• PRO

Ольга

Керівник виробництва, 40 000 UAH

Considering positions:
Керівник виробництва, Керівник магазину, Директор з персоналу, Керівник відділу закупівель
Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Експерт з продажу

from 04.2024 to now (1 year 4 months)
ВіЯр (Будівельна промисловість, деревообробка)

Регіональний представник

from 03.2023 to 04.2024 (1 year 1 month)
Veko Home, Івано-Франківськ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Впровадження та організація стратегії продажів нового бренду в місті, аналітика та звітність, запуск нестандартних позицій на прохання клієнтів. Підвищення продажів шляхом залучення нових дилерів, контрагентів. Щоквартальне збільшення продажів .

Адміністратор офісу та цеху меблевого виробництва

from 05.2019 to 02.2022 (2 years 9 months)
ФОП Пилип'юк В.Б. "Козацькі Меблі", Кропивницький (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота в CRM системі, Excel та Google Sheets.
Дослідження ринкової ситуації, аналіз та висновки в звіті, організація та впровадження з нуля маркетингової стратегії продажів в інтернеті, підбір персоналу, навчання та керівництво команди (дизайнер, конструктор, працівники цеху). Підтримання існуючої звітності та розширення клієнтської бази, створення методик заохочення клієнтів, підвищення лояльності до бренду. Участь у державних тендерах, закупівлях, створення ринкової пропозиції. Підтримання зв'язків зі старими та залучення нових постачальників сировини, послуг (Віяр, Даск Центр). Тримання на контролі порядку роботи офісу та цеху, впорядкування документації згідно законодавства. Податкова звітність.

Інспектор відділу кадрів

from 03.2018 to 05.2019 (1 year 2 months)
Центральноукраїнський державний університет ім. В.Винниченка, Кропивницький (Освіта, наука)

Пошук та підбір персоналу, ведення звітності, карток, відпусток, контрактів. Перевірка на достовірність наданої інформації, фомування особистих справ працівників.

Адміністратор готелю "Crystal Hotel"

from 04.2017 to 11.2017 (7 months)
Готель, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи персоналу, ведення звітності, CRM, вирішення проблемних питань з клієнтами, програма лояльності клієнтів, контроль за дотриманням норм та правил готелю постояльцями. Керування персоналом, що забезпечує порядок та вчасність вирішення поставлених задач і цілей.

Керівник освітньої програми (курсів)

from 02.2014 to 03.2017 (3 years 1 month)
Центр вивчення іноземних мов, Кропивницький (Освіта, наука)

Організація роботи мовного центру з 0:
Від складення бізнес-плану та залучення інвестицій, пошуку місця розміщення в оренду, підбір персоналу, навчання, впровадження стратегії розвитку.

Викладач англійської

from 08.2011 to 07.2013 (1 year 11 months)
Новенський, ліцей КМР (Кропивницький), Кропивницький (Освіта, наука)

Організація та проведення навчального процесу в середніх та старших класах (5-11 класи), впровадження різноманітних методик та заходів з метою зацікавити дітей до навчального процесу, впровадження сучасних способів мотивації, зацікавленості до предмету та в цілому знань.

Education

Центральноукраїнський Державний Педагогічний Університет

Викладач української та англійської мови та літератури, Кропивницький
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Additional education and certificates

"Дія", "Genius Space"

2022, 6 місяців

Knowledge and skills

  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Продаж B2B
  • Стресостійкість
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Планування продажу
  • Продаж B2C
  • MS Office
  • MS Excel
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

Additional information

Професійні навички:
- Великий досвід продажів;
- Навички роботи з клієнтами, робота із запереченнями;
-​ Вміння вести переговори та вкладати угоди з клієнтами та постачальниками;
-​ Свіжі знання більшості операторів меблевого ринку Івано-Франківської області та частково найбільших по Україні;
-​ Організація роботи команди, софт-скіли, знання психології людей;
-​ Ораторські здібності – уміння щиро та зі знанням справи розказати про продукт, описати переваги, схилити до купівлі товару, що завжди допомагає в продажах

Ділові якості:
Здатність до самостійного прийняття рішень, командний гравець, високий рівень відповідальності, завжди доводжу справи до кінця, глибоко проймаюся продуктом який пропоную клієнтам, емпатую клієнту та вважаю основою будь-якого бізнесу створення лояльних клієнтів і розширення завдяки цьому клієнтської бази, сервісність.
Вмію результативно і ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами,
пертнерами. Виходячи з власного досвіду, спокійно відношусь до "нестадартних" ситуацій в роботі.
Вмію результативно і ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами,
пертнерами.
Особисті якості:
Стресостійкість, відповідальність, уважність, пунктуальність, швидка реакція на зміни, постійно навчаюсь.


НАВИЧКИ
Керівні:
Знаю як скеровувати людей, розподіляти
між ними задачі, мотивувати, ставити цілі та
контролювати процес виконання аж до їх
досягнення. Робити підсумок зробленого.
Аналітичні:
Постійно збираю та аналізую наявну
інформацію, виявляю поточні проблеми,
знаходжу шляхи їх вирішення.
Технічні:
Знаю основні комп'ютерні програми, вмію працювати в них. Працювала з технікою і різним офісним обладнанням. Вмію
знаходити потрібну інформацію з різних джерел інтернету, месенджерів, соц мереж.
Організаційні:
Вмію налагоджувати процеси, знаходжу способи покращення мікроклімату в колективі. Командна робота і вміння працювати з великими
обсягами інформації.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: