- File
Тетяна
Інспектор з військового обліку
- Age:
- 34 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13682761/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ІНСПЕКТОР З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ
Колоднюк Тетяна Юріївна
Ціль: одержання посади з метою застосування здобутих знань та досвіду в умовах вашого підприємства .
Дата та місце народження: 19 вересня 1990 року, м. Шепетівка
Вік: 34 рік
Сімейний стан: розлучена
Діти:
Донька: Колоднюк Єлизавета Сергіївна , 2014 року народження
Син: Колоднюк Іван Сергійович, 2014 року народження
Адреса проживання :
Хмельницька обл.,м. Шепетівка, вул. Кільцева , буд. 10
м. Київ, вул. М.Бойчука буд. 35
Телефон мобільний: [
Email: [
Освіта:
2008 – 2013 Вінницький обласний комунальний гуманітарно - педагогічний коледж, дошкільне виховання факультет ,
спеціальність – «Дошкільна освіта»,
Професійна кваліфікація: вихователь дитячого садочка, вчитель - методист.
2013 - 2014 Рівненський державний університет,
спеціальність – « Дошкільна освіта»
Професійна кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь дітей дошкільного віку.
ДОСВІД РОБОТИ:
ТОВ «Лотівка Еліт»
Посада: фахівець служби безпеки
Лютий 2025 р. – по теперішній час
Основні обов’язки:
*Первинна перевірка військово-облікових документів при прийнятті на роботу;
* Повний супровід всіх етапів процесу бронювання працівників;
* Комунікація з працівниками підприємства у розрізі питань повязаних з військовим обліком;
* Участь в інших процесах підбору, кадрів за необхідності;
* За запитом керівництва компанії здійснять збір і аналіз інформації по лінії конкурентної розвідки (контрагенти, кадри і т.д.) в рамках чинного законодавства України;
* супровід робіт по лінії економічної безпеки підприємства;
* Проведення службових розслідуваннь за фактами розголошення відомостей, що відносяться до комерційної таємниці, втрати документів, матеріальних цінностей та інших порушень безпеки;
* Участь в розробці нормативних документів підприємства з метою закріплення в них вимог щодо забезпечення безпеки підприємства (інструкції, положення, правила);
* Виконання доручень керівника Компанії, пов'язані з комерційно-виробничої і господарської діяльністю Компанії в межах своєї компетенції;
* Раціонально і ефективно організовувати роботу на своєму робочому місці.
Шепетівський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Посада: провідний спеціаліст відділення призову
Червень 2022 р. – лютий 2025 р.
Основні обов’язки:
* Ведення військового обліку усіх військовозобов’язаних, які приживають на території міста та району згідно вимог Конституції України, Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів і Директив Міністра Оборони України , начальника Генерального штабу ЗСУ, Командувача Сухопутних військ ЗСУ;
* Ведення картотеки військовозобов’язаних у відповідності до вимог керівних документів;
* Перевірка документів звільнених в запас військовослужбовців та переданих в запас військовозобов’язаних;
* Складання звітності та донесення відповідно до наказів та директив Міністерства оборони України, Головнокомандувача Збройних Сил України, Генерального штабу Збройних Сил України, командувача оперативного командування, начальника РТЦК;
* Здійснення прийому документів військовозобов’язаних для оформлення відстрочки згідно ст.23 Закону України « Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», формування протоколів для засідань комісій;
* Здійснення прийому документів військовозобов’язаних для оформлення бронювання згідно Закону « Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»;
* Комунікація з державними органами у розрізі питань пов’язаних з військовим обліком;
* Ведення особових справ солдатів, сержантів, прапорщиків у запасі;
* Заміщення обов’язків колег та начальника відділу.
Серединецький заклад дошкільної освіти
вересень 2010р. - вересень 2021 р.
Директор
Основні обов'язки:
* Організовувати навчально-виховний процес у відповідності до вимог чинного законодавства про дошкільну освіту.
* Видавати в межах компетенції накази і розпорядження, контролювати їх виконання.
* Здійснювати загальне управління діяльністю закладу в усіх напрямах відповідно до його Статуту й законодавства України.
* Вирішувати навчально-методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають у процесі функціонування закладу.
* Планувати, координувати і контролювати роботу педагогічних та інших працівників закладу (в межах чинного законодавства України).
* Створювати необхідні умови для перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, проходження ними атестації (не рідше одного разу на п’ять років).
*. Удосконалювати методичне забезпечення освітнього процесу, сприяти діяльності педагогічних товариств і організацій, методичних об’єднань.
*. Створювати умови для підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників, застосування ними ефективних форм і методів навчання і виховання, заохочувати їх творчий пошук та експериментальну діяльність.
* Підтримувати сприятливий морально-психологічний клімат у колективі.
* Забезпечувати ефективну взаємодію і співпрацю з органами місцевого самоврядування, підприємствами і організаціями, громадськістю, батьками (особами, які їх замінюють).
*. Керувати діяльністю педагогічної ради закладу, сприяти діяльності піклувальної ради.
*. Забезпечувати раціональне використання бюджетних асигнувань та коштів спеціального фонду.
*. Сприяти залученню додаткових джерел фінансування для зміцнення матеріально-технічної та навчально-матеріальної бази; забезпечувати облік і збереження основних та оборотних фондів закладу.
* Забезпечувати ведення та зберігання документації відповідно до вимог нормативних документів.
* Представляти заклад у державних, місцевих, громадських та інших органах, організаціях, установах.
* Своєчасно подавати встановлену статистичну звітність, а також необхідні відомості про навчально-виховну, адміністративно - господарську та іншу діяльність навчального закладу, дотримуватися термінів розгляду та виконання листів і наказів управління освіти.
* Дотримуватися етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога.
* 3атверджувати посадові інструкції працівників закладу з обов'язковим блоком питань з охорони праці, безпеки життєдіяльності.
Серединецький заклад дошкільної освіти
вересень 2010р. - вересень 2021 р.
Посада : вихователь дітей дошкільного віку
Основні обов'язки:
* Планування , організація освітнього процесу відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України , планування роботи закладу дошкільної освіти, забезпечує реалізацію державної політики в галузі освіти.
* Створення оптимальні умови для фізичного та психічного розвитку дітей; впроваджує в педагогічний процес навчально-методичні документи та рекомендації щодо організації освітнього та фізкультурно-оздоровчого процесу в закладі дошкільної освіти.
* Забезпечення збереження життя і здоров'я вихованців під час освітнього процесу; забезпечує проведення освітнього процесу, що регламентується законодавчими та нормативно-правовими актами з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.
* Впровадження особистісно-орієнтованої моделі побудови освітнього процесу, систему педагогічних впливів, яка ґрунтується на гуманізмі, педагогіці співробітництва, національній культурі, звичаях та традиціях українського народу.
* Планування освітньої роботи в групі відповідно до програми, вікових та індивідуальних особливостей дітей; разом з іншим вихователем групи складає перспективний та календарний план роботи згідно діючих вимог та річного плану роботи ЗДО; веде необхідну ділову документацію в групі відповідно до номенклатури справ.
* Забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних норм та вимог безпеки життєдіяльності в групі та на ігровому майданчику; не дозволяє виконання робіт, які негативно впливають на вихованців та стан довкілля; тримає в недоступному для дітей місці (у зачиненій шафі) небезпечні для здоров'я дітей предмети: ножиці (ножиці для занять мають бути з тупими кінцями), голки, сірники тощо.
* Бере активну участь в діяльності педагогічної ради, методичних об'єднань ЗДО та району, інших формах методичної роботи; дбає про систематичне підвищення кваліфікації та професійної майстерності.
* Обирає ефективні форми і методи роботи з дітьми, творчо використовує кращий педагогічний досвід, інноваційні технології дошкільної освіти, інформаційно-комунікаційні технології.
* Забезпечує формування життєвих компетентностей дошкільників, необхідних для подальшого навчання у школі; проводить самоаналіз освітньої діяльності з дошкільниками, педагогічну діагностику рівнів розвитку дітей та рівня виконання програми вікової групи й БКДО.
* Надає батькам консультативну психолого-педагогічну допомогу, проводить просвітницьку роботу з профілактики дитячого травматизму, дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях.
* Виховує у дітей повагу до культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, праці дорослих, дбайливе ставлення до довкілля.
ВАТ «Шепетівський цукровий комбінат»
Вересень 2009 - по листопад 2009 року
Посада: приймальник - здавальник на виробничий період.
* Ведення міжцехового та внутрішньоцехового приймання і здавання сировини;
* Перевіряння відповідності продукції та сировини до державних стандартів.
* Перевіряння технічних умов, супровідних документів;
* Перевірка кількісті, об'єму, ваги, сортності, правильності і наявності маркування, герметичність закупорки.
* Складання та здача внутрішньої звітності.
Знання мов:
Українська – рідна; володію вільно;
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Outlook),
навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla,Firefox, Opera) і
E-mail (Outlook Express)
Особисті якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, здатність швидко навчатися новим видам діяльності і бажання навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, вміння спілкуватися з людьми і находити спільну мову, вміння швидко орієнтуватися в ситуації що cклалася і самостійно приймати рішення, комунікабельність, порядність , пунктуальність, стресостійкість. Готова до відряджень.
Similar candidates
-
Junior HR Manager
Kyiv -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Помічник керівника, водій, охоронець, держслужбовець, інспектор з військового обліку
Kyiv -
Інспектор з військового обліку
Kyiv, Remote -
Асистент HR-відділу
Kyiv, Remote