• File

Олена

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер кол-центру, Менеджер роботи з клієнтами, Аналітик
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олена Кобзарєва
Профіль

Енергійний та цілеспрямований фахівець зі значним досвідом у сфері
розрахунків та продаж. Маю вміння ефективно працювати в команді та
вибудовувати тривалі взаємовідносини з клієнтами, що забезпечує
досягнення високих результатів. Постійно вдосконалюю свої навички, щоб
адаптуватися до змінюваних умов ринку та вимог бізнесу.

Освіта

Особисті дані вища вер 1996 - черв 2001
Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет
ПІБ
Олена Кобзарєва Досвід роботи
Адреса електронної пошти
[open contact info](look above in the "contact info" section) Економіст,Провідний спеціаліст з серп 2001 - січ 2023
розрахунків, Начальник дільниці
Номер телефону розрахунків
[open contact info](look above in the "contact info" section), Viber, ПАТ "Укртелеком", м. Харків
WhatsApp, Telegram-
@Elenka7973 Зниження дебіторською заборгованісті,
Організація та контроль роботи між підрозділами
Дата народження
Формування та надання рахунків клієнтам ,
20 вересня 1979 р.
Робота з клієнтами з приводу нових послуг з моменту іх отримання,
Місце народження Координація взаємодії з іншими підрозділами,
Украіна Регулярне перевиконання KPI за всіма ключовими напрямками
Дотримання корпоративної культури та цінностей
Стать Впровадження нововведень для покращення процесів та
Жіноча результативності роботи
Планування та організація своєї роботи
Сімейний стан Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Розлучена, маю дорослого Адаптація до нових умов роботи
сина Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Провідний спеціаліст з продажу та січ 2023 - лист 2023
розрахунків
ПАТ "Укртелеком"
Успішне виконання планів з продажу послуг
Проведення холодних дзвінків для залучення нових клієнтів
Проведення теплих дзвінків для підтримки відносин з наявними
клієнтами
Побудова та управління циклом воронки продажів: від первинного
контракту до укладення договорів
CRM-супровід: ведення бази клієнтів бізнес-сегменту
Повний супровід процесів розрахунків з абонентами
Зниження дебіторською заборгованістю
Організація та контроль роботи підрозділу
Формування та надання рахунків клієнтам
Впровадження заходів для збільшення, утримання та розвитку
активної клієнтської бази
Координація взаємодії з іншими підрозділами
Регулярне перевиконання KPI за всіма ключовими напрямами
Планування та організація своєї роботи
Адаптація до нових умов роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Помічник керівника та оператор чату січ 2024 - квіт 2025
підтримки
Криптообмін, онлайн
Ведення розрахунків з партнерами
Комунікація з клієнтами в онлайн-чаті
Надання інформації за запитами перевірок
Робота з претензіями клієнтів, вирішення конфліктів
Оперативне реагування на запити та забезпечення високого рівня
сервісу
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Мова

Українська

Російська

Англійська

Кваліфікації

Впевнене володіння: ПК (MS Office, Outlook Еxpress, Internet). Програма
Megopolis CRM-системами Bitrix24 Успішний досвід продажів та роботи
з клієнтами: вміння виявляти потреби, вести перемовини, доводити
угоди до результату Успішне ведення переговорів з клієнтами та
партнерами Робота з дебіторською заборгованістю, розрахунками,
фінансовою звітністю Взаємодія з юридичними, бюджетними
організаціями, контролюючими структурами Висока комунікабельність,
навички врегулювання конфліктів Здатність працювати в умовах
багатозадачності, самостійно приймати рішення Самоорганізація,
відповідальність, увага до деталей Швидке навчання, здатність до
саморозвитку

Комунікабельність

Організованість

Аналітичне мислення

Управління часом

Критичне мислення
Досягнення

Успішне виконання планів з продажу послуг з річним зростанням
Регулярне перевиконання KPI за всіма ключовими напрямками
Організація та контроль роботи підрозділу, що сприяло підвищенню
задоволеності клієнтів
Зниження дебіторської заборгованості
Супровід бізнес-клієнтів від першого дзвінка до впровадження рішення
підписання договору та вирішення питань з розрахунків
Координація взаємодії з іншими підрозділами для досягнення спільних
цілей

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: