• PRO

Святослав

Операційний директор

Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з продажу

from 04.2022 to now (3 years 4 months)
ТОВ "ЛЕСТРО", Київ (IT)

• Впровадив систему Benefit Omnichannel Cold Outreach.
• Створив базу клієнтів через Linkedin.
• Налаштував автоматизацію лідогенерації.
• Сформував IPC, Audience Landscape, Roadmap.
• Стратегія продажів, план продажів, КПІ, мотивація.
• Професійно проводив зутрічі з клієнтами.
• Продавав проекти таким компаніям як Укртелеком, Ашан, Рукавичка, Polpharma, Volvo, Метінвест та багато інших.

Генеральний директор

from 02.2020 to 02.2022 (2 years)
ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Створив 1-, 3- та 5-річну стратегію розвитку компанії.
• Збільшив обсяг продажів у 12 разів.
• Збільшив ефективність виробництва у 11 разів.
• Модернізував виробництво для отримання європейського сертифіката CE.
• Організував виробничу команду з 6 до 45+ осіб у три зміни для цілодобового виробництва.
• Створив систему управлінської звітності в 1С.
• Оптимізував усі бізнес-процеси.
• Виготовив, доставив і збудував 6500 квадратних метрів таунхаусів у Німетчині, місто Дамп.
• Організував робочий процес і ефективну взаємодію виробничих підрозділів: окремих співробітників, команд і відділів.
• Брав участь у розробці та реалізації стратегії компанії.
• Проводив економічний і фінансовий аналіз організації та її структурних підрозділів.
• Аналізував і оптимізував систему мотивації співробітників.
• Контроль дотримання трудової дисципліни, внутрішнього розпорядку та корпоративної етики.
• Організація діловодства, юридична обробка документів: контракти, угоди, посадові інструкції, робочі інструкції, організаційні схеми підприємства.
• Участь у підготовці оперативних планів підприємства.
• Виявлення та усунення недоліків у бізнес-процесах самостійно або спільно з керівництвом.
• Виконання офіційних розпоряджень вищого керівництва.
• Затвердження та реалізація плану продажів.
• Побудова та оптимізація бізнес-процесів.
• Розподіл фінансових, трудових та інших ресурсів компанії.
• Координація роботи підрозділів організації.
• Управління процесом підбору та навчання персоналу.
• Розробка стандартів роботи та корпоративної етики.
• Побудова продуктивних відносин із клієнтами, партнерами, постачальниками та контролюючими органами.
• Розробка логістичної, інформаційної та технологічної політики.
• Розробка бюджетів.

Менеджер з продажу

from 07.2019 to 02.2020 (7 months)
Е-Тендер, ТОВ, Київ (IT)

• Професійно проводив клієнтів від знайомства до продажу.
• Чітко та якісно заповнював CRM.
• Планував продажі та виконував цей план.
• Пройшов усі можливі навчання для продажів.
• Робота із складними базами.
• Планування обсягів продажу на майбутній період.
• Отримання від клієнтів комерційних пропозицій конкурентів.
• Підготовка до відділу маркетингу інформації про рівень задоволеності клієнтів товарами чи послугами компанії.
• Отримання від замовника претензій щодо якості товару чи послуг та передача претензій до необхідного відділу (залежно від типу претензії).
• Проведення презентації продукту чи послуг клієнту.
• Підготовка первинної комерційної пропозиції.
• Проведення переговорів із клієнтами.

Помічник директора

from 09.2015 to 01.2019 (3 years 4 months)
ТОВ "Прометей-Сяйво", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Планування робіт та постачання матеріалів на 10 об'єктах будівництва.
• Створення зведених кошторисів між замовником та підрядником.
• Підбір підрядників під будь-які види будівельних робіт та укладання договорів.
• Ведення повного документообігу з безготівкового та готівкового розрахунку.
• Проведення тендерів на закупівлю всіх видів будівельних матеріалів.
• Контроль цін у постачальників та перевірка всієї номенклатури у кожному рахунку.
• Підготовка прайсу цін для створення кошторисів.
• Виїзд на склади постачальників для контролю якості продукції, надання зразків та каталогів матеріалів.
• Ведення журналу матеріалів та відвантаження по всіх 10 об'єктах.
• Проведення інвентаризації матеріалів, інструментів, техніки.
• Забезпечення логістики на всіх об'єктах.
• Забезпечення оренди, сервісного обслуговування інструменту та техніки.

Директор

from 04.2013 to now (12 years 4 months)
Фізична особа підприємець Клочок Святосав Сергійович, Київ (Нерухомість)

Оренда комерційної нерухомості.

Помічник директора

from 05.2012 to 06.2013 (1 year 1 month)
ТОВ "ШЕФ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підбір локацій.
• Управління ремонтними роботами.
• Введення об'єкта в експлуатацію (з огляду на весь перелік документів, дозволів).
• Розробка, коригування, ціноутворення меню.
• Здійснення підбору персоналу, проведення семінарів та тренінгів, організація роботи колективу.
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Розробка структури коппанії, складання штатного розкладу та посадових інструкцій.
• Розробка заходів щодо підвищення ефективності роботи.
• Ведення переговорів із партнерами.
• Взаємодія з органами державного управління з усіх питань.
• Мотивація, навчання персоналу.
• Організація та проведення зборів, нарад, консультацій.
• Розробка перспективних та поточних цілей.

Майстер з будівництва

from 06.2011 to 03.2012 (9 months)
ПАТ ПМК43, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Забезпечення виконання встановлених планових завдань.
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів.
• Контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни.
• Здійснення контролю за виконанням працівниками посадових обов'язків.
• Облік робочого часу, нарахування заробітної плати.
• Розрахунок кошторисів.

Education

Національний Транспортний Університет

Будівництво доріг та аеродромів, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Ліцей "КПІ"

Фізико-математичний, Вишгород
Specialized secondary, from 2003 to 2007 (4 years)

Additional education and certificates

Адміністрування персональних комп'ютерів

2006, 3 місяці

Технології управління персоналом

2012, 24 дні

Лідерська програма 199, BTG

2018, 3 місяці

Snovio Academy: Cold Emailing for B2B Sales

2022, 10 днів

Benefit Omnichannel Cold Outreach. Email + LinkedIn

2023, 28 денів

7 кроків до домінування на Upwork

2023, 21 день

ChatGPT: Повний курс з AI, ChatGPT, OpenAI API та DALL-E

2025, 2 місяці

Knowledge and skills

  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Управління персоналом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: