• PRO

Наталія

Заступник комерційного директора, 50 000 UAH

Considering positions:
Заступник комерційного директора, Керівник відділу, Тимлід, Виконавчий директор, Директор філії
Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник комерційного директора

from 04.2022 to 05.2025 (3 years 1 month)
Імперіал, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль роботи підпорядкованих філіалів
Контроль виконання планів
Контроль залишків товару
Планування продажу та закупівлі товару
Аналіз ринку та конкурентів
Прорахунок собівартості
Формування звітності P&L, CashFlow
Контроль руху та залишків грошових коштів (готівка/безготівковий розрахунок)
Ведення управлінського обліку та контроль ведення офіційного обліку
Планування доходів та витрат компанії
Прорахунок рентабельності філіалів
Організація та контроль повернення дебіторської заборгованості
Ведення розрахунків з контрагентами
Контроль фінансової звітності підпорядкованих філіалів

Керівник відділення

from 09.2017 to 09.2021 (4 years)
Нова пошта, ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)

Обов'язки: організація та розвиток роботи відділення на високому рівні, контроль та виконання показників, підбір, навчання та адаптація персоналу, формування команди та командного духу, мотивація співробітників на виконання поставлених завдань, впровадження нових проектів, ведення переговорів з клієнтами та партнерами, вирішення складних та конфліктних ситуацій, облік матеріальних та нематеріальних цінностей.
Досягнення: відкриття нового відділення, розвиток точки, підняття відділення в топ за всіма стандартами, підтримання високого рівня сервісу, якості роботи, виконання показників протягом усього часу роботи, формування команди, мотивованої досягнення цілей компанії

Education

НУХТ

Комп’ютерні науки, Київ
Higher, from 2013 to 2017 (4 years)

Knowledge and skills

  • Управлінські навички
  • Водійські права кат. B
  • Управління проєктами
  • Підбір, навчання та формування команди
  • Навички роботи в 1С
  • Навички роботи в SRM системі
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Неконфліктність
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Цілеспрямованість

Language proficiencies

English — average

Additional information

На останньому місці роботи успішно справлялася з багатозадачністю, оперативно реагувала на нові задачі та виконувала всі завдання керівництва, пропонувала шляхи вирішення різних проблем. Швидко опанувала нові навички та успішно навчала стажерів. Вважаю що моя робота зробила вагомий внесок у розвиток та функціонування компанії.

Також маю 3,5 роки успішного досвіду керування персоналом, відділенням поштової мережі, реалізація нових проектів компанії, формування команди та мотивація співробітників на досягнення поставлених цілей.

Маю бажання отримати нові навички, навчитися нових знань і застосувати їх у роботі. Вважаю себе наполегливою, відповідальною, цілеспрямованою, пунктуальною, відкритою до навчання та розвитку особистістю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: