• File

Дарина

Начальник відділу постачання

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бервицька Дарина
Керівик відділу закупівель, 87 000 грн
Повна зайнятість.
Вік:49 років
Місто:Київ
Контактна інформація:
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички та досягнення:
Досвідчений керівник із понад 18-річною практикою у сфері матеріально-технічного забезпечення, закупівель, адміністративно-господарської діяльності. 12 років на керівних посадах. Спеціалізуюся на організації ефективних систем постачання, веденні публічних закупівель (у т.ч. ProZorro), розробці внутрішніх регламентів, оптимізації витрат і управлінні великими командами. Володію високими аналітичними, організаторськими та комунікативними навичками.
Успішно створила з нуля та організувала ефективну роботу відділів постачання та адміністративно-господарських відділів у декількох компаніях, включаючи підбір персоналу, розробку регламентів та впровадження KPI.
Забезпечила безперебійне постачання товарно-матеріальних цінностей у компаніях зі штатом до 2500 осіб, включаючи логістичні хаби, регіональні підрозділи та центральні офіси.
Досягла скорочення витрат на закупівлі до 25% за рахунок впровадження тендерних процедур, прямих переговорів із постачальниками та оптимізації ланцюга постачання.
Реалізувала систему моніторингу та управління складськими залишками, що дозволило зменшити обсяги неліквідів та підвищити оборотність запасів.
Маю успішний досвід організації та проходження внутрішніх і зовнішніх аудитів, інвентаризацій, а також впровадження електронного обліку закупівель і постачання.
Маю успішний досвід організації та проведення процедур закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи роботу в системі ProZorro (повний цикл: планування, оголошення, проведення, звітність).
Досвід роботи:
1. Начальник відділу постачання
з 2020 по нині (5 років)
мережа магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)
Посада: начальник відділу постачання
Обов’язки:
Повне управління функцією постачання: від планування потреб до контролю поставок.
Формування бюджетів, управління залишками, оптимізація логістичних витрат.
Організація процесу закупівель через тендери, прямі контракти, аналіз ринку.
Керівництво командою відділу, супровід договорів, контроль за виконанням зобов'язань постачальниками.

2. Начальник адміністративно-господарського відділу
з 2017 по 2019 (2 роки)
Логістична компанія, Київ (Транспорт, логистика)
Посада: начальник адміністративно-господарського відділу.
Обов'язки:
Забезпечення понад 350 об'єктів компанії (центральний офіс, регіональні центри, склади) необхідними ТМЦ.
Планування бюджету з понад 25 статтями витрат, управління закупівлями, моніторинг ринку.
Організація ремонтів, оренди техніки, контроль використання ресурсів.
Проведення тендерів, супровід договорів, управління командою з 21 працівників.

3. Начальник відділу персоналу, інформаційної та матеріальної інфраструктури
2015 – 2017 (2 роки)
Державна організація «Місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги».
Посада: начальник відділу персоналу, інформаційної та матеріальної інфраструктури.
Обов'язки:
Організація закупівель через ProZorro, складання та контроль адміністративного бюджету.
Забезпечення життєдіяльності центрального офісу та 3 регіональних відділень.
Організація інфраструктури, ремонтів, охорони праці, розробка документації з нуля.

4. Завідувач сектором постачання,
провідний спеціаліст адміністративно господарського відділу.
2007 – 2014 (7 років)
Публічне акціонерне товариство, банк.
Посада: 2013 - 2014 - завідувач сектором постачання адміністративно-господарського відділу.
Обов'язки:
Організація централізованого постачання для 70 відділень по Україні.
Проведення переговорів, складання договорів, бюджетування, контроль поставок.
Посада: 2007 – 2013 – провідний фахівець адміністративно господарського відділу.
Обов'язки:
Робота з нерухомістю: оренда приміщень, переведення приміщень в нежитловий фонд, легітимізація документів для права володіння відповідно до вимог законодавства.
Освіта
Освіта вища.
2007-2008 рр - Державна інженерна академія
Факультет післядипломної освіти. Спеціалізація: Бухгалтерський облік і аудит
Кваліфікація: економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Додаткова освіта: серпень 2016 р - платформа «Prometheus», онлайн-курс “Публічні закупівлі. Поглиблений”

Мова: українська, російська – володію вільно.

Особисті якості:
- вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, організаторські здібності, вміння працювати в команді, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість.

Ключові навички:
Закупівлі (в т.ч. публічні: ProZorro); бюджетування та оптимізація витрат; формування та управління командами; організація постачання «з нуля»; договірна робота, інвентаризація; управління адміністративно-господарською діяльністю; робота з нерухомістю, ремонти, логістика; Excel, 1С, CRM, Outlook.

Додаткові відомості:
Проживаю: м. Київ
Сімейний стан: не заміжня, двоє дорослих дітей.
Наявність водійських прав: категорія «В», власний автомобіль.
Готовність до відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: