- File
Наталія
Бухгалтер з первинної документації
- Considering positions:
- Бухгалтер з первинної документації, Документознавець, Помощник бухгалтера
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13685584/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ПІБ Мкртчян Наталя
Адреса Київ
Дата народження 05.08.1972
Номер телефону [
Email [
Знання мови Українська –рідна, англійська-середній рівень
Спеціаліст з документообігу, бухгалтел з первинної документації.
Я являюсь спеціалістом в області керівництва підприємством, відділом, з вісімнадцятирічним стажем. Мої компетенції враховують роботу з економікою, фінансами, веденням первинного бухгалтерського обліку, документообігом підприємства (договори, акти, накладні, вхідна вихідна документація- формування, реєстрація, підписання, зберігання) організація, навчання та контроль персоналу, асортиментною політикою, маркетингом та загальним стратегічним менеджментом підприємства. Комунікативні навички як зі співробітниками так і з клієнтами та представниками сторонніх організацій. Вільне володіння програмним забезпеченням. Швидко навчаюсь та відкрита для новинок, враховуючи багаторічний досвід.
Досвід роботи
Спеціаліст з документообігу
серпень 2024- по теперішній час
ТОВ "Стейдж Шоу Компані",
Обробка вхідної вихідної документації, сканування, візування, зберігання, передача до виконання, створення реєстру.
Робота з договорами, актами, рахунками, накладними, реєстрація, облік, підписання, зерігання.
Директор
жовтень 2007 - жовтень 2021
ТОВ "Піца Челентано", Київ
Робота директора в повному обсязі для забезпечення безперебійної та ефективної роботи ресторану.
Основні направлення:
1.Ведення фінансової звітності. Касова дисципліна, контроль податкової звітності. Ведення первинної касової документації, контроль бухгалтерських та економічних звітів, контроль складання актів та договорів з постачальниками, проведення накладних та актів, формування звітності в 1С, контроль проведення та подальшого корегування податкових накладних.
2. Аналіз, логістика, планування, бюджет, розробка та розвиток мір
направлених на збільшення фінансових показників. Оптимізація внутрішніх ресурсів ресторану, в залежності від зовнішніх факторів.
3. HR обов'язки. Робота з персоналом на 100%, від набору до навчання та контролю виконання обов'язків. А також розробка мотиваційних заходів та розробка схем нарахування
оплати праці. Дотримання кадрової та штатної дисциплін 3. Вивчення, ведення та контроль технологічних процесів ресторану.
4. Робота з контролюючими органами, ведення дозвільної та технічної документації.
Бренд-менеджер, маркетолог, HR менеджер
серпень 2002 - жовтень 2007
ТОВ "Праксет", компанія "Брокард", Київ
Фахівець з продажу та маркетингового супроводження промислових товарів. Робота з оптовими клієнтами та мережевими
магазинами. Замовлення, логістика, супровід маркетинговий, контроль та ведення необхідної звітності для ефективного продажу. Робота з документацією, договори, накладні, акти. Формування, підписання, запуск в роботу, зберігання.
Менеджер з реалізації
квітень 1999 - грудень 2001
ТОВ "Суматра ЛТД", компанія "Космо", Київ
Менеджер з роздрібного продажу промислових товарів. Фахівець з з роздрібної реалізації товару. Ведення документообігу, формування накладних, актів, договорів, організація взаєморозрахунків.
Менеджер з продажу
гру 1994 - бер 1999
ТОВ "Еліпс", Київ
Менеджер з роздрібного продажу промислових товарів. Фахівець з повним обігом обов'язків для безперебійного функціонування підприємства.
Освіта і кваліфікації
Специаліст
вересень 1992 - липень 1997
Київський університет імені Тараса Шевченко, Київ
Повний курс названого університету зі спеціальності менеджер‑економіст у виробничій сфері. Дипломний проект на тему "Необхідність комп'ютерних систем для ведення бізнесу та
прийняття управлінських рішень" на відмінно.
Навички
Microsoft Office Word,Excel – впевнений користувач
Profit, M.E.Doc, 1C 8, Client Bank, Internet Banking, «Вчасно» -досвідчений користувач.
Курси та навчання
Школа директора
березень 2008 - червень 2009
Львівська школа розвитку бізнесу. Прослухала курс з дисциплін:
‑стратегічний менеджмент
‑організаційний менеджмент ресторану
‑асортиментна політика
‑управління персоналом
‑економіка ресторану
-первинна бухгалтерія, звітність, робота з програмою 1С, документообіг (формування, ведення, зберігання, подальше використання)
Бездоганний сервіс, Сім ступенів управлінського мистецтва
березень 2008 - червень 2009
HR відділ Київського офісу Fast Food System
Прослухала курс на наступні теми:
‑сім навиків високоефективних людей
‑підбір та оцінка персоналу
‑бездоганний сервіс
‑сім ступенів управлінського мистецтва
‑якісний сервіс та ефективний продаж
Формування менеджерських навиків ( 6 модулів)
травень 2012 - червень 2012
Київський центр бізнес навчання Golden Staff
Similar candidates
-
Бухгалтер з первинної документації
30000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер первинної документації, HR-менеджер
27000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
45000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
40000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
35000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
Kyiv