• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13692130/

Администратор

Considering positions:
Администратор, Менеджер торгового залу
City:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Даліщук Катерина Віталіївна
[open contact info](look above in the "contact info" section) | 30 років | Українська
[[open contact info](look above in the "contact info" section)]

🎯 Ціль
Шукаю посаду адміністратора, де зможу застосувати свої організаторські здібності,
відповідальність та комунікабельність для забезпечення ефективної роботи
команди та високого рівня обслуговування гостей.

💼 Досвід роботи

• Адміністратор | Березень 2025 теперішній час
Ресторан «True», Одеса
• Адміністратор | Травень 2024 теперішній час
Ресторан «Огонь», Одеса
• Повар, офіціант | Вересень 2017 — Листопад 2019
Казино Win, Одеса
• Повар | Березень 2016 — Серпень 2017
Банкет-Хол, Одеса
• Продавець -консультант-кассир лютий. 2015 - травень 2016 Магазин
Gardini, Одесса

🎓 Освіта
Середня спеціальна освіта
НУ «ОЮА» Об’єднане вище професійно-технічне училище сфери послуг

🛠 Навички

• • Управління командою: досвід організації і координації роботи
персоналу, розподіл обов’язків і підтримка високого рівня мотивації
співробітників.
• • Організація та контроль процесів: ефективне планування і контроль
всіх етапів роботи — від організації бронювань і банкетів до забезпечення
чистоти та комфорту для гостей.
• • Клієнтський сервіс: висока комунікабельність, вміння створювати
комфортну атмосферу для гостей, вирішення конфліктних ситуацій,
ефективне спілкування з клієнтами на всіх етапах їх взаємодії з рестораном.
• • Ведення документації та звітності: ведення внутрішньої документації,
складання звітів, накладних і контролювання фінансових операцій.
• • Стресостійкість: здатність працювати в умовах високої навантаженості,
швидко реагувати на зміни в ситуації і зберігати спокій під час кризових
моментів.
• • Контроль якості обслуговування: забезпечення високих стандартів
обслуговування гостей, контроль за якістю сервісу і виконанням завдань
командою.
• • Управління бронюваннями: організація резервування столиків, банкетів
та спеціальних подій, взаємодія з гостями для уточнення побажань та вимог.
• Володіння програмами: R-Keeper, iiko, Excel, 1-C.

Мови
- Українська — вільно
- Англійська — середній рівень володіння

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: