• File

Аліна

Фахівець з документообігу

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Литвиненко Аліна Миколаївна

7 листопада 1985
Київ, Голосіївський район
Заміжня, діти
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ВАЖЛИВО! ЗМОЖУ ВИЙТИ НА НОВЕ МІСЦЕ РОБОТИ З
14.07.2025
Наявність авто, категорія В

Ключова інформація

Програми: пакет Microsoft Office, Outlook Navision, CRM, 1С, UtilySuite.
Швидко і успішно засвоюю нові програми.
Відповідальність, комунікабельність, стресостійкісь, не конфліктність, вміння приймати рішення в кризових ситуаціях, вміння працювати в колективі та самостійно. Здатність об’єднати команду навколо пріоритетів.

Досвід роботи

Начальник управління. Управління супроводу клієнтів (створення відділу з нуля)
грудень 2021 – червень 2025
ЕНЕРГУМ, ТОВ
Постачання електроенергії та природного газу
• організація та контроль роботи співробітників відділу, дотримання стандартів роботи компанії;
• збір, обробка та аналіз даних;
• формування та надання звітності керівництву;
• обробка запитів від клієнтів:
• робота з договорами, первинною документацією, платежами;
• збір та підготовка пакету документі для передачі в суд;
• підготовка комерційних пропозицій;
• оформлення листів на відключення та повернення коштів;
• аналіз, планування витрат відділу;
• підбір, адаптація та навчання нових співробітників відділу;
• розвиток підлеглих (навчання працівників роботі з новими системами для ефективного використання автоматизованих процесів);
• вирішення конфліктних, нестандартних робочих ситуацій;
• управління результативністю команди (встановлення цілей, моніторинг та оцінка їх виконання, планування подальшої роботи);
• ведення обліку клієнтів у СРМ системі;
• побудова та налагодження взаємовідносин із клієнтами (обробка претензій та побажань клієнтів, аналіз запитів та їх делегування у відповідний відділ);
• забезпечення процедур й стандартів обслуговування клієнтів;
• оформлення пакету документів для зміни постачальника;
• надання споживачам первинних документів та контроль їх повернення.
• стандартизація та оптимізація процесів. Створення правил та процедур для полегшення автоматизації. Скорочення непотрібних етапів та забезпечення оптимальної ефективності;
• ідентифікація слабких місць (виявлення елементів, які можна оптимізувати чи автоматизувати)

Начальник відділу по роботі з клієнтами (створення відділу з нуля)
березень 2011 – квітень 2016
Тотал Флюід Менеджмент, ТОВ
Торгівля гуртова/ Дистрибуція/ Імпорт-Експорт
• організація та контроль роботи співробітників відділу, оптимізація процесів, дотримання стандартів роботи компанії;

• участь в тендерах, підготовка комерційних пропозицій та презентацій;
• підбір, адаптація та навчання нових співробітників відділу;

• вирішення конфліктних, нестандартних робочих ситуацій;

• подання пропозицій, нововведень по функціоналу Navision, CRM, Portal;
• формування та надання звітності керівництву;
• аналіз, планування витрат відділу;
• контроль та облік складських запасів;
• робота з платежами, податковими накладними;
• робота з договорами (облік, ведення реєстру, термін дії, пролонгація);
• обробка та контроль виконання замовлень в Navision;
• збір, обробка необхідних документів від клієнтів, оформлення повернень;
• контроль платежів, дебіторської заборгованості;
• контроль відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
• організація відвантаження/доставки контейнерів/авто та асортименту товару відповідно до заявки (заводи «Шелл» в Туреччині та Німеччині);
• ведення переговорів з головним офісом в Нідерландах і філіями в Польщі і Туреччині;
• розрахунок сум митних платежів, контроль оплати і залишку;
• контроль наявності необхідних дозвільних документів та термінів їх дії, інших листів і рішень державних організацій;
• оформлення рекламацій (претензій)

Відділ обслуговування клієнтів, на посаді заступник керівника відділу.
березень 2009 – вересень 2010
УкрБорг, ТОВ
Колекторська компанія / Операції з нерухомістю
• узгодження договорів;
• облік договорів (реєстрація та зберігання);
• робота з реєстрами, введення реєстру в роботу;
• контроль своєчасного отримання фінансової інформації по боржниках від клієнта;
• поточна робота з клієнтом;
• підготовка звітності для клієнта і Компанії;
• контроль виконання умов договору;
• підготовка актів для клієнта;
• робота з платежами;
• оцінка структури кредитного портфелю;
• прогнозування стандарту стягнення;
• розробка стратегії роботи з боржниками;
• аналітична звітність для клієнтів Компанії;
• контроль за виконанням стратегії;
• контроль і аналітика щотижневих реєстрів по погашенням
Відділ закупівлі товару (продукти харчування). Менеджер відділу логістики
Лютий 2008 – лютий 2009
Олів Лайн, ПП
Неспеціалізована оптова торгівля харчовими продуктами, напоями
• робота з транспортними компаніями;
• контроль складського обліку;
• робота з документацією (інвойсами);
• взаємодія з митницями, брокерськими та логістичними структурами;
• робота в 1С (прибуткові, видаткові накладні);
• переговори та переписка з постачальниками продукції;
• відстеження руху поставок/відвантаження, контроль якості та місце знаходження вантажу;
• підготовка пакету документів для митниці
Освіта

Національний авіаційний університет (Київ)
Рік закінчення 2008
Факультет менеджменту та логістики. Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Диплом магістра

Володіння мовами

Українська - рідна
Англійська – базовий

Захоплення

Біг, лижі.

*Декретна відпустка
Квітень 2016 – жовтень 2021

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: