• File

Олена

Бухгалтер

City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Матвієнко Олена Сергіївна


Дата народження: 20.06.1989 р.н (35р)
Місце проживання: м. Житомир, вул. Вітрука 10

Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища
2004 – 2007 – Житомирський кооперативний коледж «Бізнесу і права»
Спеціальність: Бухгалтерський облік.
2007 – 2009 – Національний інститут Державної податкової служби України.
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит.
2009 – 2010 – Національний інститут Державної податкової служби України.
Спеціальність: Фінанси.

Знання іноземних мов:
Українська – вільно, рідна;
Російська – вільно;
Англійська – база.

Досвід роботи:
ФОП травень 2023 - дотепер
• Організація виробництва товару від цеху до магазину: розробка дизайну товару, робота з ім'ям, розробка логотипа, пошук виробничого цеху, закупівля матеріалу, закупівля всієї необхідної продукції для пакування;
• Відкриття сторінки інтернет-магазину в соціальній мережі;
• Ведення та наповнення сторінки корисним контентом: фото, відео, написання постів, оформлення сторіз;
• Продаж товару через соціальні мережі;
• Спілкування з клієнтами, відповіді на всі запитання, коментарі;
• Просування сторінки: розробка конкурсів, акцій, оформлення реклами;
• Пакування та відправка товару клієнту.

Адміністратор програми «Вікна-новини» відділ спеціального репортажу телеканалу СТБ
Липень 2014 – червень 2016 (декретна відпустка)
Посадові обов'язки:
• Ведення поточної документації: оформлення пропусків, заявок, складання графіків роботи, службових записок, гонорарних відомостей, складання всіляких списків, ділова переписка, організаційна робота в процесі погодження підписання договорів, актів та ін.;
• Ведення первинної бухгалтерської документації: оформлення заявок на кошти і ведення іх обліку (звітність по відрядженням, представницькі, оплата послуг та ін.)
• Переказ коштів по заявкам через банк и пр.
• Адміністративно - господарська підтримка офісу: канцелярія, закупка продуктів для офісу та ін.
• Підготовка відряджень (складання кошторисів, оформлення в 1С, видача необхідних коштів і документів, бронювання житла, купівля проїзних білетів)
• Організаційні роботи щодо забезпечення виробництва: пошук площадок для зйомок (локації), замовлення засобів зв'язку, придбання та доставка реквізиту, пошук в інтернеті необхідної для виробництва інформації, телефонні дзвінки.
• Ведення статистики та збір інформації щодо витрачених бюджетних коштів по підзвітним статтям.
• Зустріч гостей.
• Разові доручення керівника та продюсерів.

Бухгалтер по продажам ТОВ “Кліон”
Жовтень 2013 – Квітень 2014
Посадові обов'язки:
• Проведення та контроль правильності оформлення первинної документації;
• Систематизація, збір первинної документації;
• Контроль дебіторської заборгованості, звірка взаєморозрахунків з покупцями;
• Ведення і контроль податкового обліку;
• Контроль залишків товарів на складах, проведення інвентаризації;
• Контроль нарахування витрат на бюджет;
• Бюджетування та контроль витрат організації;
• Контроль виконанням касової дисципліни;
• Формування та складання щомісячних звітів, архів первинної документації;
• Забезпечення життєдіяльності офісу (закупка канцелярії, води, та інших господ. матеріалів);
• Ведення діловодства, робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;
• Виконання інших доручень директора.

Бухгалтер-ревізор ТОВ «Баядера-Холдінг»
Травень 2010 – вересень 2013
Посадові обов'язки:
• Організація і проведення інвентаризації залишків коштів в касі, товару на складі , основних засобів, запасних частин, МБП на філіалі.
• Порядок прийому і безпека збереження коштів в касі.
• Перевірка складського зберігання товару, оптимальність використання складської площі. Перевірка наявності акцизних марок на продукції, наявність простроченої та неліквідної продукції, розгляд варіантів іі зменшення.
• Перевірка правильності ведення, повноти заповнення, відповідності до 1С бухгалтерії журналів, звітів, актів.
• Проведення повної інвентаризації розрахунків з покупцями, робота с дебіторською заборгованістю.
• Перевірка роботи служби безпеки, юристів зі стягнення проблемної заборгованості юридичних і фізичних осіб.
• Порядок нарахування фонду заробітної плати та погашення безнадійноі заборгованості.
• Перевірка правильності ведення та оформлення кадрових документів. Порядок їх збереження.
• Аналіз результатів перевірки філіалу, написання та здача аудиторських звітів.

Особисті компетенції: порядність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, вміння працювати в команді, швидке навчання, відкритість в професійних відносинах, креативність.

Додаткові навички: навчання 1C:8, офісних додатків.

Хобі: мандрівки, кулінарія, спорт, мода.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: