• File

Ірина

Спеціаліст з закупівель

City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БАЛАГУР ІРИНА ОЛЕГІВНА

ОСОСБИСТІ ДАННІ
Дата народження – 17.06.1979 р.
Фактична адреса проживання: 76002, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ,
вул. Гната Хоткевича, д.48, корпус 2, кв.16
Юридична адреса: 84331, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Н. Курченко, д.12, кв.7
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ФОП ІІІ групи ЄДРПОУ 2902206768
e - mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
• впевнений користувач ПК (пакет програм MS Office, Internet, 1С), володіння оргтехнікою;
• бистрий і грамотний набір тексту;
• робота з великим об'ємом документів;
• моніторінг оголошень про тендери, аукціони, котируваннях;
• підготовка пакету тендерної документації для проведення торгів;
• підготовка комерційних пропозицій;
• акредитації на торгових майданчиках;
• укладення Державних контрактів;
• Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації;
• участь у міжнародних грантах проектах в якості бухгалтера та фахівця із закупівель;
• планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;
• здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
• успішне введення переговорів та укладання угод;
• вміння роботи, як самостійно так і в колективі;
• високий рівень самоорганізації;
• ініціативність та відповідальність.
ДОСВІД РАБОТИ
1999 р. – 2015 р. Краматорське управління по газопостачанню та газифікації. Контролер абонентського відділу. Підготовка та надання документації в Краматорський УПСЗН. Складання звітності.
2016 р. – ТОВ «Укрпроектстрой». Менеджер по державним закупівлям, відділ кадрів. Підготовка тендерної документації і всього пакета документів, необхідних для проведення тендера. Обробка та аналіз тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації. Пошук фахівців.
З серпня 2016 р. по березень 2018 р. – ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ». Менеджер по державним закупівлям. Підготовка тендерної документації і всього пакета документів, необхідних для проведення тендера. Обробка та аналіз тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації. Організація і проведення тендерів із закупівлі робіт, услуг. Переговори з замовниками. Укладання договорів та контроль за їх виконанням.
З березня 2018 р. по грудень 2018 р. – ТОВ «УБК № 1». Спеціаліст по державним закупівлям. Менеджер по постачанню матеріалів для будівельних робіт. Підготовка тендерної документації і всього пакета документів, необхідних для проведення тендера. Обробка та аналіз тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації. Організація і проведення тендерів із закупівлі робіт, услуг. Переговори з замовниками. Укладання договорів та контроль за їх виконанням. Менеджер по постачанню матеріалів для будівельних робіт.
З липня 2018 р. по січень 2019 р. – ТОВ «БІС-СОФТ». Менеджер по державним закупівлям. Допомога участі в міжнародних грантах та гуртах громадській організації «Агенція інноваційного, сталого розвитку та ресурсоефективності».
З січня 2019 р. по квітень 2019 р. – КНП «Обласний перинатальний центр м. Краматорськ». Бухгалтер. Складання тендерної документації, технічного завдання для проведення закупівель. Повний контроль над закупівлями. Укладання договорів з комунальними службами м. Краматорськ для забезпечення безперебійної роботи підприємства. Ведення програми Edata. Складання калькуляції на поточний рік по потребам КНП «Обласний перинатальний центр м. Краматорськ». Взаємодія з Департаментом охорони здоров’я.
З травня 2019 р. по липень 2021 р. – ТОВ «ПБК Вектор». Бухгалтер-матеріаліст. Робота в програмі 1С. Списання матеріалів, згідно виконаних будівельних робіт. Робота з державними закупівлями у системі прозоро. Підготовка та подача документації для у часті в тендерах (торгах). Контроль за договорами підряду, поставки, закупки. Складання: наказів на робітників підприємства, посвідчень на відрядження, договорів підряду, листів, комерційних пропозицій, цивільно-правових договорів тощо.
З липня 2021 р. по теперішній час – Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Донбас». Бухгалтер, фахівець із держаних закупівель. Складання тендерної документації, технічного завдання для проведення закупівель. Повний контроль над закупівлями. Укладання договорів з комунальними службами м. Краматорськ для забезпечення безперебійної роботи підприємства. Ведення програми Edata. Складання калькуляції на поточний рік по потребам установи. Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися. Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків. Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення. Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі). Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників товарів/послуг. Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством

З листопада 2021 р. по березень 2022 р. Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» в рамках проекту СПІЛЬНО, який впроваджений у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) – фахівець із закупівель.
З листопада 2022 р. – лютий 2023 р. Громадська організація "Донецька обласна організація "Майбутнє" в рамках проекту Проєкту: «Покращення доступу до послуг із сексуального та репродуктивного здоров`я для людей з інвалідністю», який впроваджений у партнерстві з Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» - бухгалтер.
З березня 2023 р. по листопад 2023 - Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується представництвом Save the Children in Ukraine – фінансовий менеджер.
З липня 2023 р. по теперішній час Громадська організація "Жінки та діти з інвалідністю Північного Донбасу" в рамках проекту «Адвокати покращення соціальних послуг в умовах воєнного стану для постраждалих та громад Львівської та Закарпатської областей» Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» - фахівець із закупівель.
З лютого 2024 р. по теперішній час - Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» - фахівець із закупівель.
ОСВІТА
1996 р. -1998 р. – Краматорський технологічний технікум за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудіт».
2016 р. - курси підвищення кваліфікації «Аудитори та кваліфіковані бухгалтери». Донбаська державна машинобудівна академія.
2018 р. – 2020 р. Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини»
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, аналітичні здібності, вміння працювати в команді та самостійно, здатність швидко навчатися, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: