• File

Дмитро

Координатор

Considering positions:
Координатор, Операційний менеджер
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ШПОРТКО ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

ДМИТРО
Молодий та досвідчений спеціаліст з навичками управління командами, керування
процесами та наданням клієнтського сервісу. Обіймав посади в міжнародних компаніях
в тому числі українському виробнику спешлті кави, де відповідав за комерційні операції,
впровадження CRM, взаємодію з партнерами, адаптацію бізнес-процесів. Поєдную
гнучкість сфери обслуговування з аналітичним і системним підходом. Вмію будувати та
взаємодіяти з командами, організовувати ефективну роботу й створювати клієнтський
досвід, що підвищує лояльність.

ДОСВІД РОБОТИ
Операційний керівник комерційного відділу / Fresh Black (2025)
Побудова та підтримка партнерських відносин: управління портфелем B2B-
партнерів, вирішення проблем та реабілітація у кризових ситуаціях.
Організація операційної діяльності: планування встановлення обладнання,
проведення дегустацій, контроль технічних запитів та якості, зменшення
дебіторської заборгованості.
Управління командою: постановка задач, пріоритезація, контроль виконання
планових показників менеджерів комерційного відділу.
КОНТАКТИ Участь у впровадженні CRM-системи: участь у цифровій трансформації клієнтського
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) обліку, автоматизація процесів комунікації та обробки запитів, бріфування
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section), підрядників, складання ТЗ, залученість у робочих групах по впровадженню.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Робота з ERP-системою SAP: ведення актуальної бази даних партнерів, формування
звітів, замовлень, рахунків, аналітика та робота з дашбордами, робота з
номенклатурою.
ДАТА НАРОДЖЕННЯ Участь у впровадженні та підтримці телефонії, інтеграція в поточні бізнес-процеси,
02 вересня 2002 р. координація менеджерів для підвищення якості клієнтського сервісу.
Документообіг і звітність: складання внутрішньої нормативної документації,
ведення реєстрів, регулярна звітність.
Участь у розробці, впровадженні та організації щотижневих статусів OKR.
Кросфункціональна взаємодія: підготовка запитів до відділів (маркетинг, фінанси,
ОСВІТА логістика, виробництво), контроль своєчасного виконання завдань.
Державний університет Процесне вдосконалення: ініціація рішень для підвищення ефективності
операційних процесів, зниження витрат часу та ресурсів.
інформаційно-комунікаційних
Логістичний супровід угод: узгодження строків, координація доставок, зворотний
технологій
зв’язок з клієнтами.
Диплом бакалавра у спеціальності Тактична взаємодія з партнерами: участь у погодженнях умов співпраці,
125 Кібербезпека 2023 рік оперативне реагування на нестандартні запити та зміни.
Формування маркетингових брифів: підготовка запитів на промоактивності з
Диплом магістра у спеціальності урахуванням специфіки партнерів та потреб комерційного відділу.
125 Кібербезпека 2025 рік Адаптація виробничих планів: погодження обсягів і графіків виробництва згідно з
реальними потребами партнерів.
Проведення подій та івентів: операційна підтримка організації pop-up активностей,
бренд-івентів та дегустацій.
МОВИ
Підбір і навчання персоналу: проведення співбесід, адаптація та онбординг нових
Українська Телефон: +38 (068) 731 90 6
співробітників, супровід у перші тижні роботи.
Англійська (B2-C1)

Координатор комерційного відділу / Fresh Black (2024)
Управління клієнтсьокю базою, її підтримка та оновлення.
Своєчасна комунікація з існуючими партнерами та потенційними замовниками.
Формування звітності та ведення документообігу.
Систематичний аналіз звітів з продажів, виконання планів та залучення до
корегування запланованих тактичних дій для досягнення.
Ведення внутрішньої документації (договори, акти, рахунки, комерційні
пропозиції.)
Забезпечення відповідністі документообігу корпоративним стандартам і вимогам
компанії та законодавству України.
Координація та оперативна комунікація між комерційним, виробничим,
логістичним і технічним відділами для швидкого та якісного виконання замовлень.
Обробка технічних запитів клієнтів.
Організація взаємодії з технічним відділом щодо запитів та проблем клієнтів,
пов’язаних із обладнанням або специфікою продукції.
Робота з NPS клієнтів компанії та шляхи покращення клієнтського досвіду.
HARD SKILLS Кухар / Італійська редакція, Життя чудових людей (2023)
Повний цикл приготування страв і заготовок. робота в холодному цеху
Управління операційними
Забезпечення чіткого дотримання рецептури, технологічних карт та графіка
процесами
виробництва.
Побудова B2B-відносин та
Робота з заготівлями — підготовка продуктів на кілька змін вперед.
супровід клієнтів
Контроль якості на кожному етапі (зовнішній вигляд, смакові
CRM-системи (впровадження,
характеристики, температуру, консистенцію страв.)
робота з базами, автоматизація)
Оцінка та контроль готовності продуктів згідно зі стандартами закладу.
ERP (SAP): замовлення, аналітика,
Управління запасами інгредієнтів. (облік наявних інгредієнтів, терміни придатності,
дашборди
правильне зберігання та ротацію продукції)
Логістика та контроль поставок
Участь у формуванні замовлень на продукти (FIFO).
Документообіг (ТТН, рахунки,
Контроль списання. (внутрішні акти списання. аналіз причини, пропозиції щодо
внутрішня звітність)
оптимізації витрат, зменшення списань, підвищення рентабельності кухні)
Управління командою, постановка
Дотримання стандартів безпеки та гігієни.
OKR
Дотримання внутрішніх процедур харчової безпеки та санітарних норм.
HACCP, контроль відповідності
Забезпечення чистоти робочого місця, посуду та обладнання протягом усієї зміни.
стандартів якості
Робота в умовах пікового навантаження без втрати продуктивністті і якості під час
Проведення івентів та дегустацій
великого потоку замовлень.
Робота з технікою: підтримка
телефонії
Microsoft Office (Word, Excel,
PowerPoint) — просунуті навички Начальник дільниці / МакДональдз (2023)
Операційне управління дільницею ресторану.
Координація роботи команд (до 10 працівників одночасно), розподілення ролей та
SOFT SKILLS обов’язків
Контроль ключевих процесів залу, кухні згідно з навантаженням і стандартами
Лідерство, командоутворення та компанії (видачі, дотримання таймінгу приготування і подачі страв.)
командна взаємодія Контроль виконання стандартів безпеки харчових продуктів (HACCP).
Кросфункціональна комунікація Відповідність гігієнічних та санітарних вимог, контроль зберігання, температурні
Прийняття рішень режими, облік продукції, безпечність готовї продукції та напівфабрикатів.)
Багатозадачність Робота з CRM та клієнтськими кейсами.
Спостережливість і аналітичне Аналіз скарг та звернення гостей у внутрішній CRM, розподілення задач між
мислення працівниками, вирішення складнощів.
Швидке навчання Контроль якості обслуговування та стандартів бренду. Регулярна оцінка якості
Витривалість взаємодії персоналу з клієнтами,
Уміння визнавати помилки та Розробляв та впроваджував зміни в обслуговуванні для оптимізації часу очікування
надавати зворотній зв’язок гостей та підвищення рівня NPS.
Стресостійкість Відповідальність за тестування та адаптацію нового підходу до підвищення
ефективності роботи, з фокусом на сильні та слаблі сторони кожного працівника.
Продуктивне управління персоналом (зустрічі з командою, вирішував, недопущення
конфліктних ситуацій, адаптація нових співробітників у зміну. )
Мотивація персоналу через надання об’єктивного та позитивного зворотнього
звʼязку та визнання командних результатів.

Інструктор з навчання / МакДональдз (2021-2023)
Проведення адаптаційного навчання для працівників, ознайомлення з
корпоративними стандартами, правилами безпеки, принципами обслуговування
клієнтів.
Навчання безпосередньо в робочих зонах: кухня, каса, зона обслуговування,
доставка і т. і.
Менторство та допомога в адаптації.
Надання зворотнього зв’язоку, виявлявлення зон росту та пропозиція шляхів
покращення.
Регулярні тести та оцінки за конрольними листами спостереження (КЛС).
Формувавання висновків та звітів для керівництва щодо готовності співробітників
до самостійної роботи.
Розробка планів розвитку й навчання для кожного працівника.
Робота зі складними ситуаціями та “реабілітація” клієнтів у складних ситуаціях,
відновлювання лояльністі через якісну комунікацію, компенсаційні дії та
персоналізована увага до гостей.
Стандартизація, згідно з затвердженими регламентами компанії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: