• PRO

Стас

Керівник ресторану, підприємства, готельного комплексу, 60 000 UAH

Considering positions:
Керівник ресторану, підприємства, готельного комплексу, Менеджер ресторану
Employment type:
full-time
Age:
56 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник підприємства

from 04.2022 to now (3 years 4 months)
Віва Уж, Ужгород (Нерухомість)

Директор підприємства

from 10.2020 to 04.2022 (1 year 6 months)
приватна, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Директор підприємства

from 10.2020 to 04.2022 (1 year 6 months)
приватна, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник ресторану

from 01.2020 to 11.2023 (3 years 10 months)
Чорна сіль, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Керівник піцерії

from 02.2015 to 07.2020 (5 years 5 months)
Піцерія Сквер, Виноградів (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Харківський юридичний інститут

Правознавство, Харків
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Knowledge and skills

  • Водійські права кат. C
  • Водійські права кат. B
  • Порядність
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Пунктуальність
  • Організованість
  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання

Additional information

З 1995 по 2014 року працював в правоохонних органах. З 2014 року створив свою справу ( ресторанний бізнес) якою займався до 2020 року - (піцерія "Сквер") у м. Виноградів, Закарпатської області. Не просто займався, навчався сам і вчив персонал. Сам їздив на курси баристів, піційол, барменів. Люблю навчатись, удосконалюватись, те саме вимагаю від персоналу. Два роки займався ріелторською діяльністю у м. Ужгород. Маю вищу - юридичну освіту, діюче свідоцтво адвоката, водійські права категорії В, С.
Вмію планувати бюджет, звітність за витратами і доходами підприємства;
-оптимізація витрат, контроль і планування закупівель продукції, витрат на господарські потреби, закупівля посуду,пошук нових постачальників, укладання договорів.
- пошук персонала, інтерв'ювання, оформлення, звільнення співробітника;
-навчання та мотивація персоналу, контроль підтримки якісного сервісу;
- розробка посадових інструкцій, стандартів обслуговування для персоналу;
-розробка меню: нові позиції в меню, сезонне меню, технологічні карти; макет, формат, контроль цін.
-первинна бухгалтерія, нарахування заробітної плати, кадрова справа;
-квартальні та щомісячні звіти, контроль дотримання підприємством правил роботи згідно правил контролюючих служб.
Розуміюся та маю практичні навички роботи за барною стійкою ( диплом бариста).
З досягень:
- збільшення товарообігу та середнього чеку;
- розширення асортименту меню, що збільшило цільову аудиторію та зацікавленість нашим закладом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: