- File
Тетяна
Майстер, адміністратор, менеджер
- Considering positions:
- Майстер, адміністратор, менеджер, Завідуючий виробництвом, Офіс-менеджер, Завідувач складом
- Age:
- 45 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13695613/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
м. Миколаїв
Контакти: [
E-mail: [
Дата народження: 14 квітня 1980 р.
Ключові компетенції
- Управління виробничими процесами: досвід організації роботи зміни на пивоварному виробництві, контроль технологічних процесів (варка, бродіння, фільтрація), дотримання стандартів GMP та HACCP.
- Контроль якості та безпеки: контроль за дотриманням санітарних норм та стандартів охорони праці, органолептичний контроль якості продукції.
- Аналіз та звітність: складання виробничих та фінансових звітів, облік запасів, контроль витрат, аналіз показників KPI та втрат екстракту.
- Логістика та закупівлі: досвід у закупівлі та продажу продукції, координація постачань, ведення складського обліку.
- Організація та управління персоналом: складання графіків роботи, управління командою, моніторинг використання засобів індивідуального захисту (ЗІЗ).
- Інформаційні системи: впевнений користувач SAP ERP, SAP HR, TrakSYS, MEDoc, Microsoft Office.
Досвід роботи
ПРАТ "AB InBev Efes Україна"
Оператор лінії 6 розряду, бригадир елеватора, в.о. майстра пивоварного виробництва
2013 – 2025, м. Миколаїв
Обов’язки оператор лінії 6 розряду/бригадир елеватора:
• Організація роботи зміни на ділянці елеватора
• Прийом сировини авто/вагони, первинний контроль якості; допоміжних матеріалів
• Оформлення супровідної документації: накладні, сертифікати якості, акти, а також первинна документація на авто- та залізничні поставки для бухгалтерії
• Облік запасів зерна, контроль за витратами на варильному участку, звітність, інвентаризація
• Замовлення, видача та контроль використання ЗІЗ відповідно до нормативів, канцтоварів і господарчих матеріалів; ведення складського обліку
• Брала участь у тестуванні, налаштуванні та початковому використанні нової виробничої програми TrakSYS на етапі впровадження
• Складання графіків виходів працівників в Excel, перенесення затверджених графіків у SAP HR; оформлення службових записок щодо змін у розкладі та інших кадрових питань.
Обов'язки в.о. майстра пивоварного виробництва:
• Організація роботи зміни згідно виробничого плану, технологічної документації, специфікацій якості
• Контроль за дотриманням персоналом санітарних правил та норм охорони праці
• Ведення документації, складання виробничих звітів
• Дотримання технологічних процесів (варка, бродіння, фільтрація), стандартів GMP/HACCP
• Дотримання санітарного стану обладнання, CIP-мийки
• Контроль дотримання правил охорони праці, забезпечення працівників ЗІЗ
• Забезпечення виконання KPI, складання звіту по втратам екстракту, участь в аналізі показників
• Участь у дегустаційній комісії з оцінки якості готової продукції (органолептичний контроль пива відповідно до стандартів компанії).
ТОВ «Юнік-Н»
Менеджер із закупівель та продажу, 2010 – 2012
• Закупівля/продажа продукції, логістика, контроль постачання
• Робота з клієнтами, оформлення договорів, складання звітів
• Ведення складського обліку
ТОВ «Сетлер»
Бухгалтер, 2007 – 2010
• Ведення первинної документації
• Оформлення банківських документів, звітність
ТОВ «Житлопромбуд-8»
Касир-бухгалтер, 1999 – 2007
• Облік ТМЦ, касові операції, щоденні звіти
Освіта
Миколаївська філія Європейського університету
Менеджмент організацій, 2007 – 2011
Ананьївський сільськогосподарський технікум
Бухгалтерський облік, 1997 – 2001
Додаткове навчання
•Курси «Основи бухгалтерії 1С:7» — 2005
•Внутрішні тренінги: HACCP, GMP, охорона праці, менеджмент
•Сертифіковані курси з надання першої домедичної допомоги, Академія пивоварів
Професійні та особисті якості
• Впевнене користування ПК, знання документообігу; робота в SAP ERP, SAP HR1, TrakSYS, Microsoft Office
• Досвід роботи з виробничими інструкціями та звітами
• Відповідальність, стресостійкість, високий рівень самоорганізації
• Вміння ефективно працювати в команді
• Розвинені організаторські та комунікаційні навички
• Готовність до навчання та професійного розвитку
Similar candidates
-
Адміністратор
35000 UAH, Mykolaiv -
Адміністратор
20000 UAH, Mykolaiv -
Адміністратор
15000 UAH, Mykolaiv -
Адміністратор
Mykolaiv -
Руководитель магазина, администратор
Mykolaiv -
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
30000 UAH, Mykolaiv, Other countries, Remote