• File

Лідія

Менеджер з персоналу, рекрутер, офіс-адміністратор

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Журбенко Лідія
Менеджер з персоналу
Вид зайнятості: повна
Вік: 42 роки
Місто: Київ
Контактна інформація
Адреса: Деснянський р-н
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Знання і навички
Офісні програми: 1С 7.7/8.3, CRM Бітрікс 24, E-Staff (програма для рекрутингу, облік діяльності персоналу), знання процесц підбору персоналу від прийняття заявки від замовника до закінчення випробувального терміну та подальша співпраця із співробітниками).
Ціль: отримання посади менеджера з персоналу

Досвід роботи

02.2018 – 07.2020 (8 років 6 міс)
Назва компанії: Склад Сервіс
Посада: менеджер з персоналу
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Основні обов'язки:
•Прийом заявок на підбір персоналу, складання профілю вакансії, розміщення нових вакансій на сайтах, їх оновлення. Первинний вибір резюме для керівників, запрошення на співбесіду. Проведення первинних інтерв'ю
•Моніторинг ринку зарплат;
•Адаптація персоналу у рамках HR питань;
Атестація персоналу за результатами проходження випробувального терміну;
підтримка працівників у процесі роботи, вирішення конфліктних ситуацій, участь у процесі оцінки персоналу.
•Пошук та організація корпоративних тренінгів та курсів;
•Кадрове діловодство
.
02.2012-02.2018гг
Назва компанії: Склад Сервіс
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Досягнення: за період роботи зросла кар'єрними сходами (офіс-менеджер, асистент дирекції, менеджер з персоналу), отримала навички пошуку та підбору персоналу, впровадила систему адаптації, оцінки персоналу. Перемогла у номінації «Співробітник року».

Назва компанії: ПрАТ "Деко"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (оптово-роздрібний продаж л/до продукції)
Посада: секретар
- робота з оргтехнікою (міні-АТС, факс, сканер, ксерокс);
- контроль за правильністю оформлення первинної бухгалтерської документації, переданої з філій фірми, відповідність друкованої форми документів із документами, створеними у програмі 1С. Ведення архіву даних документів;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- Контроль виконання доручень керівника;
- ведення протоколів зборів;
- замовлення канц/госптоварів;
- купівля авіа- та залізничних квитків; - резерв номерів готелю.

09.2006 – 03.2007 (7 міс)
Назва компанії: e-call
Послуги для населення - інше
Посада: оператор call-centre
Здобула навички роботи з людьми по телефону, уміння вирішувати конфліктні ситуації, консультувати людей по телефону.
Освіта:
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Рік закінчення 2006
ф-т природничо-географічний, отримала диплом спеціаліста. Спеціальність «Біологія», кваліфікація вчитель біології, екології та валеології; практичний психолог у закладах освіти.

Курси, тренінги, сертифікати:
"Ефективний HR"(Київ)
Рік закінчення 2019
"Особистість у бізнесі"(Київ)
Рік закінчення 2019
"Бренд роботодавця" (Київ)
Рік закінчення 2018
Організація кадрового діловодства
Рік закінчення 2016
«Менеджер по персоналу» (Київ)
Рік закінчення 2015
Кадрове діловодство (Київ)
Рік закінчення 2014
«Оператора ПК та 1СБухгалтерія 7.7» (Київ)
Рік закінчення 2006

Додаткова інформація:
Дата народження
31 березня 1983 року
Маю двох донек 15 років та 3 роки
Шукаю роботу переважно на лівому березі або в пешій доступності від метро.

Володіння мовами:
Українська - рідна
Російська - вільно

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: