• File

Наталія

Бухгалтер з первинної документації

Considering positions:
Бухгалтер з первинної документації, Документознавець, Помощник бухгалтера
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Особисті дані
ПІБ Мкртчян Наталя
Адреса Київ
Дата народження 05.08.1972
Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email [open contact info](look above in the "contact info" section)
Знання мови Українська –рідна, англійська-середній рівень

Спеціаліст з документообігу, бухгалтел з первинної документації.
Я являюсь спеціалістом в області керівництва підприємством, відділом, з вісімнадцятирічним стажем. Мої компетенції враховують роботу з економікою, фінансами, веденням первинного бухгалтерського обліку, документообігом підприємства (договори, акти, накладні, вхідна вихідна документація- формування, реєстрація, підписання, зберігання) організація, навчання та контроль персоналу, асортиментною політикою, маркетингом та загальним стратегічним менеджментом підприємства. Комунікативні навички як зі співробітниками так і з клієнтами та представниками сторонніх організацій. Вільне володіння програмним забезпеченням. Швидко навчаюсь та відкрита для новинок, враховуючи багаторічний досвід.

Досвід роботи
Спеціаліст з документообігу
серпень 2024- по теперішній час
ТОВ "Стейдж Шоу Компані",
Обробка вхідної вихідної документації, сканування, візування, зберігання, передача до виконання, створення реєстру.
Робота з договорами, актами, рахунками, накладними, реєстрація, облік, підписання, зерігання.
Директор
жовтень 2007 - жовтень 2021
ТОВ "Піца Челентано", Київ
Робота директора в повному обсязі для забезпечення безперебійної та ефективної роботи ресторану.
Основні направлення:
1.Ведення фінансової звітності. Касова дисципліна, контроль податкової звітності. Ведення первинної касової документації, контроль бухгалтерських та економічних звітів, контроль складання актів та договорів з постачальниками, проведення накладних та актів, формування звітності в 1С, контроль проведення та подальшого корегування податкових накладних.
2. Аналіз, логістика, планування, бюджет, розробка та розвиток мір
направлених на збільшення фінансових показників. Оптимізація внутрішніх ресурсів ресторану, в залежності від зовнішніх факторів.
3. HR обов'язки. Робота з персоналом на 100%, від набору до навчання та контролю виконання обов'язків. А також розробка мотиваційних заходів та розробка схем нарахування
оплати праці. Дотримання кадрової та штатної дисциплін 3. Вивчення, ведення та контроль технологічних процесів ресторану.
4. Робота з контролюючими органами, ведення дозвільної та технічної документації.
Бренд-менеджер, маркетолог, HR менеджер
серпень 2002 - жовтень 2007
ТОВ "Праксет", компанія "Брокард", Київ
Фахівець з продажу та маркетингового супроводження промислових товарів. Робота з оптовими клієнтами та мережевими
магазинами. Замовлення, логістика, супровід маркетинговий, контроль та ведення необхідної звітності для ефективного продажу. Робота з документацією, договори, накладні, акти. Формування, підписання, запуск в роботу, зберігання.
Менеджер з реалізації
квітень 1999 - грудень 2001
ТОВ "Суматра ЛТД", компанія "Космо", Київ
Менеджер з роздрібного продажу промислових товарів. Фахівець з з роздрібної реалізації товару. Ведення документообігу, формування накладних, актів, договорів, організація взаєморозрахунків.
Менеджер з продажу
гру 1994 - бер 1999
ТОВ "Еліпс", Київ
Менеджер з роздрібного продажу промислових товарів. Фахівець з повним обігом обов'язків для безперебійного функціонування підприємства.

Освіта і кваліфікації
Специаліст
вересень 1992 - липень 1997
Київський університет імені Тараса Шевченко, Київ
Повний курс названого університету зі спеціальності менеджер‑економіст у виробничій сфері. Дипломний проект на тему "Необхідність комп'ютерних систем для ведення бізнесу та
прийняття управлінських рішень" на відмінно.

Навички
Microsoft Office Word,Excel – впевнений користувач
Profit, M.E.Doc, 1C 8, Client Bank, Internet Banking, «Вчасно» -досвідчений користувач.

Курси та навчання
Школа директора
березень 2008 - червень 2009
Львівська школа розвитку бізнесу. Прослухала курс з дисциплін:
‑стратегічний менеджмент
‑організаційний менеджмент ресторану
‑асортиментна політика
‑управління персоналом
‑економіка ресторану
-первинна бухгалтерія, звітність, робота з програмою 1С, документообіг (формування, ведення, зберігання, подальше використання)

Бездоганний сервіс, Сім ступенів управлінського мистецтва
березень 2008 - червень 2009
HR відділ Київського офісу Fast Food System
Прослухала курс на наступні теми:
‑сім навиків високоефективних людей
‑підбір та оцінка персоналу
‑бездоганний сервіс
‑сім ступенів управлінського мистецтва
‑якісний сервіс та ефективний продаж

Формування менеджерських навиків ( 6 модулів)
травень 2012 - червень 2012
Київський центр бізнес навчання Golden Staff

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: