• File

Марина

Економіст

City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Брага Марина [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Україна, Полтава

ПРО МЕНЕ ДОСВІД РОБОТИ

💼 Фахівець у сфері краси та гостинності
Я Власниця, адміністратор студії краси
📅 Досвід: 10+ років Студія краси: Romanova Resni
Березень 2021 г. - до тепер
· Організація та управління всіма процесами студії
Професіонал у сфері управління б’юті-бізнесом · Ведення соцмереж, маркетинг, розробка рекламних
матеріалів
та гостинності з багаторічним досвідом. Маю · Фінансовий облік, закупівлі, аналітика ефективності
експертизу в адмініструванні салонів краси,
HR-процесах, маркетингу та фінансовому
Керівник
менеджменті. Спеціалізуюся на створенні Салон краси: L`instant d`un regard
ефективних бізнес-процесів, забезпеченні Лютий 2022 г. - Березень 2023 г.
· Керування графіком персоналу
високого рівня сервісу та розвитку команди.
· Ведення соцмереж, маркетинг
Дипломований спеціаліст у сфері готельно- · Організація відкриття нових філій
ресторанного бізнесу. · Облік та замовлення продукції та матеріалів
· Пошук та підбір персоналу

НАВИЧКИ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ
Адміністратор салону краси
Салон краси: Zebra
HR та адміністрування: Січень 2018 г. - Лютий 2021 г.
Підбір персоналу, адаптація, управління графіками. · Запис клієнтів,ведення комунікації (наживо та онлайн)
· Розробка рекламних матеріалів
Обслуговування клієнтів: Професійний підхід до · Підбір та адаптація персоналу
роботи з клієнтами, включаючи запис, консультування · Організація робочого процесу, ведення документації
та створення комфортної атмосфери. · Вирішення конфліктних ситуацій, контроль якості
обслуговування
Контроль якості послуг: Забезпечення високого рівня
обслуговування та задоволення клієнтів.
Помічник Адміністратора
Ресторанно-готельного комплексу : Palazzo
Комунікабельність: Ефективна взаємодія з клієнтами
та колегами, підтримка позитивного іміджу салону.
Червень 2014 г. - Березень 2016 г.
· Організація графіку роботи персоналу
Багатозадачність: Успішне виконання · Підбір, навчання та координація нових працівників
адміністративних та операційних обов’язків одночасно. · Контроль виконання стандартів сервісу

Організація комфортної атмосфери: Створення
приємного середовища для клієнтів та персоналу.

Досвід роботи в гостинності: Навички роботи в кафе
на посадах адміністратора та офіціанта.

Документообіг: ведення звітності

Маркетинг: ведення соцмереж, розробка рекламних
матеріалів, робота з відгуками та зворотнім зв`язком,
організація акцій та просування послуг.

Фінансовий облік: контроль закупівель, управління
бюджетом
МОВИ ОСВІТА
· Українська – рідна Полтавский університет економіки і торгівлі
· Англійська – В1 (ПУЕТ)
· Французька – А2 Магістр, «Управління персоналом та економіка
праці.»
2019 г.

Полтавский університет економіки і торгівлі
(ПУЕТ)
Бакалавр, "Готельно - ресторанна справа"
2017 г.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: