасажирським перевезенням з контрагентами різних форм власності

22.09.2009 – 31.03.2016 - консультант Рівненського міського суду Рівненської області.
Функціональні обов’язки:
- узагальнення роботи суду, зокрема із звернення судових рішень до виконання.
- контроль за веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів.
- здійснення контролю за виконанням окремих ухвал, підготовка інформації голові суду та керівникові апарату про стан цієї роботи, відповідні узагальнення та пропозиції щодо покращення роботи.
- оформлення проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України, оформлення клопотань про визнання та виконання рішень суду на території інших держав, оформлення та виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справ та інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.
- організація та підготовка статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, на звернення інших відомств.
- здійснення заходів з підвищення кваліфікації працівників суду, які займаються первинним обліком.
- координація роботи з питань ведення статистики з відповідними апеляційним судом, територіальним управлінням державної судової адміністрації, територіальним управлінням статистики Держкомстату, підрозділами органів внутрішніх справ, прокуратури, інших правоохоронних органів.

01.04.2016 – 16.10.2017 - головний спеціаліст із забезпечення зв’язків із засобами масової інформації (прес-секретар) Рівненського міського суду Рівненської області.
Функціональні обов’язки:
- здійснення аналізу цільової аудиторії суду, вивчення громадської думки з метою вирішення комунікативних задач.
- забезпечення розвитку інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації про діяльність суду.
- забезпечення в межах компетенції, підготовки прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій із використанням комп’ютерних технологій, періодичних видань щодо діяльності суду.
- забезпечення інформаційного наповнення веб-сайту суду та здійснення аналізу ефективності цієї роботи.
- підготовка відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію, забезпечення оперативного реагування на запити та критичні публікації, повідомлення.
- підготовка відповідей на звернення громадян та розгляді запитів на інформацію, відповідно до компетенції.
- дослідження матеріалів та підготовка проектів текстів статей для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих друкованих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва суду.
- координація проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства.
- підготовка та надання керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ.
- направлення в ЗМІ прес-релізів та копій офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів суду за попереднім погодженням із керівництвом суду.
- підготовка та проведення прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду.
- акредитація представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.
- моніторинг публікацій у ЗМІ щодо питань діяльності судів загальної юрисдикції, коментарів стосовно справ, які були розглянуті у судах.

17.10.2017 – 25.08.2020 - головний спеціаліст управління персоналом Рівненського міського суду Рівненської області.
Функціональні обов’язки:
- розроблення посадових інструкцій працівників апарату суду, які затверджує керівник апарату суду, а також перегляд їх на відповідність встановленим законодавством вимогам.
- вивчення потреб в персоналі на вакантні посади в апараті суду та внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду.
- прийом документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В», проведення перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору.
- розробка спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «В» в апараті суду.
- надсилання кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» письмових повідомлень про результати конкурсу.
- перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в суді.
- опрацювання штатного розпису суду.
- організація роботу щодо стажування державних службовців апарату суду.
- організація проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату суду.
- здійснення планування професійного навчання державних службовців апарату суду.
- узагальнення потреб державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і внесення відповідних пропозиції керівнику апарату суду.
- складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання службової діяльності працівника апарату суду.
- ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державних статистичних звітів з кадрових питань суду.
- обчислення стажу роботи та державної служби працівників суду.
- здійснення контролю за додержанням законодавства про державну службу та про працю.
- підготовка документів щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, ведення відповідного обліку.
- організація складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям апарату суду.
- оформлення і видача державному службовцю апарату суду службового посвідчення.
- забезпечення підготовки матеріалів щодо призначення на посади та звільнення працівників суду.
- здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років.
- формування графіку відпусток працівників апарату суду, підготовка проектів наказів щодо надання відпусток працівникам та ведення обліку.
- здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників апарату суду.
- оформлення і видача довідок з місця роботи працівника апарату суду.
- опрацювання листків тимчасової непрацездатності.
- підготовка розпорядчих документів про відрядження працівників апарату суду.
- забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі.
- розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом.

З 26.08.2020 – 03.06.2024 - помічник судді Солом’янського районного суду міста Києва (спеціалізація з розгляду цивільних справ, адміністративних справ (КАС України), справ про правопорушення митних правил, слідчий суддя).
Функціональні обов’язки:
- підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи.
- здійснення попередньої підготовки судових справ до розгляду, оформлення судових справ, за дорученням судді підготовка проектів судових рішень, запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом конкретної справи.
- оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим учасникам справи, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контроль за своєчасним надсиланням копій судових рішень.
- контроль за своєчасним проведенням експертними установами призначених у справах експертних досліджень, за своєчасним виконанням органами внутрішніх справ ухвал судді про примусовий привід, а в разі невиконання таких ухвал – підготовка проектів відповідних нагадувань.
- внесення достовірних відомостей (інформації) до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до своїх наданих прав та функціональних обов’язків по справах та матеріалах, які знаходяться у провадженні судді.
- підготовка проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, адміністративних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України.
- оформлення виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справах, інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.
- координація роботи секретаря судового засідання та надання йому методичної та практичної допомоги, в тому числі із забезпечення фіксування судового процесу технічними засобами.
- узагальнення судової практики, узагальнення про кількість і стан розгляду суддею судових справ усіх категорій.
- аналіз скасованих і змінених рішень судді після перегляду справ судами апеляційної та касаційної інстанцій.
- виконання доручень судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

З 04.06.2024 – 28.02.2025 – юрисконсульт відділу загально-правових питань та супроводу будівництва ТОВ «АГРОСЕМ» (м. Київ)
- перевірка контрагентів перед укладенням з ними договорів.
- оформлення довіреностей для представлення інтересів компанії.
- оформлення договорів позики.
- оформлення договорів оренди транспортних засобів
- оформлення додаткових угод до договорів.
- ведення претензійно-позовної роботи в інтересах компанії.
- розгляд та підготовка відповідей на звернення та запити, що надходять у компанію.

З 04.03.2025 – по теперішній час - помічник судді Солом’янського районного суду міста Києва (спеціалізація з розгляду кримінальних справ, справ про адміністративні правопорушення, слідчий суддя).
Функціональні обов’язки:
- підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи.
- здійснення попередньої підготовки судових справ до розгляду, оформлення судових справ, за дорученням судді підготовка проектів судових рішень, запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом конкретної справи.
- оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим учасникам справи, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контроль за своєчасним надсиланням копій судових рішень.
- контроль за своєчасним проведенням експертними установами призначених у справах експертних досліджень, за своєчасним виконанням органами внутрішніх справ ухвал судді про примусовий привід, а в разі невиконання таких ухвал – підготовка проектів відповідних нагадувань.
- внесення достовірних відомостей (інформації) до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до своїх наданих прав та функціональних обов’язків по справах та матеріалах, які знаходяться у провадженні судді.
- підготовка проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, адміністративних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України.
- оформлення виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справах, інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.
- координація роботи секретаря судового засідання та надання йому методичної та практичної допомоги, в тому числі із забезпечення фіксування судового процесу технічними засобами.
- узагальнення судової практики, узагальнення про кількість і стан розгляду суддею судових справ усіх категорій.
- аналіз скасованих і змінених рішень судді після перегляду справ судами апеляційної та касаційної інстанцій.
- виконання доручень судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

Професійні навички:
– володіння комп’ютером;
– знання законодавства України;
– навички ведення договірної роботи;
– навички складання різних юридичних документів;
– досвід колективної роботи.

Знання мов: українська – вільне володіння; англійська – середній рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, стресостійкість, пунктуальність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: так.
Водійське посвідчення категорії «В».

Рекомендації:
Рекомендації надаються за запитом.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: