• File

Вікторія

Оператор контакт-центру

Considering positions:
Оператор контакт-центру, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець зі стягнення, Менеджер зі збуту
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
ОСТРА ВІКТОРІЯ ГЕОРГІЇВНА
Посада:менеджер по роботі з клієнтами.
Зайнятість: повний робочий день.
Дата народження: 12.10.1988р
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: -базова вища, 2008-2012рр. Київська Академія статистики, обліку та аудиту,бакалавр з обліку та аудиту.
- повна вища, 2012-2013рр., Керченський державний морський технологічний університет, кваліфікація «Облік та аудит» спеціальність «економіст».
У 2014 році закінчила курси учбового центру «Школа Сервіс ДА» та отримала диплом за спеціальністю «адміністратор-менеджер».
Досвід роботи: с 2006р. по 2008р – на посаді адміністратора магазину Чайно-кофейна галерея, СПД Петров, м. Одеса.
З с 2008р. по 2010р – декретна відпустка по догляду за дитиною.
З 2010р. по 2012р - на посаді адміністратора магазину Чайно-кофейна галерея, СПД Петров, м. Одеса.
З 2012р жовтня 2014р. на посаді головного кредитного спеціаліста ПАТ «Форвард-Банк»
З жовтня 2014р. по 7 липня 2022р на посаді головного кредитного фахівця ПАТ Банк ПУМБ.
З вересня 2022р. по квітень 2023р головний фахівець ПАТ Банк ПУМБ.
З травня 2023р. по квітень 2025р АТ А-БАНК soft collection. Спеціаліст по стягненню боргів. Консультувала боржників щодо варіантів реструктуризації та способів врегулювання заборгованості. Проводила телефонні переговори із клієнтами з питань погашення заборгованості. Забезпечувала високий рівень контакту із клієнтами.
Функціональні обов’язки: активне залучення клієнтів; оформлення кредитів на точках продажів (магазин); консультування клієнтів про умови кредитування, надання інформації про кредитні продукти банку; консультування клієнтів, добірка вигідного кредитування, виконання і перевиконання плану, підготовка документів на оформлення кредитів, навички пошуку нових клієнтів, укладання договорів, ведення і підтримка поточної бази клієнтів; консультування клієнтів по телефону.
Професійні навички: організаційні навички; знання ПК та офісних програм, володіння офісною технікою, навик обслуговування клієнтів, вміння виявляти тактовність і толерантність; грамотно поставлена мова; комунікативні навички, вміння розташувати до себе довіру колег, керівництва, уміння переконувати, знання законодавства в сфері банківського права, знання ділового етикету і банківських принципів, гарна пам'ять.
Особисті якості: комунікабельна; пунктуальна; уважна; така, що швидко навчаюсь; енергійна; стрессостійка; працьовита; доброзичлива і відкрита; аналітичний склад розуму; ініціативна, організована, охайна, емоційна стійкість, вмію працювати на результат, маю презентабельну зовнішність, активна, хороша інтуїція .
Досягнення: Кращій співробітник Банку ПУМБ ІІ кварталу 2019року.
Сімейний стан: заміжня, маю одну дитину віком 17 років.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: