• File

Інна

Менеджер із закупівель

Considering positions:
Менеджер із закупівель, Marketing manager
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Іващенко Інна Миколаївна

Особиста
інформація

досвід роботи

05.2019 – по сьогодні

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

Дата народження: 21 березня 1991 року
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: незаміжня
Місце проживання: Київ

Національний банк України, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель

• Організація та проведення публічних закупівель відповідно до річного плану та в порядку визначеному законодавством про публічні закупівлі.
• Вивчення ринку, порівняння цін контроль моніторингу цін на товари та послуги, для яких існує постійно діючий ринок.
• Підготовка тендерних документацій та інших документів передбачених законодавством про публічні закупівлі.
• Оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
• Пошук постачальників та проведення переговорів з ними з метою отримання найбільш економічно вигідних пропозицій.
• Аналіз пропозицій учасників закупівель на відповідність умовам документації до закупівлі та вимогам законодавства України про публічні закупівлі.
• Моніторинг законодавчого і нормативного забезпечення функціонування системи публічних закупівель в Україні.

10.2018 – 05.2019

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Державна установа «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України»

• формування річного плану закупівель;
• підготовка документації для проведення торгів;
• робота з договорами: підготовка проектів договорів, підписання та контроль за виконанням договорів;
• супровід закупівель товарів, робіт та послуг на всіх етапах (дослідження та аналіз ринку, пошук постачальників, ведення переговорів з учасниками торгів, аналіз отриманих пропозицій).

09.2016 – 10.2018

Професійні
навичкИ

08.2013 – 11.2013

Професійні
навички

09.2011 – 02.2012

Професійні
навички

Київська міська клінічна лікарня №18, бухгалтер по фінансовій роботі

• проведення закупівель;
• моніторинг ринків товарів (послуг) та ціноутворення на них;
• ведення переговорів із учасниками торгів;
• розгляд скарг учасників та надання законодавчо обґрунтованих відповідей; аналітика і звітність за результати закупівель.

Центральний державний архів-музей літератури та мистецтва України, провідний бухгалтер

• облік основних засобів та ТМЦ (оприбуткування, введення в експлуатацію, списання, переміщення, амортизація та ін);

Спеціалізована державна податкова інспекція у м.Києві по роботі з великими платниками податків, головний державний податковий ревізор-інспектор відділу податкового супроводження банківських та небанківських фінансово-кредитних установ.

• робота з базами даних органів державної податкової служби;
• приймання, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи;
• проведення перевірок.

освіта

Закінчення у 2011р.

11. 2017 р.

Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Напрям підготовки: «Економіка і підприємництво»
Спеціальність: «Облік і аудит»
Спеціалізація: «Облік і аудит в управлінні підприємницькою діяльністю»
Диплом магістра (денна форма навчання)

Сертифікат про підвищення кваліфікації. Тематичний короткостроковий семінар «Реалізація Закону України «Про публічні закупівлі» виданий Комунальним навчальним закладом «Київський міський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влад, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»


особисті якості

• здібність до швидкого навчання;
• наполегливість в досягненні цілей;
• відповідальність;
• комунікабельність;
• висока працездатність;
• аналітичні здібності;
• стресостійкість;
• старанність;
• бажання працювати на результат;
• виконання роботи максимально якісно та швидко.

Знання ПК

Знання Мов

Microsoft Office (Word, Access, Excel, Outlook, PowerPoint), електронна система закупівель Prozorro, SAP, АСКОД. Уміння працювати з різними моделями компꞋютерних периферійних пристроїв (модем, сканер, копіювальне обладнання, факс, тощо).

Українська (вільно), англійська (рівень Upper-intermediate).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: